Oma narttutilanne on tällä haavaa vähän huono, joten Merle (Lowryder Hysteria) etsiskelee rakastettuaan. Pentue olisi suunnitelmissa syntyä joskus syksyn taitteessa, koska haluan Merlelle vielä hieman kisatulosta. Pentue tulisi Lowryderin kennelnimelle.
Toivoisin nartulta kisautusta paimennuksessa ja jossain pk-lajissa, mieluusti myös agilityssa ja tokossa. Pelastus on suuren suuri plussa, koiratanssi ja flyball lasketaan myös! Toivoisin nartun olevan myös valio jossain lajissa/narttu tulee jossain vaiheessa valioitumaan.
Värivaatimuksina on siis epämerle koira. Toivoisin myös ettei narttu ole punainen. Toisin sanoen mustavalkoinen ja musta trikki olisivat parhaimmat vaihtoehdot.
E: bordercollie narttu, ei-merle
- horros
- Toistolla tehoa
- Viesti:
E: bordercollie narttu, ei-merle
Vuoden 2012 kennelinperustaja
-
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viesti:
Re: E: bordercollie narttu, ei-merle
Mulla olis Judy, jolle mä en itse halua teettää pentuetta ja sijoitussopimus Pepin kanssa purkautui vaikka tuolla sivuilla se vielä lukee.
Judyllä on vähän tuota sukua v-maailmassa, en osaa sanoa kuinka yleistä (tuskin kovin). Veljelle ollaan teettämässä pentue lähiaikoina jos oon oikein seuraillut etsintäkuulutuksia. Mun omiin kriteereihin kuuluis se että se valmistuis TVA:ksi ja KVA:ksi ennen pentuetta mutta voin hoitaa noi myös pentueen jälkeen mikäli sillä tuntuu kestävän niiden kanssa (mulla on niin paljon muitakin kisautettavia palveluksen VOIssa ja tokon EVLssä etten osaa luvata mitään). Sillä on kyllä jo 2x VOI1 Jk3.
Judyllä on vähän tuota sukua v-maailmassa, en osaa sanoa kuinka yleistä (tuskin kovin). Veljelle ollaan teettämässä pentue lähiaikoina jos oon oikein seuraillut etsintäkuulutuksia. Mun omiin kriteereihin kuuluis se että se valmistuis TVA:ksi ja KVA:ksi ennen pentuetta mutta voin hoitaa noi myös pentueen jälkeen mikäli sillä tuntuu kestävän niiden kanssa (mulla on niin paljon muitakin kisautettavia palveluksen VOIssa ja tokon EVLssä etten osaa luvata mitään). Sillä on kyllä jo 2x VOI1 Jk3.