Viron voittaja 2012
-
- Epätoivoinen katse
Re: Viron voittaja 2012
Onko noissa partacollieissa sattunu tuomarilla joku virhe, kun Cararra Cuuraparta ja Lucea n Relme on selvästi nuorten luokassa, mutta silti niille on sattunu ROP&VSP junnut? Ja onko Cararra Caheli saanut myös sertin, cacibin ja vsp:n?
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
^Hups, katoin vahingossa, että ne on JUN-koiria. :--D Ja joo, tulis sille VSP SERT CACIB.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
- Söi navetan kaksi nautaa
Kuka on tuomaroinut kiinanharjakoirat ?
/ Heh, olishan se kiva tietää kuka ne on tuomaroinut niin saa kirjattua tulokset ylös.. :D Kirjota vaikka topan otsikkoon, että harjisten tuomari saa ilmoittautua ? :DD
/ Heh, olishan se kiva tietää kuka ne on tuomaroinut niin saa kirjattua tulokset ylös.. :D Kirjota vaikka topan otsikkoon, että harjisten tuomari saa ilmoittautua ? :DD
-
- Höpsö veitikka
FCI8:ssa Catacogerin kasvattajaryhmässä mukana olleeksi on merkattu Åscar, joka on Ternen kasvatteja.
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
^^Öö, JAA A. Mä poistin sen viestin tulokset lisättyäni eikä mitään muistikuvaa kuka ne tuomaroi. Jee.
^Hups, korjaan jossain kohtaa.
^Hups, korjaan jossain kohtaa.
-
- Höpsö veitikka
Mä voisin tuokkia loput eli BIS-pennut ja -veteraanit? Omia koiria olis kyllä ollu molempiin menossa kaksi mutta ei voi mitään, tälle suunnalle tuli ihan riittävästi sijoituksia (BIS2-juniori ja 11 RYP-sijoitusta). En mä ehkä tarvi enempää. :D
// Tulokset lähetetty!
// Tulokset lähetetty!
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
^Sait viel yhen BIS1-pentu sijotuksen. :mrgreen: Ja mä en tosiaankaan tiiä tosta rop-vet bc:stä... ::D:D:D hmmhm...
Mutta nyt vESTW-12 saatettu enemmän tai vähemmän kunnialla loppuun! Onnea menestyneille ja tuloksiinsa tyytyväisille ja muuta shaibaa. Ehkä innostun tätä taas ensi vuonna järjestämään. :)
Mutta nyt vESTW-12 saatettu enemmän tai vähemmän kunnialla loppuun! Onnea menestyneille ja tuloksiinsa tyytyväisille ja muuta shaibaa. Ehkä innostun tätä taas ensi vuonna järjestämään. :)
-
- Höpsö veitikka
Oujee, nice! ::D Hei huisisti kiitoksia tän näyttelyn järjestämisestä ja tuloksista Juintulle + onnittelut menestyneille!