Australianpaimenkoira vauvvoja Sawqueniin.
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Australianpaimenkoira vauvvoja Sawqueniin.
Ihmeiden aika ei ole ohi, eli Sawqueniin on tulossa ensimmäinen kasvatusrodusta poikkeava pentua ja rotuna on australianpaimenkoira. Pentueesta ei tule kovinkaan isoa ja toivoisin kaikille pennuille aktiiviset kodit. Pentueen ajankohdaksi olen ajatellut lokakuun ensimmäistä viikkoa mutta siitä tarkemmin sitten kun syntymä on ajankohtaisempi.
Pentueen emänä toimii oma kaunis narttuni Blue´s Elektra, jolal löytyy sekä näyttö että käyttötuloksia. Näyttelyistä löytyy mm. 3 x SERT ja vCAW-07, vJCAW-07 sekä jKREW-07. Käyttötuloksia on vPVA, hyväksytty VEPEn SOVE ja 2 x I-tulos TOKO:sta.
Pentueen isänä toimii komea Yo'wara Cry For Agony, jonka omistaa Anna. Andylla on hienosti myös näyttö ja käyttö kisatuloksia. Lyhyesti tuloksia löytyy näyttelyistä 2 x SERT, 1 x CACIB ja 1 x ROP. Käyttötuloksia löytyy BH, Hk3, Ek3, Fh2, Jk2, vFIN KVA ja vPVA.
Varaukset 2/2:
- Eros x uros
- Pöpö x narttu
Nimet:
- Sawquen Never Ever
- Sawquen Not One Of Us
- Sawquen Nothing In This World
- Sawquen Now You Know
- Sawquen Not The Only One
- Sawquen No One Like You
- Sawquen Need More Time
- Sawquen Need You Tonight
- Sawquen Number One
- Sawquen New Sensation - Eros
- Sawquen Night Flame - Pöpö
Pentueen emänä toimii oma kaunis narttuni Blue´s Elektra, jolal löytyy sekä näyttö että käyttötuloksia. Näyttelyistä löytyy mm. 3 x SERT ja vCAW-07, vJCAW-07 sekä jKREW-07. Käyttötuloksia on vPVA, hyväksytty VEPEn SOVE ja 2 x I-tulos TOKO:sta.
Pentueen isänä toimii komea Yo'wara Cry For Agony, jonka omistaa Anna. Andylla on hienosti myös näyttö ja käyttö kisatuloksia. Lyhyesti tuloksia löytyy näyttelyistä 2 x SERT, 1 x CACIB ja 1 x ROP. Käyttötuloksia löytyy BH, Hk3, Ek3, Fh2, Jk2, vFIN KVA ja vPVA.
Varaukset 2/2:
- Eros x uros
- Pöpö x narttu
Nimet:
- Sawquen Never Ever
- Sawquen Not One Of Us
- Sawquen Nothing In This World
- Sawquen Now You Know
- Sawquen Not The Only One
- Sawquen No One Like You
- Sawquen Need More Time
- Sawquen Need You Tonight
- Sawquen Number One
- Sawquen New Sensation - Eros
- Sawquen Night Flame - Pöpö
-
Kati
- Kriisissä
- Viesti:
Re: Australianpaimenkoira vauvvoja Sawqueniin!
Onko Seinen isällä Pandora´s Aquariuksella muita pentueita?
Seinen emällä käsittääkseni vain tämä Blue's E-pentue?
Seinen emällä käsittääkseni vain tämä Blue's E-pentue?
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Muistaakseni Arionilla oli toinenkin pentue mutta tämä on Seinen ensimmäinen ja ainoa pentue.
-
Kati
- Kriisissä
- Viesti:
Mua kiinnostais aika paljonkin, vaikka mullakin toki on Seinen veli Mikky.
Osaisitkohan yhtään muistella/arvella että mikä se Arionin toinen pentue sitten olisi?
Pitää katsella vähän ettei itsellä olisi sitten sieltä puolelta koiria kun tuo Mikky jo on. :D
Osaisitkohan yhtään muistella/arvella että mikä se Arionin toinen pentue sitten olisi?
Pitää katsella vähän ettei itsellä olisi sitten sieltä puolelta koiria kun tuo Mikky jo on. :D
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Voi eikä! Ei oo reilua, aina syntyy JUURI niitä rotuja mitä en voi vastustaa... yh.. mutta kuitenkin, jos Sawquen ei kasvata australianpaimenkoiria, niin et varmaan sijoitukseenkaan anna, mutta minä kuiteskin voisin vaikkapa yhden uroksen, tai nartun (jos pennut keksisin teettää) ehkäpä narttu, tänne.
