VTL - VALIOLISTASTA (lue viim. viesti!)

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Wolfie
Höpsö veitikka

Re: VTL - eri maiden tokokokeet (lue viim. sivu!!)

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

Toi on nyt varsin loistava! Ei mun mielestä tarvitsisi enempää muutoksia.
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
Reetta
Kanada

Viesti Kirjoittaja Reetta »

Oonpas nyt ollu ihan surkee liiton pitäjä, ilman Sparklee olis vähän heitteillä ollut VTL! Nyt onneks alkaa vähän tasaantuu tää mun elämäni, että kohta taas aktiivisesti minäkin mukana. Ja mitä nyt nopeeta ehdin vilkasta, niin hyvältä kuulostaa toi, miten ootte ajatellut tokomestaruuskisat toteuttaa. Täytyy paneutua tässä viel jossain vaiheessa paremmin aiheeseen munkin!
horros
Toistolla tehoa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja horros »

Vuoden 2012 kennelinperustaja
Reetta
Kanada

Viesti Kirjoittaja Reetta »

HUOM 29.9. PÄIVÄ JA SEN JÄLKEEN VALIOANOMUKSEN LÄHETTÄNEET!
Meille on käynyt pieni kämmi VTLssä minkä johdosta kaikki jo ilmoitetut ja hyväksytyt valiot shiba inu rodusta alaspäin olivat mysteerisesti hävinneet. Sparkle ja Nora onnistuivat löytämään valiolistasta kuitenkin tiedoston, joka oli päivitetty 29.9. ja näin ollen saimme osan valioista takaisin listalle. Eli listasta puuttuu nyt kaikki shiba inu rodun jälkeen aakkosissa tulevat koirat, joiden valioanomus on lähetetty ja hyväksytty 29.9. jälkeen. Lähetelkääs siis uudestaan niitä valioanomuksia, mikäli haluatte koiranne valiolistalle. Pahoittelemme tapahtunutta!

Ps. Ja kaikki osallistumaan tokomestaruus-kisoihin! :mrgreen:
Sikko
Floodari

Viesti Kirjoittaja Sikko »

Siis onko ihan tosi, että vaaditaan nly-tulos valionarvon saavuttamiseksi? Eikö tätä kohtaa muka joskus muutettu, ettei mitään näyttelytulosta tarvi?
you know what i like about people?
their dogs
Susityttö
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

^Pysyvästi kuvattomat ja / tai rakennekuvattomat saa "erikoisluvalla" valioksi tai ainakin mun koirien kohdalla näin on onnistunut :)
Shady
Taikuri

Viesti Kirjoittaja Shady »

Toko on mennyt ihan hulluksi nyt kun sääntöjä on muutettu ja ihmiset järkkää näitä rajattomia kokeita. Hieman hämilläni olen yhden koirani valioitumisesta. Vaava aloitti kisaamisen tokossa 13 päivää sitten ja valioitui nyt :o Ennen ei meinannut vuodessakaan saada koiria valioiksi.

Pohdin vain, että meneekö tämä nyt jo liian helpoksi? Mullakin on nyt kahden kuukauden sisällä valioitunut 16 koiraa..

En mä siis valita, kivaahan tämä on, että koirat valioituvat ja saavat paljon tuloksia. Ainahan niistä hyvä fiilis tulee, mutta alkaako tästä hommasta mennä maku, jos alta kahden viikon on mahdollista saada koiralle kaikki ykköstulokset ja enemmänkin?
2013: VUODEN KASVATTAJA, RATAMESTARI & TUOMARI
2014: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, POKAALIKAHMIJA & AKTIIVIKASVATTAJA
2015: VUODEN LIITONPITÄJÄ
2016: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, RATAMESTARI, AKTIIVIKASVATTAJA & LIITONPITÄJÄ
2017: VUODEN POKAALIKAHMIJA, RATAMESTARI, ULKOASUNTEKIJÄ & AKTIIVIKÄVIJÄ
2018: VUODEN LIITONPITÄJÄ, PILKUNVIILAAJA & ULKOASUNTEKIJÄ
Kirsi
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Mun mielestä noiden rajattomien luokkakokeiden monistartit on ihania, mutta mua edelleen järkyttää noi pikkupisteet ylemmissä luokissa. :D
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

Ite kun järkkään noita kokeista suht ahkerasti, mihin voi ilmoittaa viisi koiraa / luokka ja jokasessa luokassa on neljä starttia, niin että jos niitä tuloksia tulee liian helposti ja nopeasti, niin eihän noihin oo pakko osallistua? Okei oon itekkin vähän ehkä kauhuissani kun mulla oli vasta vajaa kuukausi sitten ALO-luokassa kymmeniä koiria, nyt siinä on noin kymmenisen koiraa...

Mut rajattomia kokeita pitäis noitten kaikkien olla. Koska se 30 koiraa yhteen luokkaan rajoitus on ihan järjetön, nyt kun olen huomannut, että noin vuorokaudessa saan yhteen luokkaan lähemmän sata osallistujaa... Ite aikanaan lopetin melkein kokonaan tokossa kisaamisen juuri sen takia, että vitutti niin suuresti, että nuo luokat menee vartissa täyteen, ettei tota vaan jaksanut kun koiralla saattoi kestää kuukausia pelkästään ALO-luokasta AVOon nousemisessa.

