Lychee H (lk collie) - Sivuja; JUTE & REBE, pentuja vapaana!
- Kendra
- Höpsö veitikka
Re: Lychee C & D (nahkoja ja holskuja) -- Syntymäpäiviä!
Hah mulle tulikin kaks pentua tälle päivälle! ;D
Mut joo sitä vaan, että älä ihmettele ton syntymäpäivän lisäämättömyyttä, en pääse sitä ennen 9. päivää muokkaamaan.
Mut joo sitä vaan, että älä ihmettele ton syntymäpäivän lisäämättömyyttä, en pääse sitä ennen 9. päivää muokkaamaan.
- It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
Except for me, I do it like I got nothing to lose
-
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viesti:
- cantarel
- Söi navetan kaksi nautaa
Re: Lychee E (nahkoja) -- Topikin uusiokäyttöä!
Topikkia uusiokäyttöön, ja TAAS nahkoja! 

-
- Le-ppä-ker-ttu
Mä haluaisin ehdottomasti varailla Pikkubroidiin teiltä yhden nahkauroksen! :D
Normaaliin kisakäyttöön tulisi, eli monipuolisesti osallistuttaisiin kaikkiin lajeihin mihin rotu soveltuu ja kisautusta aina valioksi asti. Aiempaa kisanäyttöä voit kurkata mun bortsulta. Jalostukseen tullaan tuskin käyttämään, mutta toisaalta en uskalla tulevaisuudesta vielä sanoa mitään.
Normaaliin kisakäyttöön tulisi, eli monipuolisesti osallistuttaisiin kaikkiin lajeihin mihin rotu soveltuu ja kisautusta aina valioksi asti. Aiempaa kisanäyttöä voit kurkata mun bortsulta. Jalostukseen tullaan tuskin käyttämään, mutta toisaalta en uskalla tulevaisuudesta vielä sanoa mitään.
- cantarel
Korallille pentu. :)
-
- Ei riitä.
- Viesti:
Mie oisin kiinnostunut ehkä sijoituspupsista! Kuvia miulla ei vielä ainakaan ole ja pentu tulisi keskeneräiseen kenneliini Haavekuvaan joka kasvattaa pk collieita. Voin laitella siulle vaikka yv:llä osoitetta. Ihan varma en vielä sijoituspupsista ole, mutta ainakin kiinnostusta olisi.
Koira tulisi kisaamaan paimennuksessa sekä joissain samoissa lajeissa kuin Suden Sydämenkin koirat, Monalta voit vaikka katsoa esimerkkiä.
Mutta miun pitää vielä miettiä tätä kun Haavekuvankin on vielä sen verran kesken (koirien sivut saan heti kun Shady ihanuudessaan jaksa taulukot koodailla) mutta sano sie ensin haluutko ees pentua miule antaa :)
Koira tulisi kisaamaan paimennuksessa sekä joissain samoissa lajeissa kuin Suden Sydämenkin koirat, Monalta voit vaikka katsoa esimerkkiä.
Mutta miun pitää vielä miettiä tätä kun Haavekuvankin on vielä sen verran kesken (koirien sivut saan heti kun Shady ihanuudessaan jaksa taulukot koodailla) mutta sano sie ensin haluutko ees pentua miule antaa :)
- cantarel
Sonjakin voi saada pennun kunhan laittelee yv:llä kennelin osoitetta. :) Ja ilmoittele kunhan oot päättäny haluatko sijoitukseen vai et. Mulle käy kummin vain!
Ja mites, millasta syntymäpäivää näille haluaisitte? Oisko vaikka ens viikon torstaina, 26.7, hyvä?
Ja mites, millasta syntymäpäivää näille haluaisitte? Oisko vaikka ens viikon torstaina, 26.7, hyvä?
-
- Le-ppä-ker-ttu
^ Torstai käy ainakin mulle! (:
-
- Ei riitä.
- Viesti:
Miule käy myös, joskaan kuvia en varmaankaan tuohon mennessä ehdi hommailla :)
Ja kun oon miettiny niin kyllä mie varmaan sen sijoituspennun toivoisin. Haavekuvan kasvattaa kuitenkin pk collieita joten en koe tarpeelliseksi nahkapentueen maailmaantuomista Haavekuvan nimen alle :)
Ja kun oon miettiny niin kyllä mie varmaan sen sijoituspennun toivoisin. Haavekuvan kasvattaa kuitenkin pk collieita joten en koe tarpeelliseksi nahkapentueen maailmaantuomista Haavekuvan nimen alle :)
- cantarel
^ Tämä selvä. :) Pitäisi alkaa nimiä suunnittelemaan.
Kaikille topikkia lukeville: Kohta mahdollisesti lisää pentueita tulossa.. Kattellaan miten noita koiria valmistuu. Lycheen pentuesuunnitelmia voi kattoa kasvatus -sivulta ja mailia tai privaviestiä voi laittaa yhdistelmistä ihan koska vaan. :)
/edit: E-pentueen nimet!
/edit2: Korallille Elliot. :)
Kaikille topikkia lukeville: Kohta mahdollisesti lisää pentueita tulossa.. Kattellaan miten noita koiria valmistuu. Lycheen pentuesuunnitelmia voi kattoa kasvatus -sivulta ja mailia tai privaviestiä voi laittaa yhdistelmistä ihan koska vaan. :)
/edit: E-pentueen nimet!
/edit2: Korallille Elliot. :)
-
- Le-ppä-ker-ttu
Re: Lychee E (nahkoja) -- Nimet!
Mun kakrulle vaikka toi Elliot Ellsworth. (:
-
- Ei riitä.
- Viesti:
Pahoitteluni, olen ihan kokonaan unohtanut käydä täällä ilmoittelemassa skp:n ja nimen :)
Kuvia en ole vielä saanut, joten ottaisin uroksen ja nimeksi Lychee Ewan Everett.
//Evanin sivuja :) Noi taulukot on nyt vähän mitä on, Shady lupas ne muokkailla kun ehtii.
Kuvia en ole vielä saanut, joten ottaisin uroksen ja nimeksi Lychee Ewan Everett.
//Evanin sivuja :) Noi taulukot on nyt vähän mitä on, Shady lupas ne muokkailla kun ehtii.
- cantarel
Jes kiitos! Sit vielä Korallilta sivuja niin pentue on pulkassa. :)
-
- Le-ppä-ker-ttu
- cantarel
Re: Lychee F (bordercollie)
Kiitos Koralli sivuista. :)
Seuraavaksi F-pentuja: bordercollieita! Suvultaan tasainen 1-polvinen pentue tulossa kivan värisistä vanhemmista, joten tsekkaileppa alotusviestiä, mikäli kiinnostuit!
Väreistä puheenollen, joku voisi kertoa mulle minkä värinen Tiko on.
Seuraavaksi F-pentuja: bordercollieita! Suvultaan tasainen 1-polvinen pentue tulossa kivan värisistä vanhemmista, joten tsekkaileppa alotusviestiä, mikäli kiinnostuit!
Väreistä puheenollen, joku voisi kertoa mulle minkä värinen Tiko on.