Vihdoin taas Nauruloitsun basenjeja!
- Emine
- Kriisissä
Vihdoin taas Nauruloitsun basenjeja!
Nauriksen ruttunaamat on täällä taas! On tullut aika teettää meidän kahdeksas pentue. Kaikille puppeloille halutaan hyvä ja aktiivinen koti. Laitathan kisanäyttöä varatessasi pentua. :--)
Emänä tälle pentueelle tulee olemaan Häideellä sijoituksessa oleva mustavalkoinen narttu BH VAVA VPFRAW-12 Nauruloitsun Etten Säikytä Kaloja. Säikyn kanssa on harrastettu näyttelyitä, agilityä ja juoksuja - kaikkia hyvällä menestyksellä.
Isä vielä mietinnässä, mutta luultavasti vFIN MVA vFRAW-10 vCANW-12 Symmetry And Saviours Of Jazz Ballet, mustavalkoinen evm. -sukuinen uros. Toivoisin saavani tälle pojalle BH:n ja vFIN JVA tittelit ennen pentueen teettämistä.
Tästä pentueesta on siis nyt mahdollista saada mustavalkoisia pentuja (poikkeuksia voidaan tehdä). Multa saattaa saada kuvia mukaan, että kertokaa sitten jos tarvitsette. Kertokaa myös varauksen yhteydessä minkä värisen pennun haluatte ja mitä sukupuolta, minne pentu tulisi ja tulevaisuudensuunnitelmia. Muista lukea myös Nauriksen myyntiehdot!
En oo vielä päättänyt kuinka monta pentua tähän pentueeseen tulee, katsotaan ensin kuinka paljon kysyntää riittää. :--)
Nimiehdotukset:
Greta Garbo
Gaiana Gahariet
Gaëlle Ginevra
Geordie Georg
Gérald Gero
Gayle Geena - NeaS
jne. Saa itsekin keksiä samalla tyylillä jos tahtoo.
Varaukset:
1. NeaS, mustavalkoinen narttu
2. femm, mustavalkoinen uros
Emänä tälle pentueelle tulee olemaan Häideellä sijoituksessa oleva mustavalkoinen narttu BH VAVA VPFRAW-12 Nauruloitsun Etten Säikytä Kaloja. Säikyn kanssa on harrastettu näyttelyitä, agilityä ja juoksuja - kaikkia hyvällä menestyksellä.
Isä vielä mietinnässä, mutta luultavasti vFIN MVA vFRAW-10 vCANW-12 Symmetry And Saviours Of Jazz Ballet, mustavalkoinen evm. -sukuinen uros. Toivoisin saavani tälle pojalle BH:n ja vFIN JVA tittelit ennen pentueen teettämistä.
Tästä pentueesta on siis nyt mahdollista saada mustavalkoisia pentuja (poikkeuksia voidaan tehdä). Multa saattaa saada kuvia mukaan, että kertokaa sitten jos tarvitsette. Kertokaa myös varauksen yhteydessä minkä värisen pennun haluatte ja mitä sukupuolta, minne pentu tulisi ja tulevaisuudensuunnitelmia. Muista lukea myös Nauriksen myyntiehdot!
En oo vielä päättänyt kuinka monta pentua tähän pentueeseen tulee, katsotaan ensin kuinka paljon kysyntää riittää. :--)
Nimiehdotukset:
Greta Garbo
Gaiana Gahariet
Gaëlle Ginevra
Geordie Georg
Gérald Gero
Gayle Geena - NeaS
jne. Saa itsekin keksiä samalla tyylillä jos tahtoo.
Varaukset:
1. NeaS, mustavalkoinen narttu
2. femm, mustavalkoinen uros
-
- Nakkisotilas
Re: Vihdoin taas Nauruloitsun basenjeja!
no niin nyt mä tulisin tänne kinumaan Hugon pentua 8D Eli Cinnamon Circlesistä tai yksityisistäni olisi koti tarjolla. Kisausta tulisi näyttelyistä, juoksuista, agilitysta ja varmasti ainaki bh- tunnus. Narttu pentu olisi kiva, väriltään varmaankin punavalkoinen :)
- Emine
- Kriisissä
Ehdottomasti sulle lähtee yksi pentu. :> Tarviitko kuvaa vai onko jo?
-
- Nakkisotilas
-
- Kriisissä
Äh! Mun pitää nyt sittenkin peruu tää, kun huomasin et mulla on jo ton uroksen sisaruksen pentu omassa kennelissäni.

taukoilua virtuaalikoirista
- Emine
- Kriisissä
-
- Kriisissä
Onko kellään kiinnostusta saada upea ja hieman erilainen harrastuskoira, oli halua sitten vinttikoirapuolelle, näyttelyihin tai agilityyn. :)
61°07 45 N 21°30 20 E
- Emine
- Kriisissä
Jebajee, eli pentue olisi nyt tulossa jos mielenkiintoa ja pennunottajia riittäisi. :) Isä tosiaan laitettiin vaihtoon sillä alkaa olemaan aika ahtaat sukupuut näillä koirilla. Nyt olisi siis mahdollisuus saada tosi hyvästä suvusta tosi kiva ruttunaama näyttöön ja käyttöön!
- Emine
- Kriisissä
Nostetaanpas, eikö ketään tosiaan kiinnosta? Nyt hei olis mahdollisuus tosi monipuoliseen harrastuskaveriin. :) Ja kuvat saa mukaan jos ei iteltä löydy! Täältä löytyy.
-
- Kriisissä
Mua kyllä ehkä vähän sittenkin kiinnostais ottaa tästä urospentu, mutta mutta.. mulla ois kuvat vaan punavalkoiselle, jos se käy?

-
- Nakkisotilas
minäkin voisin edelleen olla kiinnostunut, mutta kuvia löytyy vain trikistä ja punaisista.. :s jos muunkin värisiä pentu käy niin mulle vois narttu tulla:)
/edit mustavalkoiselle nartulle sain kuvaluvat eli mulle voisi sellainen tulla mikäli sulle on vielä ok:>
// jees kiva!
/edit mustavalkoiselle nartulle sain kuvaluvat eli mulle voisi sellainen tulla mikäli sulle on vielä ok:>
// jees kiva!
- Emine
- Kriisissä
^ Okei, mahtavaa hei! Tottakai se on okei. :> Laitetaan sulle siis varaukseen mustavalkoinen narttu.
// Oho hups en huomannut tota femmin viestiä! Joo ja sulle lähtee myös pentu, kyllä se voi punavalkoinenkin olla. Mulla taitaa olla tällä hetkellä yhestä mustavalkosesta uroksesta kuvat vaan, saat kyllä kattoo neki jos haluut. Mut käy tuo noinkin. :)
// Oho hups en huomannut tota femmin viestiä! Joo ja sulle lähtee myös pentu, kyllä se voi punavalkoinenkin olla. Mulla taitaa olla tällä hetkellä yhestä mustavalkosesta uroksesta kuvat vaan, saat kyllä kattoo neki jos haluut. Mut käy tuo noinkin. :)
-
- Kriisissä
Ihan miten sinä tahdot, voin mä niitä uroksen kuvia katsoa jos ois. :)

- Emine
- Kriisissä
-
- Kriisissä
^ Voin mä ton kuvat ottaa jos ok niin ois sit mustavalkonen kaveri :)