Ehei ole turha viesti. :D
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Shady
Taikuri

Viesti Kirjoittaja Shady »

Mikään pakkohan ei ole osallistua mihinkään :D Ja onhan noi sun neljän startin kisat aina sellasia piristäviä, koska aina tulee useita ykköstuloksia. ;)

Tässä on vaan ehkä tullut liikaa uudistusta kerralla, helpompi tuomarointi, 3koiraa/luokka/omistaja säännön poistaminen, saa olla useampi koe samana päivänä ja mitä vielä :D Helpotti ehkä kerralla vähän turhankin paljon jo tätä ja vielä kun noita isoja luokkia ei tarvitse enään edes tarkastaa.

Ja niinkuin jo edellä sanoin, en mä valitan. Olen vain hieman hämilläni ja epäileväinen.
2013: VUODEN KASVATTAJA, RATAMESTARI & TUOMARI
2014: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, POKAALIKAHMIJA & AKTIIVIKASVATTAJA
2015: VUODEN LIITONPITÄJÄ
2016: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, RATAMESTARI, AKTIIVIKASVATTAJA & LIITONPITÄJÄ
2017: VUODEN POKAALIKAHMIJA, RATAMESTARI, ULKOASUNTEKIJÄ & AKTIIVIKÄVIJÄ
2018: VUODEN LIITONPITÄJÄ, PILKUNVIILAAJA & ULKOASUNTEKIJÄ
Yatsu
Söi navetan kaksi nautaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yatsu »

Ihanaa kun kisaaminen on helpottunut. Vielä en oo näihin uusimpiin tokoihin osallistunut, mutta nyt sitä on varmasti huomattavasti kivempi harrastaa. :D Itse oon sellanen, että missaan useita kisoja ja sitten paikat täyttyy kaikissa luokissa liian ajoissa ja toisinaan ei sijoituta pitkään aikaan.
Hyvä uudistus mun mielestä. :)
Kuva
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sparkle »

Kiitoksia mielipiteistä!

Tällä hetkellä tokossa on kyllä käynnissä ehdoton nousukausi ja mullakin valioita tipahtelee jatkuvalla syötöllä - luokkasiirroista puhumattakaan. Ei tää kyllä mun mielestä kuitenkaan huono asia ole, kisanjärjestäjät jaksaa ja onhan se jees kun koirat etenee.
Tuskin tääkään vauhti pysyy yllä ikuisuuksiin.

//uu tosi kiva kuulla perusteltua ja pidemmän jakson mielipiteilyä! Kiitos ja kumarrus.
vani
Le-ppä-ker-ttu

Viesti Kirjoittaja vani »

Minä oon vielä ihan ulkona tässä semmosen parin vuoden tauon jälkeen, niin paljon uudistuksia tullut! Mutta tyytyväinen olen tähän tokosysteemiin ehdottomasti! Ei kaikilla ole aikaa eikä mahdollisuuksia kytätä liittojen kalentereita useita kertoja päivässä, koska sitähän se oikeastaan ennen oli, kun nuo luokat tosiaan täyttyivät niin järjettömän nopeasti. Ja tosi paljon sitten ärsytti kun meni niin monet kisat ohi eikä koirien kisakalentereissa tapahtunut minkäänlaista edistystä. Nuita lajeja on kuitenkin niin paljon, ettei kaikissa lajeissa valioitumisen tarvitse olla niin tuskallista ja pitkäveteistä! Maku nimittäin menee siinäkin, ainakin itsellä, jos lähestulkoon vuosikaudet joutuu odottelemaan sitä valioitumista, ja aiiina kun menee liiton sivulle, niin kappas, uusia kisoja on tullut, mutta ovatkin jo mukavasti täynnä. :/

Positiivisesti yllättynyt tokoilija siis täällä päädyssä! Mahtava juttu tuo rajaton osallistujamäärä, ja useammat startit! :)
Kendra
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Kendra »

Mäkin kiitän todella paljon kisanjärjestäjiä näistä viime aikoina olleista kisoista. Saan lähes päivittäin päivittää tuloksia sivulle ja eräs uusi tulokas nousi vajaassa viikossa evliin kilpailemaan ;)

Ainut mikä näissä on huono puoli on varmaan se, että tuomarit ei järin vaihdu ja en itse ole lisännyt niitä tuloksia samalta päivältä (enkä kyllä kai eri päiviltäkään), joissa on ollut sama tuomari joka luokassa. Tuomarisysteemi on nykyään niin helppo, että voisin tarjota auttavaa kättäni myös viikonloppujen kisoille.
  • It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
    'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
    Except for me, I do it like I got nothing to lose
Räksä
Lepakkojen yöhyökkäys

Viesti Kirjoittaja Räksä »

Hei tyypit, mitä teen? Sähläsin ja ilmoitin näköjään vahingossa Na Vaya Sahloknirin with Joyn kokeeseen EVL:ään kahdesti, eli sillä oli nyt mokomalla sitten kaksinkertaiset mahdollisuudet ykkösiin, joten olis kai se vähän epäreilua noita tuloksia sellaisinaan käyttää. Olisko kuitenkin okei, jos mä ottaisin tuolta nuo tulokset, joissa se on molemmilla persoonillaan saanut ykköset? Näin on siis käynyt ekassa, tokassa ja neljännessä startissa, eli saldona olis kolme ykköstä.
magic, madness, heaven, sins
Vastaa Viestiin