BH Hk1 vOVP-09 PVJV-09 vjPFRAW-09 vjPDKW-09 PVJV-10 vjPFRAW-10 vjPDKW-11 Teräshampaan Lick It Up eli Liki edustaa enemmän ehkä näyttelylinjaa. Se on kohtuu hyvännäköinen narttu ja erittäin kauniin värinen punavalkoinen. Näyttelyistä kolme SERTiä (& ROP-sijoitusta), joista kaksi Suomesta ja yksi Italiasta. Lukuisia PN-sijoituksia. Liki ei ole läpäissyt paimennuksessa edes perusrataa, mutta tiedän sen toimivan paimennuksessa, koska se paimentaa työkseen hevosia.
Likin emä on pk-hausta käyttövalio, sen isä on evm. koira ja Likin emän vanhemmat ovat olleet kotikoiria, mutta olemassa kuitenkin. Likin siskolla on neljän pennun pentue (ainut sisaruksista joka on Likin lisäksi virtuaalipuolella), joista kolme on virtuaalipuolella, joista kahdelle on suunnitteilla pentuja. Likin kanssa olen palloillut paljon, että käytänkö vai enkö, mutta ajattelin nyt kokeilla löytyisikö sopivaa urosta. Likin emää on käytetty vain tähän pentueeseen.
Tarjotaan bcn
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Re: Etsinnässä bcu
Sillon kesällä vois meiltä ollakin jokin uros tarjolla, mutta ei ainakaan vielä..
-
- Höpsö veitikka
Re: Etsitään ja tarjotaan bc
Pitääpä katsella Sparkle sit kesempänä, jos en urosta aiemmin löydä :)
//hops!
//hops!
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Mää vähän oon toiveskellut, että saisin keväälle(-kesälle) pentueen omalle kasvatille Hirolle. Ennen tätä haetaan vielä tokosta ja tanssista valiot.
Hiro on pentueensa ainut yksilö, ja mulle annettiin sen syntymän aikaan tietoa, että pojalla sukua olisi vähän ja joku uskalsi kuvata sukua harvinaiseksi. Pompottelen, käytänkö sille evm morsmaikkua vai en. Samalla vähän katsellut mitä narttuja on silloin tällöin ollut Turrilassa tarjolla. Tuota Likiä oon kattellut, jonkin verran Kajjaakin. Vähän kääntelen päätäni ja funtsin.. :D
Hiro on pentueensa ainut yksilö, ja mulle annettiin sen syntymän aikaan tietoa, että pojalla sukua olisi vähän ja joku uskalsi kuvata sukua harvinaiseksi. Pompottelen, käytänkö sille evm morsmaikkua vai en. Samalla vähän katsellut mitä narttuja on silloin tällöin ollut Turrilassa tarjolla. Tuota Likiä oon kattellut, jonkin verran Kajjaakin. Vähän kääntelen päätäni ja funtsin.. :D
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
-
- Höpsö veitikka
Kääntele ihan rauhassa päätä ja mietiskele :) Eipä nuo nartut tuosta (varmaan) ole mihinkään menossa.