Sijoitetaan bordercollienarttu

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Elly

Sijoitetaan bordercollienarttu

Viesti Kirjoittaja Elly »

Eli, koiramäärän vähentämisen vuoksi etsin sijoituskotia bortsunartulleni, Hiililiinan Niilalle "Niila". Se että miksi juuri sijoituskotia, niin siksi koska Niila on minulle hyvin tärkeä, koska se on Sixteen5:sen kolmas koira, sekä minun virtuaaliurani ensimmäinen bordercollie. Niila kisaa tokossa EVL-luokassa, paimennuksessa AIII-luokassa ja agilityssa on oikeudet MAXI II luokkaan. Kuvat saa mukaan, mutta koska kukaan ei varmaankaan tahdo niitä, niin ne saa myös vaihtaa.

Tulevaisuuden kodilta toivon että Niila kisattaisiin tokosta valioksi(tarvii kolme I-palkintoa), agilitystäkin mieluiten valioksi(tarvii 6vKUMA:a?), paimennuksesta valioksi (tarvii yhden vKUPI:n), sekä BH-hyväksytysti. Kaikki muu on vain plussaa. En nytten muista onko Niilalla muita kisatuloksia, googlettamalla voi aina löytää.
Sigitius
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

Re: Sijoitetaan bordercollienarttu

Viesti Kirjoittaja Sigitius »

Jos sulle käy niin voisin ottaa Niilan meille Shaghasiin. Pystyn varmasti lupaamaan kisauksessa nuo toivomasi tavoitteet ja pyrin usein kisaamaan koiriani PK:ssa pidemmällekin BH:n jälkeen sekä tähtäämään koiratanssi-valiouteen (vaihdan kisattavan koiratanssi-koiran aina kun edellisistä joku valioituu joten ihan heti en kys. lajissa voisi kuitenkaan aloittaa, siellä pitäisi kuitenkin olla yksi lähellä valiota). Shaghasin koiramäärä näyttää suurelta, mutta mulla on kisaamisessa ihan jees paikkoja ja olen pystynyt hyvin järjestämään kisauksessa paikkansa kaikille. :)
Kuvan kyllä varmaan vaihtaisin, tykkään luoda koirille persoonallisuuden kuvilla, joita ei ole ainakaan kovin monella muulla käytössä joten vapaakopiointi-gallerioiden kuvat ovat vähän "tylsiä".
Elly

Ehdottomasti Niila lähtee Shaghasiin! :) Kisautus kuulostaa hyvältä, mikään kiire ei tosiaankaan ole. Itsekkään en pidä hirveästi vapaakopiointi sivustoista, mutta kun olen niin laiska kyselemään kuvaupia niin yleensä tyydyn noihin, mutta kuvat saa vaihtaa. Toivoisin että pysyisi mustavalkoisena, mutta jos ei millään hyviä kuvia löydy niin voi sen värin vaihtaa, toki mitä lähempänä sen parempi :D Turkin koolla ja rekenteella ei niinkään ole väliä, mieluiten jos valokuvalliset kuvat sille saisit niin se olis ihan ok, ehkä ne piiroksetkin menis.

Jossain vaiheessa siis käytän Niilaa jalostukseen, voit vaikka ilmoitella sitten kun Niilan kisautus on hyvällä mallilla niin ruvetaan yhdessä etsimään sopivaa herraa Niilalle, mutta siitä sitten enemmän kun sen ajankohta on. Sivuja saapi alkaa tekemään heti kun kerkeää, mikään kiire ei kuitenkaan ole :D
Sigitius
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

Teen sivut kohtapuoliin :)

EDIT/ Mulla oli tässä kysymys kuvia koskien mutta päätin sen perusteella itse kun toinen vaihtoehto kuvista muistuttaa enemmän alkuperäistä. Linkkaan sivut kohta.

EDIT2/ http://viuhku.net/shaghas/niila.html
Elly

Sivut ovat hyvät, voisitko laittaa kenties tuon osoitteen tilalle tämän http://www.litsinlitsin.webs.com/alku.htm, koska sivut ovat muuttamassa pikku hiljaa tuonne päin. Niila on muuten ilmoitettu Ystävänpäivänäyttelyyn PEK luokkaan, joten tuo pitäisi varmaan joko vaihtaa tai poistaa tuolta?

//Kiitos!
Sigitius
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

Vaihdoin! Ja voin käydä vaihtamassa sen tuonne näyttelyynkin vielä.
Vastaa Viestiin