ASTANJAN
- Misu
- Pohjasakan hämmentäjä
ASTANJAN
MELKEIN valmiit sivut. Onhan tuolla vielä tehtävää, mm. koirien näyttelytulokset, enqversio ja muuta mukavaa, mutta suurinpiirtein alkais olemaan siinä pisteessä, että näitä viitsii vähän mainostaakin. Kuva-osuus on myös toistaiseksi päivittämättä, oon jotenkin huono laittaan kuvia tuonne kuvat.fi-sivulle, mutta kaikki aikanaan!
http://astanjan.net/
Kommenttia saa ja pitää antaa!
http://astanjan.net/
Kommenttia saa ja pitää antaa!
Keep your head high and your middle finger higher.
- sukelluskettu
- Keilapallo
- Viesti:
Re: ASTANJAN
Tykkään tosta ulkoasusta ihan hirveesti ja muutenki kaikki natsaa! Mut yks asia mistä en tykkää jostain syystä, on toi etusivu kun siinä on noita päivityksiä tolleen erittäin pitkästi ja tekstin seassa on noita hymiöitä.
Etusivullahan vois olla sellanen pieni laatikko missä olis noittan päivitysten alkua ja sitte linkki koko päivityksee, mikä ois mun mielestä siistimpi tapa. Ja keltanaamahymiöt vois olla ihan normaaleja (= :), :D ) hymiöitä. Mut toimii kyllä tolleenki.
/ Mut eiks se selventäis, että laittais ton sivun sillee, että linkkeihin "Blogi" ja sit se veis tohon ja etusivu ois eriksee? :D Mut meneehän se noinki, jos sen on tarkotus olla blogi (:
Etusivullahan vois olla sellanen pieni laatikko missä olis noittan päivitysten alkua ja sitte linkki koko päivityksee, mikä ois mun mielestä siistimpi tapa. Ja keltanaamahymiöt vois olla ihan normaaleja (= :), :D ) hymiöitä. Mut toimii kyllä tolleenki.
/ Mut eiks se selventäis, että laittais ton sivun sillee, että linkkeihin "Blogi" ja sit se veis tohon ja etusivu ois eriksee? :D Mut meneehän se noinki, jos sen on tarkotus olla blogi (:
.
.
.
- Misu
- Pohjasakan hämmentäjä
^
Siis toi sivusto on blogi :). Eli ihan tarkoituksella etusivulla on pitkät pätkät tekstejä.
Kiitos palautteesta!
Siis toi sivusto on blogi :). Eli ihan tarkoituksella etusivulla on pitkät pätkät tekstejä.
Kiitos palautteesta!
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Ensinäkin rakastan ihan mielettömästi tota ulkoasua. Se on tommonen sopivan tyttömäinen, muttei kuitenkaan mene yli. Värimaailma ja kaikki natsaa täydellisesti, samaten kuvien asettelu. Toi on kanssa sopivan simppeli, sopii hyvin blogiin eikä toi kuitenkaan liian simppeli ole että olisi tylsä.
Tekstiä on sopiva määrä, ei liikaa, muttei myöskään liian vähän. Tykkään kanssa tosta, että on paljon kuvia, muttei kuitenkaan yliviljelty niitä. Pakko kehua noita pentueet -sivun shelttisiluetteja. Tosi mahtava pieni lisä!
Tekstiä on sopiva määrä, ei liikaa, muttei myöskään liian vähän. Tykkään kanssa tosta, että on paljon kuvia, muttei kuitenkaan yliviljelty niitä. Pakko kehua noita pentueet -sivun shelttisiluetteja. Tosi mahtava pieni lisä!
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
-
Viivi
- Pohjasakan hämmentäjä
Tosi upee, mutta noi pääotsikoiden fontit on törkeen isot ja ne erottuu liiaksikin ja värivalinta ainakin ton alaviivan kaa on silmiä pistävä :-D Joku muu niin on upee!
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
- Misu
- Pohjasakan hämmentäjä
Viivi, mikä alaviiva? :D Alapalkkiko?
Kiitoksia kommenteista. Itse tykkään tosi paljon ulkasta kans!
Kiitoksia kommenteista. Itse tykkään tosi paljon ulkasta kans!
