KV-näyttelyä Belgiassa!

Ilmoita järjestämistäsi virtuaalimaailmaan sijoittuvista kilpailuista täällä.
Nora
Kanada
Viesti:

Re: KV-näyttelyä Belgiassa!

Viesti Kirjoittaja Nora »

Tuomareita tosiaan haetaan edelleen alla oleviin ryhmiin, joko koko ryhmälle tai osalle roduista. Näyttelyn etusivulta voi tsekata mitä rotuja on vapaana.

tuomareita haetaan:
FCI 1
FCI 8
FCI 9
FCI 10
osalle BIS-ryhmistä

---

Mun vastuuryhmistä ajallaan on FCI 8, loput päivittelen sitten ensi viikolla jonain päivänä! (: Roskaposti on tyhjänä eli uutta viestiä tulemaan, mikäli FCI 8-ryhmän koiria ei sivuilla näy.

// Nyt olis FCI8-EFR ajallaan. :) VIP on tämän viikon lauantaina, joten kipin kapin osallistumaan, mikäli ette ole vielä osallistuneet! Tuomareita haetaan edelleen.
Et hätt noch immer jot jejange.
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sparkle »

Mailisumaa purettu FCI4-7 -ryhmistä, ainoastaan yksi viesti ryhmästä FCI5 jäi kansioon käsittelemättä odottamaan parempaa aikaa. :)
Peppi
Vuohenruokaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Peppi »

Onkohan mun FCI1 ilmoittautuminen tullut perille? Kun huomenna on viimeinen päivä ilmoittautua niin täytyy tietää jotta voi ilmota uudestaan :) Ja siis osoitteesta caraquerd @ gmail.com
Nora
Kanada
Viesti:

Juu, näyttäis löytyvän postista, Crissu ne lisäilee ne heti kun ehtii! (:
NeaS
Nakkisotilas

Viesti Kirjoittaja NeaS »

onko osoitteesta nea.saares@hotmail.com tullut (fci1,2,5,7,9 ja 10)? osa koirista on lisätty aikoja sitten ja osaa ei ole lisätty..
Silja
Epätoivoinen katse

Viesti Kirjoittaja Silja »

Oon lähettänyt jo kahdesti kahteen eri roturyhmään (FCI1, FCI8) ilmoittautumiset, ja vieläkään mun ykkösryhmäläisiä ei oo lisätty. Ensimmäiset viestit tosin olin lähettänyt ennen tuota mainittua 23.9. klo 17:30, joten uudestaan ilmosin 1.10. Mun irlanninvesispanieli on kyllä lisätty, joten todennäköisesti myös FCI1-ryhmän osallistuminen lienee mennyt perille vaan ei päätynyt lisättäväksi - onkohan niissä joku virhe, mitä en oo huomannut? Osoitteesta smajl.virtuaali[at]gmail.com ja pehkoja siis.
Ei kukaan muu voi meille antaa tilaa unelmiin, syytä rakkauteen
Ei onni tuu, se täytyy kantaa näihin huoneisiin yhä uudelleen
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viesti:

^^ & ^Postilaatikossa kyllä ovat - avaamattomina vielä. Päätyvät siis kyllä sivuille (jos ei niin tod.näk. sulle ilmoitetaan asiasta korjauskehotuksen kera). FCI1-3 -ryhmät ovat Crissun hommia, ja hänellä ilmeisesti ollut nyt joitain kiireitä. :) Mun hommia ovat FCI4-7, päätyvät nekin sivuille tänään tai viimeistään huomenna.
Ei huolta!
Nath
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Nath »

En ole muistanut vastata tuomarointipyyntömailiin, mutta mulle vois laittaa vaiks lk. sakumaanit, kun en omia jaksa tällä kertaa ilmoittaa :)
Nora
Kanada
Viesti:

^ Kiitos Nath, lisätty ne sulle. Ilmotellaan kun saa tuokkia. :)

// FCI8-EFR on kunnossa tällä hetkellä, tänään on VIP.
Susityttö
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Onkohan ilmottautumiset tullut 1, 2, 3 & 5 ryhmiin perille osoitteesta susityttogrr[at]gmail.com?

