-

Etsitkö nartullesi tai uroksellesi yhden yön seuraa? Haluaisitko tarkistaa tämän hetken kuumimmat urokset omassa rodussasi? Tee se täällä!
Lukittu
Noina
Vuohenruokaa
Viesti:

-

Viesti Kirjoittaja Noina »

BH Jk3 vFIN TVA & NVA & KVA vSWE JVA vAVA RH-FL B RH-T B vNLW-10 vLUXW-10
Nuuskuttajan Mymmeli
Mellille etsitään urosta max. 4 pennun pentueelle, ajankohtana helmi-maaliskuu. Tytsy on erittäin hyvin tuloksin varustettu, joten toivoisin urokselta ainakin käyttövaliouden nomesta, BH, jotain muita lajituloksia sekä näyttelystä väh. H. Melli on pääosin evm-sukuinen, uroksen sukutaulusta toivoisin 1-2 polvea virt. maailmassa olevia/olleita koiria. Suvun tasaisuudella ei ole niin väliä. Uroksen omistaja saa pennun jos haluaa.

BH Jk3 RH-T B vPVA vFIN KVA & TVA vAVA
Terranois Jiljar Jive
Jillianille etsitään ei-yleisestä -suvusta olevaa groenendaelurosta. Pentue syntyy o'Coyote -nimelle. Urokselta toivoisin vähintään vPVA, BH, tuloksia muista lajeista ja näyttelyistä vähintään H. Tavoitteena olisi saada tämä pentue maailmaan kevään aikana, riippuen varaajista. Uroksen omistajalle pentu halutessaan.
  • DON'T TRUST A SONG THAT'S FLAWLESS
Kendra
Höpsö veitikka

Re: E: tolleri- ja groeuros

Viesti Kirjoittaja Kendra »

Mulla olis Jamie, joka on siis evm. sukuinen groeherra.

Jamiella on kaksi KUPIa paimennuksesta (toista ei vielä päivitetty) ja ollaan napsittu tokosta TK2 ja yhtä 1-tulosta vaille EVLiläisiä ollaan. Palveluskoirakisoista ollaan haettu yksi Hk1 ALO1 -tuloksella. Agilitytuloksia meillä ei taida vielä olla ja näyttelyissä ollaan napsittu 4 kappaletta SERTejä :) Valionarvoon oikeuttavia SERTejä ei valitettavasti ole, mutta varmaan on tulossa.

Mulla on pieniä suunnitelmia Jamien varalla itsellänikin, mutta mun tuleva pentue tälle koiralle tulee varmaan olemaan vaan 3-4 pennun pentue eli mua ei haittaa joku samansuuruinen pentue jollekin toiselle. Mikäli sulle on tämän pentueen lisäksi toinen pentue ok niin käytä vaan Jamieta. Mulla olisi varmaan sitten itselläni halua ottaa tästä pentueesta pentu, mutta voin tietty odotella omaakin.

Kisauttaisin Jamieta mielelläni vielä vähän eteenpäin. Voisin ainakin kuukauden ajan panostaa Jamien kisauttamiseen ja yrittää saada se mahdollisimman monesta lajista valioksi sekä muutamia käyttötuloksia lisää.
  • It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
    'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
    Except for me, I do it like I got nothing to lose
Noina
Vuohenruokaa
Viesti:

Mä itse asiassa meinasin kysyä sulta Jamiesta. Evm-sukuinen olisi kyllä tosi hyvä juttu, lisää uutta verta. Jamie on kyllä mut vakuuttanut tuloksillaan ja eiköhän se viimeinen KUPI sieltä tule aika nopsaan. :) En usko että tähän pentueeseen kolmea pentua enempää syntyy, joten tuskimpa kaksi pentuetta yhdelle urokselle on liikaa. Teen tässä viikonlopun aikana pentuetopicin (ja ton kennelin etusivun, muuten kaikki on siellä valmista). Olisiko syntymäajankohdaksi maaliskuu hyvä? Toki saat pennun jos haluat, todennäköisesti yksi pentu jäisi mulle tai menisi sijoitukseen.
Kendra
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Kendra »

Joo no tota maaliskuu on ihan hyvä :)

Tois sijoituspentu kiinnostaisi jonkin verran, koska luultavasti olisin tästä narttua joskus ottamassa, mutta katsellaan.

// Eka VKUMA.
  • It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
    'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
    Except for me, I do it like I got nothing to lose
Susityttö
Höpsö veitikka

Re: E: tolleriuros

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Ternestä voi katsella uroksia. Osaa on käytetty kyl jo jalostukseen, joten niitä en lainaa. Esim Zeepo (RH-F A vNM-10 & -11 vFIN NVA vAVA Ternen Quinze), Repo (RH-E TK2 vNM-10 & -11 vFIN NVA vKTV vAVA) tai Orja (RH-F B vNM-08 &-11 vFIN KVA vSWE JVA Rejtélyes Szórakoztató) vois olla ihan kivoja vaihtoehtoja.
Noina
Vuohenruokaa
Viesti:

Mä taidan kallistua Repon puoleen! En taida ihan vielä laittaa pentuetopicia pystyyn kun näyttäis olevan muitakin tolleripentueita tarjolla. Onko ok, että ajankohta olisikin vähän myöhemmin, maaliskuun puolella? Ja oletko itse kiinnostunut pennusta? :)
Susityttö
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Ajankohta on ihan ok. Musta tuntuu, että en ota pentua.
Lukittu