play ducks and drakes -blogi
-
redroses
- Ei enää ikinä uudestaan
play ducks and drakes -blogi
PLAY DUCKS AND DRAKES (blogger)
Kyhäsin nyt uuden blogger-bloginkin pystyyn.
Vaikea elää ilman =D
ROSA
Kyhäsin nyt uuden blogger-bloginkin pystyyn.
Vaikea elää ilman =D
ROSA
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Re: play ducks and drakes -blogi
Ooo vähänkö huippu idea! Tätä pitää ruveta seuraamaan. :33 Hitsi kun tulee heti kauhia kuume, että haluis itekkin jonkun tällaisen kehitellä...
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
Lansu_
- Höpsö veitikka
Alaotsikko kiinnitti huomion. Nyt on karkausvuosi, joten päiviä on tänä vuonna normaalin 265:n sijaan 366. ;)
Kiva idea, toivottavasti onnistut pitämään siitä kiinni! Vähän pitää valitella tuota efektiä, joka haalentaa kuvan, kun hiiren vie sen päälle. En ole koskaan ymmärtänyt kyseisen efektin ideaa valokuvablogeissa, koska se pilaa kuvan alkuperäiset sävyt. Personalblogeissa se on ok, mutta valokuvablogeihin ei tosiaan musta istu ollenkaan.
Kiva idea, toivottavasti onnistut pitämään siitä kiinni! Vähän pitää valitella tuota efektiä, joka haalentaa kuvan, kun hiiren vie sen päälle. En ole koskaan ymmärtänyt kyseisen efektin ideaa valokuvablogeissa, koska se pilaa kuvan alkuperäiset sävyt. Personalblogeissa se on ok, mutta valokuvablogeihin ei tosiaan musta istu ollenkaan.
When the hurricanes came for me
I could finally crash again
And that's how I became the sea
I could finally crash again
And that's how I became the sea
-
Häidee
- Kriisissä
Mulla myöskin tuo päivien määrä aiheutti hämminkiä. Mä pidän tästä ideasta paljon ja blogi näyttää kivalta, koska on niin yksinkertainen. :)
61°07 45 N 21°30 20 E
-
redroses
Re: play ducks and drakes -blogit! (tumblr+blogger)
Aloitusviestissä myös blogger-blogi!
-
whokilledbambi
- Höpsö veitikka
Meni hetki tajuta mistä tuo blogger-blogin ulkoasu on tuttu, mutta mullahan oli se joskus Soopelimonsterissa!
Tykkään! sun blogista ja oon aina tykännyt, mutta en koskaan saa aikaiseksi klikata itteäni lukijaksi, pitäisköhän nyt saada aikaiseksi?
Ulkoasusta vaan sen verran miinusta, että siellä ei oo sitä "kommentoi"-linkkiä vaan pitää aina avata erikseen postaus jotta saa kommentoitua (kuten jo olen tehnyt), samasta syystä mäkin vaihdoin monsterista ulkoasun.
Tykkään! sun blogista ja oon aina tykännyt, mutta en koskaan saa aikaiseksi klikata itteäni lukijaksi, pitäisköhän nyt saada aikaiseksi?
Ulkoasusta vaan sen verran miinusta, että siellä ei oo sitä "kommentoi"-linkkiä vaan pitää aina avata erikseen postaus jotta saa kommentoitua (kuten jo olen tehnyt), samasta syystä mäkin vaihdoin monsterista ulkoasun.
vuoden • 2009 omaperäisin nimimerkki, • 2010 nousukas, päätirtinaurattaja & persoona
• 2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
• 2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
• 2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
• 2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
-
redroses
^
Joo, oon yrittäny ratkaista tätä dilemmaa mut menee vielä muutama kuukausi että saan sen koodattua sinne =D
Joo, oon yrittäny ratkaista tätä dilemmaa mut menee vielä muutama kuukausi että saan sen koodattua sinne =D