Ratsu reima!

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
pokeri
Alkupalat

Ratsu reima!

Viesti Kirjoittaja pokeri »

Virtuaaliheposeni sivuja ajattelin laittaa näytille. Kommenttia ulkoasusta ja teksteistä saa antaa :)
Love is like a talking pony
First you're like: "Oh Cool, a talking pony."
Then it says something really nasty to you
And hurts your feelings
So then you take drugs so you can get along with
the pony
KuroNeko
Sumopainija

Re: Ratsu reima!

Viesti Kirjoittaja KuroNeko »

Kivat sivut! Selvästi on nähty vaivaa tekstien ja muiden eteen. Sukuselvityksistä tykkään erityisesti, itse olen vain laiska niitä kirjoittelemaan, mutta niitä on kiva lukea!
Ulkoasu on kivan selkeä ja suhteellisen yksinkertainen, sopii tyyliltään hyvin juuri hevosen sivuille. Ja otsikkokuvan idea on hauska, oletko itse tehnyt ulkoasun? :)
Canihaukun ~ Hawktime ~ Doxfree & Fortamio ~ yksityiset

Those who mind don't matter, those who matter don't mind
Wolfie
Höpsö veitikka

Re: Ratsu reima!

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

Toi on aivan tajuttoman realistinen! Mä kans arvostan tota sukuselvitystä, harva jaksaa nähdä vaivaa (mukaanlukien minä).

Ja sit selkeästikin oot sit ManU fani kun hevosen nimi on Manchester United ja lempinimi vielä äärimmäisen fiksusti Manu, samaten tykkään tosta sukutaulusta et siellä on jotain Chelseaa, Liverpoolia ja Arsenalia :--D tosi mahtava idea pysyä tossa teemassa. Mua kyl vaan häiritsee se et kasvattaja on saksalainen, vaikka Manchester United kuuluu Valioliigaan.

Ulkoasu on tosi ManU aiheinen, tosi mukavan simppeli, mut kuitenkin logot ja muut tulee tuolta taustalta. Mulle vaan tulee henkilökohtaisista syistä vähän negatiivisia assosiaatioita Manchester Unitedistä, mut hyvä idea ja toteutus!
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
Vastaa Viestiin