-
Viivi
- Pohjasakan hämmentäjä
Siis sen otsikon <h1></h1> muotoiluun on tehty tommonen silmään ottava tumma alaviiva mikä mua ei ainakaan kamalasti herkuttele. :D:D Samoinkaan kun se iso fontti otsikossa. Voisi olla sirompi niin menisi yhteen ulkoasun kanssa!
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
- Misu
- Pohjasakan hämmentäjä
Aaaaa! Olen hieman blondi. Mietin asiaa, mä tykkään noista tuollaisenaan :).
- Cookiemonster
- Kanada
Apua, taisin just rakastua tohon ulkoasuun! Vaikka toi värimaailma onkin vähän tommonen ei-niin-mun juttu, tykkään siitä silti. Kun ei noi kaikki värit räjähdä silmille mitenkään. Kivasti noi kuvatkin aseteltu ja koko sivu ylipäätään.
Leveydeltäänkin sivu on tosi kiva, teksti on just hyvin kirjotettu sivun leveyden kanssa samaan. (:
Nyt en osaa oikeen mitään miinusta antaa, toi on vaan niin hieno! Paitsi noiden otsikoiden alla oleva tumma viiva vaan hämää miun omaa silmää jotenkin.
Leveydeltäänkin sivu on tosi kiva, teksti on just hyvin kirjotettu sivun leveyden kanssa samaan. (:
Nyt en osaa oikeen mitään miinusta antaa, toi on vaan niin hieno! Paitsi noiden otsikoiden alla oleva tumma viiva vaan hämää miun omaa silmää jotenkin.
Guthrun | Gloomkiller | Narvik | Stepmaker's
Vuoden spesiaalitapaus & linssilude 2015
~ Tutummin Crissu
Vuoden spesiaalitapaus & linssilude 2015
~ Tutummin Crissu
-
Twiggy
- Pohjasakan hämmentäjä
Jos voin hieman itsekin kommentoida, niin koirien sivujen faktataulukot ovat liian kirkkaalla turkoosilla. Olisi kiva jos sen sais saman sävyiseksi kun linkkipalkki :)
Ulkoasun kommentoimatta :D Kiva että siitä tykätään.
Ulkoasun kommentoimatta :D Kiva että siitä tykätään.
- Misu
- Pohjasakan hämmentäjä
Taidan olla värisokea, koska musta ne ON saman värisiä O___o. Pitääpä tsättäillä Timbelle.
-
Twiggy
- Pohjasakan hämmentäjä
Ovat ne varmasti samaa väriä, mutta ei mee ihan samaan sävyyn kuitenkaan. Tässä ehdotukset värikoodeina:
Tummempi alue #58B7C9
Vaaleampi alue #BEDCE2
Eipä nuo värit maailmaa kaada, mutta vinkiksi vain :)
Tummempi alue #58B7C9
Vaaleampi alue #BEDCE2
Eipä nuo värit maailmaa kaada, mutta vinkiksi vain :)
-
whokilledbambi
- Höpsö veitikka
Kirjoittakaa ja pistäkää kuvia :(
Ja Helli sivuille julkisesti :( Löysin sen sivut kyllä mutta tonne Koirat-listaan siis!
Ja Helli sivuille julkisesti :( Löysin sen sivut kyllä mutta tonne Koirat-listaan siis!
vuoden • 2009 omaperäisin nimimerkki, • 2010 nousukas, päätirtinaurattaja & persoona
• 2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
• 2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
• 2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
• 2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
- Misu
- Pohjasakan hämmentäjä
^
Mun pitää kirjoittaa, kun Astan terveystulokset tulee eli varmaan nyt ens viikon alusta tulee kuulumisia. Elämä on vaan liian hektistä kotisivuille nyt! :< Hellin sivu lisäillään, kunhan vaan saan aikaiseksi eli toivottavasti viikonlopun aikana, kun saan sukutaulut kondikseen sen sivuilta!
Mun pitää kirjoittaa, kun Astan terveystulokset tulee eli varmaan nyt ens viikon alusta tulee kuulumisia. Elämä on vaan liian hektistä kotisivuille nyt! :< Hellin sivu lisäillään, kunhan vaan saan aikaiseksi eli toivottavasti viikonlopun aikana, kun saan sukutaulut kondikseen sen sivuilta!