Noniin, eli voisi varmaan tännekkin kirjoittaa, jo siltä varalta että varauksia saadaan. Ja pentuehan on Canichen ensimmäinen eli A-pentue. Eli Canicheen on tulossa kääpiovillakoira pupseja riippuen siitä kuinka paljon varauksia tulee. Pentueen syntymiseenhän ei ole määritetty mitään aikaa, milloin pennut syntyvät, joten varaajille kärsivällisyyttä pentueen syntymäajankohdan suhteen. Suunnittelin vähän pentuetta kuitenkin tämän kuun puoliväliin - loppuun..
Pentueen emänähän tässä pentueessa toimii oma koirani BH VAVA vKTV vEKTV vFIN MVA VFIN TVA Cutthroat's Yap Yap, tutummin Jassi. Koira on saavuttanut agilityvalionarvon, koiratanssivalionarvon ja koiratanssin erikoisvalionarvon, tokovalionarvon, suomenmuotovalio, sekä BH-koe on suoritettu hyväksytysti. Näyttelyistä Jassi on saanut ERI:ä, pari SERT:iä ja kaksi CACIB:ia. VSP:tä ja ROP:iakin löytyy neidiltä. Kaikki koiran tulokset kuitenkin nähtävissä myös koiran kisakalenterissa. Jassin suku on melko harvinainen.
Isänä tässä pentueessa toimii Boksun koira, nimeltään vFin Mva vMV-06 vEUV-05 vNlV-06 vUkrV-06 Indigo's Da Vinci, eli Vinski. Koira on suvullinen musta uros, jolla on jo yksi pentue takana mutta yksikään pentu ei ole enää virtuaalimaailmassa. Koiran tuloksia voi myös katsella sen kisakalenterista.
Varauksia otetaan vastaan neljä, jotta suku ei yleistyisi liikaa. Tälläkertaa (jos varauksia tulee paljon) otetaan myös varasijalle menijät sen takia, jos joku peruu varaukensa ensimmäinen varasijalla oleva saa pennun. Jos toinenkin varaaja peruu varauksensa toinen varasijalla oleva saa pennun. Ja varasijojahan on tällöin 2. Pentue syntyy kunhan kaikki, tai ainakin 2 varausta on tullut. Jos varauksia ei tule kahta, pentuetta ei tule. Canichen sivuilla lukee kyllä sijoituskoirastakin, mutta kerronpa lyhyesti tässäkin. Eli pentueesta olen valmis antamaan ykden sijoitusnartun (tällä kertaa nartun). Ja värinhän saat itse päättää, vaikka emä on aprikoosi ja isä väriltään musta, saat itse päättää ihan minkä villakoiran värin tahansa pennullesi. Muistathan lukea canichen etusivulta "Kasvatuksesta"- osion, siellä on myyntiehdot ja kaikki tarpeellinen. Pentue sivu Canichen sivuiltahan myös löytyy. Se löytyy kasvatksesta osiosta, sekä tästä sen voi myös katsoa. Kysymyksiä tietysti saa esittää jos epäselvyyksiä vielä on. Eli eikun sitten varaamaan ja koittakaa vakuuttaa minut. Pelkkä sellainen "eli koira tulisi tänne ja nartun ottaisin" tms. ei riitä vaan kerrotte mahd. paljon minne koira tulisi, mitä aijoit harrastaa ja muitakin tulevaisuuden suunnitelmia, tietysti nyt se sukupuoli (sitä tosin ei heti ole pakko tietää), kuvatkin jotka koiralle aijot laittaa täytyisi minulle näyttää, jos sellaiset jo on. Värin voisit myös kertoa, jos tiedät jo minkä värisen haluat. Kisautusnäyttöä olisi kiva nähdä, ja sen perusteella vähän nään onko menossa kisaavaan kotiin. Noh, itsellä ei tule tässä nyt muuta mieleen mutta toki saa kertoa muutakin mitä mieleen tulee. Nimet tulevat myöhemmin, jos pentue on tuloillaan.
Mikäli olet vähänkin kiinnostunut ilmaise kiinnostuksesi minulle! Ja jos pennun ottaminen on kuvista kiinni, minulta saattaa löytyä parit kuvat ja aika moni jakelee täällä kuvia, ja paljon olen nähnyt myös kääpön kuvia.:D
PENNUT SYNTYIVÄT 10.10 KLO. 12.34 SIVUJA VOI ALKAA TEHDÄ, JA NIITÄ TOIVOISIN 2 VIIKON SISÄLLÄ!
VARAUKSET 3/4 EI OTETA ENÄÄ!
uros - Caniche A'Cael - musta - enppu, Caniche
narttu - Caniche A'Classic - musta - Satu, Myrrha
narttu - Caniche A'Carol - aprikoosi - Demi
VARASIJAT 1/2
narttu - Eimi.v
NIMIVAIHTOEHDOT
Caniche A'Caisy
Caniche A'Caldy
Caniche A'Clue
Caniche A'Cloudy
Caniche A'Clard