Junior Handler Yhdistys virtuaalimaailmaan

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Nortsi
Epätoivoinen katse
Viesti:

Junior Handler Yhdistys virtuaalimaailmaan

Viesti Kirjoittaja Nortsi »

Olen suunnittelemassa virtuaalimaailmaan Junior Handler liittoa. Haluan nyt kuulla mitä mieltä te olette? Löytyykö kannatajia? Onko ideoita? Löytyykö innokkaita handlereitä??? Haluan nyt ehdottomasti saada usealta henkilöltä mielipiteen tähän asiaan :)

Kertokaa myös jos teillä on jotain ehdotuksia tai JH kuvia. En aio turhaan tehdä tämmöstä yhdistystä. Kaipailen nyt siis mielipiteitänne ja haluan tietää löytyykö innokkaita kilpailujen järjestäjiä ja osallistujia :D

Nyt siis kaikki kertomaan oma mielipide :)

// EDIT
Totta, siitä tulisi liian monimutkaista ja kun handleriä siinä arvostellaan niin ei ehkä kuitenkaan. Mutta entäs rally toko??
Fixious, Sladodel, Yksityiset & vKUJ -- VUODEN KENNELINPERUSTAJA 2013

PIENTÄ HILJAISELOA
Adaeze
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

Re: Junior Handler Yhdistys virtuaalimaailmaan

Viesti Kirjoittaja Adaeze »

Mitenköhän liitto toimisi? Miten arvostelut suoritettaisiin ja minkä perusteella?
Mä en itse näe tässä ideassa mitään järkeä, mutta jos keksit jonkun hyvän(järkevän) toimintatavan ja kannattajia on, niin mikäs siinä sitten. Eikö JH:ssa arvostella kuitenkin esittäjää, eikä koira vaikuta tulokseen mitenkään?
So back up back up take another chance
Don't you mess up mess up I don't wanna lose you
Elly

Re: Junior Handler Yhdistys virtuaalimaailmaan

Viesti Kirjoittaja Elly »

Ei tuo oikein onnistu, koska eihän siinä olisi mitään järkeä jos esim. koiran omistajalla olisi joku JH tulos, koska eihän se vaikuta mitenkään koiran tuloksiin, eikä sillä ole siis merkitystä...

//Jos tuohon tosiaan jonkun järkevän systeemin keksis, niin sit se vois ehkä menetellä, arvostelutapa voisi olla arpomalla
Vastaa Viestiin