E: Tricolour tai mustavalkoinen shelttiuros

Etsitkö nartullesi tai uroksellesi yhden yön seuraa? Haluaisitko tarkistaa tämän hetken kuumimmat urokset omassa rodussasi? Tee se täällä!
Janina
Höpsö veitikka

E: Tricolour tai mustavalkoinen shelttiuros

Viesti Kirjoittaja Janina »

Alkaisin tässä hiljalleen etsiskelemään sulhoa BH TK4 vFIN TVA vAVA vPVA vKANS & vFIN & vN & vLT & vKRE & vLAT & vLUX & vFRA & vAM & vNL & vSWE & vISL MVA vWW-09 vLUXW-10 vLTW-11 vNW-11 vNLW-11 Just Bittersweet Bitchille, johon minulla on jalostusoikeus, itse narttu on Twiggyn omistuksessa ja bambin kasvattama. Minä oon siis nyt tämmöinen hyötyjä tästä vaan : D Uni on suorittanut käyttäytymiskokeen sekä on paimennus-, toko- ja agivalio. Näiden lisäksi sillä on useita muotovalionarvoja ja voittajatitteleitä. Ja kaikki krediitithän näistä menee siis Twiggylle, Uni oli vasta hyvin alussa kisaurallaan kun sen Shaghasiin annoin. : D

Uroksen tulee olla tricolour tai mustavalkoinen. Ja tosiaan kun Uni kantaa valkotekijää, niin uroksella ei sitä mielellään olis. Sen näkee siis mm. valkoisesta polvikaaresta. Sitten vähän uroksen tulostoivomuksista, eli oikeastaan ainut välttämätön on paimennusvalion arvo. Agi- ja tokotulokset ovat sit suurta plussaa. Niinkuin myös muut tulokset, mutta erityisesti noissa kolmessa lajissa toivoisin olevan jo hieman kisakokemusta. Lisäksi ihan kuvatonta urosta en mielelläni ottais, kun Uni nyt on noinkin hyvin pärjännyt näyttelyissä. Mut en mä mitään SERTejä tms. vaadi.

Unin suku ei välttämättä kaikista virtuaalimaailman shelttisuvuista ainakaan harvinaisin ole, nimenomaisesti tämän B-pentueen takia. Unin siskolla on yksi pentue josta ainakin yhtä narttua tullaan luultavasti käyttämään jalostukseen. Tälle ko. siskolle on tulossa myös toinen pentue, tosin aikaisintaan 1-1,5 vuoden kuluttua. Unin veikalla Just Bad Karmalla on yks pentue Duskarrassa. Toinen veli Just Be My Valentine taas on ollut yksi mun suosikkiuroksista kautta aikain, ja olisin haaveillut sitä vielä käyttäväni, mut jostain täytyy nyt varmaan karsia sitten kun suurin osa tämän Tarranauhan B-pentueen jalostuskäytöstä on lähtöjään juurikin minun päästä... : D Uskoisin että tähän pentueeseen tulee nyt maksimissaan 3 pupsia.

Tästä huolimatta tosiaan kaikensukuisia uroksia saa esittää, mä summailen niitä sit itse. En oikein tästä osaa suoralta kädeltä esittää tietynlaisia sukuvaatimuksia :@ Myös evm-sukuisia saa näytellä.
Peppi
Vuohenruokaa
Viesti:

Re: E: Tricolour tai mustavalkoinen shelttiuros

Viesti Kirjoittaja Peppi »

Hugoa saa käyttää vapaasti. Se on mun evm.-tuonti joka unohtui sit kisaamattomana nurkkaan lojumaan. Jos sitä päätät käyttää niin mä voin sen laittaa takasin kisakoodeihein, agiin, tokoon ja paimennukseen :)
Janina
Höpsö veitikka

Re: E: Tricolour tai mustavalkoinen shelttiuros

Viesti Kirjoittaja Janina »

Uros löytynyt!

Pepille kiitokset tarjouksesta. :) Hugo olis ollut kanssa ihan potentiaalinen vaihtoehto mutta mä nyt ensisijaisesti käytän mieluummin suvullista urosta suvulliselle nartulle.
Vastaa Viestiin