Olen ahkera kisaaja ja lupaan ettei kasvattisi vaan peity pölyyn.
Mutta tällaistakin asiaa vFCI:n sivuilta löytyi:
Olen ahkera kisaaja ja lupaan ettei kasvattisi vaan peity pölyyn.
Mutta tällaistakin asiaa vFCI:n sivuilta löytyi:
Australianpaimenkoira
Merle- väristen koirien risteytys:
- Blue tai bi merle x blue tai bi merle
- Blue tai bi merle x red merle
- Red merle x red merle
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Kati: En usko että Arionin ensimmäisestä pentueesta olisi enää montakaan elossa, joten luulen että se linja on hävinnyt jo. Jokatapauksessa en haluakkaan tämän isompaa pentuetta sen takia että tuolla se Arion on ja en ole aivan varma kuinka paljon sen jälkeläisiä vielä löytyy virt. maailmasta.
Pöpö: Sijoituspentua en anna mutta jos muuten haluat pennun niin se kyllä sopii.
Pöpö: Sijoituspentua en anna mutta jos muuten haluat pennun niin se kyllä sopii.
-
Heidi
- Le-ppä-ker-ttu
Arionin toinen pentue on vPVA vBH vJK2 vMULTI MVA Blue's Cauranin kanssa, pentuja on kolme joista luultavasti kahta tullaan tulevaisuudessa käyttämään jalostukseen, mahdollisesti kolmattakin (on minulta sijoituksessa, mutta itse en sillä pentuja tule teettämään, koska lopetan virtuaalipuuhat varsinaisen kasvattamisen osalta).
Varmasti Callista ja Pilvi (sekä Emmi kunhan ensin laitan hänelle viestiä) osaavat paremmin infota suunnitelmistaan. (:
Varmasti Callista ja Pilvi (sekä Emmi kunhan ensin laitan hänelle viestiä) osaavat paremmin infota suunnitelmistaan. (:
Pitkätauko.
-
Lilli
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Minua kiinnostaisi narttupentu. Eli tulisi minulle ja ystävälleni Flaming Shepherdsiin, joka on tällä hetkellä hieman kesken. Kisaisimme koiran kanssa pk-lajeissa, näyttelyissä, agilityssä/tokossa ja ehkä flyballissa tai koiratanssissa. Kuvat olisi valmiina punatrikille nartulle. Kisanäyttöä Neelan sivuilta.
botherbotherbotherbother
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Heidi, joo niin se olikin. Nyt minunkin muisti alkoi pelaamaan. :D
Lilli: Teille menee ehdottomasti pentu, oikein kivan näköiset sivut.
Lilli: Teille menee ehdottomasti pentu, oikein kivan näköiset sivut.
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Kati, mites on, haluatko pennun? Jos et ota niin se menee sitten Pöpölle mutta sinulla on päätäntävalta kun olit ensimmäinen halukas ottaja.
Laitan nimiä kohta puoleen esille, vaikka pentue ei vielä synnykkään. Nimien tultua sivut saa tehdä valmiiksi ja kisautuksen saa aloittaa sitten kun pentue on syntynyt.
Laitan nimiä kohta puoleen esille, vaikka pentue ei vielä synnykkään. Nimien tultua sivut saa tehdä valmiiksi ja kisautuksen saa aloittaa sitten kun pentue on syntynyt.
-
Kati
- Kriisissä
- Viesti:
Re: Australianpaimenkoira vauvvoja Sawqueniin! -> Nimet
Mä jätän nyt väliin. Pohdin tuossa asiaa ja kun mulla on ittellä Blue's E-pentueesta koira, ja Blue's Cauran'in veli Caitzi (kun ajatellaan siis siitä Arionin suvun puolta), niin menee suvut turhan suppeiksi sitten. :)
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Re: Australianpaimenkoira vauvvoja Sawqueniin! -> Nimet
Asia ok, varaan tuon viimeisen pennun sitten Pöpölle.
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Re: Australianpaimenkoira vauvvoja Sawqueniin! -> Nimet!
Up, varatkaahan nimet ja sivuja saa myös tehdä!
-
Heidi
- Le-ppä-ker-ttu
Psst.
Seine on myös jMV-07 ( http://www.freewebs.com/vmkl-nay/MV-07/FCI1.htm )
Seine on myös jMV-07 ( http://www.freewebs.com/vmkl-nay/MV-07/FCI1.htm )
Pitkätauko.
-
Lilli
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Olisiko mahdollista keksiä oma nimi? Jos on, niin haluaisimme aussiekakarallemme nimeksi Sawquen Now or Never tai Sawquen Not Bad.
botherbotherbotherbother