Luminia
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Luminia
Luminia. Kommenttia kaikesta mahdollisesta, kiitos! Jos joku ei toimi, niin ilmoitelkaa siitäkin. Koirien galleriasysteemi ei IE:llä toimi kovinkaan kauniisti, mutta siihen en jaksa puuttua ainakaan tänä yönä.
-
Marcia
- Höpsö veitikka
Re: Luminia
Mua häiritsee kun sivupalkissa on pienempi fonttikoko kuin normitekstissä :D Mut ei mulla muuta, nätti kuten kaikki sun tekeleet!
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Mua taas häiritsee, jos laitan siihen saman kokosen fontin. XD Mut kiitti kommentist!
-
Janina
- Höpsö veitikka
Oo, mulla oli joskus virtuaalikennel nimeltä Luminia :-D Tais olla joskus 2008-2009.
On jälleen kauniit sivut ja nuo koirat kuvineen on aivan ihania! Oon niin huono esittämään rakentavaa palautetta, mut eipä tuosta äkkiseltään keksi mitään silmäänpistävää tai häiritsevää.(: Kaikinpuolin miellyttävä kokonaisuus.
On jälleen kauniit sivut ja nuo koirat kuvineen on aivan ihania! Oon niin huono esittämään rakentavaa palautetta, mut eipä tuosta äkkiseltään keksi mitään silmäänpistävää tai häiritsevää.(: Kaikinpuolin miellyttävä kokonaisuus.
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Kiitos kommentista! Haittaako sua toi sama nimi? Nimittäi jos haittaa, nii en kuole vaikka haluaisit että vaihdan sen.
-
Janina
- Höpsö veitikka
Eeeei haittaa, ei mun kennelistä oo enää jälkeekää eikä pentueitakaan ollu :D Pystyssäki tais pysyä vaan jotain kuukausia. Eli ei tarvi missään nimessä vaihtaa, tää herätti vaan mukavia muistoja niistä ajoista kun aloittelin virtuaaliharrastusta!
- sukelluskettu
- Keilapallo
- Viesti:
Tosi kiva mesta! Mua vaa häiritsee ihan kamalan paljon toi tekstikentän leveys, turhan kapea mun makuu ja tekee tosta tosi ahtaan. Mut joo, oottelen innolla pentueita (;
.
.
.
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Kiitos sullekin! Ite tykkään vähän kaposemmista, en ole kova kirjoittelemaan enää nykyään tekstejä ja mua ärsyttää jos kappalejaot menee parin rivin välein.
Pääasia, että koirien taulukot mahtuu hyvin!
Seuraava pentue tuleekin olemaan tuolle sun kasvatilles ja Valolle. Tästä oonkin tainnut sulle jo puhua aikaisemmin. Valo ei tarttee kuin yhden vKUMA:n, niin molemmat on valmiita pentueelle.
Seuraava pentue tuleekin olemaan tuolle sun kasvatilles ja Valolle. Tästä oonkin tainnut sulle jo puhua aikaisemmin. Valo ei tarttee kuin yhden vKUMA:n, niin molemmat on valmiita pentueelle.
- sukelluskettu
- Keilapallo
- Viesti:
Joo puhuit, mut mulla on itelleni vasta tässä joku päivä toi pentue uroksen siskolle syntymässä ja siitä sijotushurtta. Vähän tulee tiuhaa tahtii, mut ite ainaki saan pidettyä meiningin kurissa, ettei mee linjat sekasin. En todellakaa taho omista linjoistani yleisiä.
.
.
.