lukkoon

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Susityttö
Höpsö veitikka

lukkoon

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Toivon, että kisaatte kasvatillani jonkun verran (NOU1 & BH, sekä mielellään mejä- tai nomevalioksi määrittämättömässä ajassa). Kasvattajaksi pitää merkitä Veera (linkitys susityttogrr[@]gmail.com), Terne. Kovasti toivon, että saan kuulla kuulumisia itsellesi sopivin väliajoin sekä, että pentueita ei teetetä ennen minulle kertomista. Kaikille urospennuille kuvat mukaan, jos haluaa!

Emä BH Hk3 Jk3 Vk1 vFIN KVA vFIN TVA vKTV vAVA RH-F B RH-FL B RH-T B vjLUXW-10 Petite's Go and Be Happy

Bellalla on hyvin harvinainen suku, jolta löytyy vanhempien lisäksi vain veli (joka sekin mulla) virtuaalipuolelta. Veljelle on tulevaisuudessa tulossa kenties kolmen pennun pentue, jos sopiva narttu osuu kohdalle. Bella on ulkonäöllisesti kaunis, mutta myös käyttöpuolella hyvin toimiva narttu, jonka varmaan pystyy huomaamaan tittelirivistä.

Bella on tullut minulle kodinvaihtajana, joten olen tän nartun kanssa kisannut hyvin vähän itse. Agilitystä haettiin vika vKUMA ja maastoesteillä sekä mejässä on vierailtu. Bellan kanssa olisikin haaveissa hakea mejästä JVA-arvo ennen pentuja, mutta kerkiää sen pentujen jälkeenkin. Mejässä Saksasta 1x VOI1 & Tanskasta 2x VOI1.

Isä BH Jk3 Hk1 vFIN KVA RH-E TK3 vFIN JVA Ternen Effet M "Äffä"

Äffä on minulle todella tärkeästä linjasta, koska se on ns. omaa linjaani. Äffän emä on B-pentueen narttuni ja sen emä taasen oma narttuni. Suku koostuu aika paljolti myös evm. koirista, koska suosin niitä paljolti kasvatukseni alkuaikoina. Äffän veljeä ei olla käytetty jalostukseen eikä todennäköisesti tullakaan käyttämään. Äffän emän veljellä on yksi pentue.

Äffä on kiva harrastuskaveri, jonka kanssa on ilo kisata rodunomaisten lajien lisäksi myös pk-puolella eikä se tokokoiranakaan aivan huono ole ollut (TK3). Pk-jälki kuuluukin Äffän lemppareihin ja se haki ensimmäisen pk-jäljen ykkösensä täydellä 300pisteellä! Äffä saavutti myös toisen VOI1-tuloksensa täydellä 300pisteellä! Mejässä Ruotsista & Norjasta VOI1:stä vaille JVA. Ilmoittauduttu viiteen EVL:n tokokokeeseen ja myös Norjan & Ruotsin mejäkokeisiin valioitumisen toivossa.

Varaukset - täynnä
Jenna, sijoitusuros Ternen Dieppe "Ippe"
Kurris, narttu Ternen Dol-de-Bretange "Dolly"
Ellu, sijoitusnarttu Ternen Dole "Tina"
Veera, narttu Ternen Digne-les-Bains "Bigne"

Nimet
Ranskalaisia D:llä alkavia kaupunkeja ja kuntia. Jos listalla olevista nimistä ei mikään miellytä voi itse etsiä jonkun ranskalaisen kyläpahasen.