// Joo no se on pääasia, että perille ovat päässeet :D Mulla ei vaan enää meinaa luotto piisata tohon gmailiin, kun niin monet viestit jäänyt menemättä perille.
Nora
Kanada
Viesti:

^ Juu, on tullut perille, muttei vielä tosiaan ole lisätty sivuille.
Kurris
Kanada

Viesti Kirjoittaja Kurris »

Jos ei oo kukaan vielä ottanut niin laita mulle tuomaroitavaksi vielä sileäkarvaisetnoutajat ja vaikka chessiet FCI8sta. Jos sitte ei tuu lisää halukkaita tuomareita niin voin ottaa tuolta muitakin rotuja :)
Taukoilen
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viesti:

^Kiitos! Heitin nuo sulle.

Nyt pitäis olla kaikki FCI4-7-koirat sivuilla. Mailin laatikossa on 19 viestiä ryhmistä FCI1-2 (Crissu!) ja yksi FCI8 korjaus -viesti.

//Kaikille tuomareille on nyt lähetetty taas mailia! Aktiivisuutta toivotaan kaikilta. :)

Vielä olisi ainakin seuraavanlaisia rotuja ja ryhmiä tarjolla tuomaroitavaksi.
-BIS-pentu, -juniori, -veteraani & -kasvattaja
-FCI1: RYP, australianpaimenkoira, belgianpaimenkoira laekenois, belgianpaimenkoira malinois, belgianpaimenkoira tervueren, pitkäkarvainen collie, katalonianpaimenkoira, mudi, pitkäkarvainen saksanpaimenkoira, schapendoes, welsh corgi pembroke
-FCI8: clumberinspanieli, cockerspanieli, englanninspringerspanieli, espanjanvesikoira, irlanninvesispanieli, kultainennoutaja, labradorinnoutaja, lagotto romagnolo, novascotiannoutaja, portugalinvesikoira, walesinspringerspanieli
-FCI9: RYP, bichon frise, coton de tulear, havannankoira, keskikokoinen villakoira, kiinanharjakoira, kääpiövillakoira, löwchen, mopsi, tiibetinspanieli, toyvillakoira
-FCI10: RYP, afgaaninvinttikoira, saluki, skotlanninhirvikoira, whippet

VIP täyttyy tänään kello 18:00!
Cookiemonster
Kanada

Viesti Kirjoittaja Cookiemonster »

Mie rupeen nyt lateleen noi loput osallistumiset näytsiin mukaan (FCI1-2), mitkä laatikosta löytyy!
Guthrun | Gloomkiller | Narvik | Stepmaker's

Vuoden spesiaalitapaus & linssilude 2015
~ Tutummin Crissu
Nora
Kanada
Viesti:

Nyt on postilaatikko tyhjänä yhtä FCI5-ilmoittautumista lukuunottamatta. Parille rodulle löytyi tuomari, mutta vielä on aika lista rotuja tuomaritta ja pari uuttakin rotua tuli. Päivitetty lista olisi tässä:

Tuomareita kaivataan:
-BIS-pentu, -juniori, -veteraani & -kasvattaja
-FCI1: RYP, belgianpaimenkoira laekenois, belgianpaimenkoira tervueren, katalonianpaimenkoira, mudi, pitkäkarvainen saksanpaimenkoira, schapendoes, welsh corgi pembroke
-FCI8: clumberinspanieli, cockerspanieli, englanninspringerspanieli, espanjanvesikoira, irlanninvesispanieli, kultainennoutaja, lagotto romagnolo, novascotiannoutaja, walesinspringerspanieli
-FCI9: RYP, bichon frise, coton de tulear, havannankoira, keskikokoinen villakoira, kiinanharjakoira, kääpiövillakoira, löwchen, mopsi, pk chihuahua, tiibetinspanieli, toyvillakoira
-FCI10: RYP, afgaaninvinttikoira, saluki, skotlanninhirvikoira, whippet

VIP siis tänään klo 18:00!

// lista päivitetty 15:53
Vastaa Viestiin