Ternen Deauville
Ternen Dieppe
Ternen Digne-les-Bains

Ternen Dijon
Ternen Dole
Ternen Douai
Ternen Dreux
Ternen Dunkerque
Jenna
Kanada

Re: Ternen D-pentue

Viesti Kirjoittaja Jenna »

Ternen Dieppe voisi olla poikasen nimi :)
tuosta saa ihania kutsumanimiä väännettyä kuten mm. Ippe, Dippi, Epeli katsotaan mikä siitä tulee :D
Kurris
Kanada

Viesti Kirjoittaja Kurris »

Oisko Manafkaan mahdollista saada narttu penneli?
Ois yks suht hyvä nartun kuva tiedossa mutta tietty jos ois tarjota parempaa mukaan niin kelpais :)

Kisaaminen ois aktiivista/epäaktiivista mutta tuloksia silti tulee. Meillä on tällä hetkellä A-pentueesta Ternen Amoureux. Se ois yhtä VOI1 tulosta vaille vFIN JVA ja kilpailee VOI luokassa muutamassa muussa maassa:>
Taukoilen
Susityttö
Höpsö veitikka

Jennalle Dieppe :) Siitä kyl saa tosi kivoja kutsumanimiä!

Kurrikselle narttupupsi! Siitä vain nimeä sit valitsemaan :) Reuxin kisaamiseen oon ollut sen verran tyytyväinen, että mielelläni luovutan toisenkin Ternen sinne. Pistelen kuvia yv:llä.
Kurris
Kanada

Jees :D Oisko Ternen Dol-de-Bretange eli Dolly tms :D
Löyty tommonen kylän pahanen ranskasta.
Taukoilen
Susityttö
Höpsö veitikka

Nimi on oikein sopiva :)
Susityttö
Höpsö veitikka

Miltä kuullostaisi späiväksi 10.06.? Luovutusikä olisi 15.06., jolloin saisi olla ekat kisat. Jos sivut saa tehtyä viimeistään 3.6. niin pääsisivät erkkariin mukaan!
Kurris
Kanada

Passaapi hyvin. Vaihoin nartulle kuvan, ei ehkä yhtä hyvän näkönen koiruus ku edellisessä kuvassa mut silti :3

Dollyn sivu

Oon todella huono keksimään luonnetta tms, joten se tulee sitte... joskus :D
Taukoilen
Susityttö
Höpsö veitikka

Hyvältä tuokin näyttää :) Kiitos valtavasti sivuista ja sit vaan erkkariin mukaan!
// Jos haluaa katsoa koko sukutaulun päivitettynä niin sen voi vilkaista Bignen sivulta.

Syntymäpäiväksi valikoitui äänin 3/4 10.06. Toivottavasti tää käy myös Jennalle! :) Ellu lupaili alkaa tekemään sivuja Tinalle ja jos Jennalta saan sivut myös ajoissa niin saadaan erkkariin jälkeläisryhmä.

// Isästä vFIN KVA pk-jäljeltä!
Jenna
Kanada

Onnea isän valioitumisesta!

Ippen sivu tulee tänään illalla :)
Susityttö
Höpsö veitikka

Kiitos kovasti Jenna :) Tässä myös Tinan sivu, jolle annoin mukaan sun ottaman kuvan.
// D-pentueen pentuesivu.
Jenna
Kanada

Ippe se ainut ruipelo veli kulta siskoihin nähden :lol:
Susityttö
Höpsö veitikka

Mä niin tykkään Mikkestä! &.& Kiitos kovasti Ippen sivuista.

Kaikki pennut on lisätty mukaan erkkariin. Kannattaa käydä vilkaisemassa onko se oma vuffe omaan mieleen oikeassa luokassa.
Kurris
Kanada

Usko tai älä Dollyn kuvien narttu on käyttöluokan (avo) narttu mutta parempi tosiaan että ennemmin junnuissa tai nuorissa...
Taukoilen
Susityttö
Höpsö veitikka

Mä kattelin sitä narttua pitkään enkä meinannut uskaltaa lisätä sitä ollenkaan mihinkään, kun en oikein osannut ikää sanoa :D Mullahan Serre kisaa junnuissa, vaikka oikeasti olis kanssa avo- vai käyttöluokkalainen. Pidetäänkö erkkarissa junnuluokassa vai pistetäänkö nuoriin?
Vastaa Viestiin