Oma tilanteesi virtuaalikoirien parissa

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Lukittu
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viesti:

Re: Oma tilanteesi virtuaalikoirien parissa

Viesti Kirjoittaja Sparkle »

Ja agreet täältä tuohon kohuun! Ihanasti on alkanut rasittamaan nuo koodien lähettelyt, mutta on kiva päivitellä koirien kalentereita ja tehä tarkempia tilannetsekkauksia siinä samalla ja riemuta uusista valioista. :D
horros
Toistolla tehoa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja horros »

Aveline kirjoitti:Enkä jaksais ilmotella koiria minnekkää, tai jaksan mut se tuloksien päivitys on syvältä :D:D
Minäkin laitan mielummin kisailmoa kun päivitän sivuille tuloksia :D
Vuoden 2012 kennelinperustaja
Cookiemonster
Kanada

Viesti Kirjoittaja Cookiemonster »

Voisin sanoo että nyt on menny viimeset pari kuukautta tosi kivasti! Niin Ketunjalassa, kuin vom Sauer Regenissäkin, vaikkei tuolla jälkimmäisessä ihan vielä valioita olekaan syntynyt. Mutta eiköhän sieltäkin "puhkea kukkaan" joku vielä jossakin vaiheessa.
Emmie jaksa mitään suurta hoppua noiden valioitumisten kanssa pitää, enkä kisaamisen kanssa yleensä. Jos nyt törmään sopivaan kisaan, niin yleensä automaattisesti heivaan kourallisen koiria mukaan. Ei oo semmosta tappotahtia kokoajan päällä, eriasia sitten jos ennen pentuetta haluan vanhemmille / toiselle vanhemmista jotain valiotitteliä. Sitten tulee laitettua ko. koira(t) vähänkun etusijalle.

Pari evm -koiraa oon heivannut armotta bittiavaruuteen, muutaman oon saanut myytyä eteempäin. Vaikka noiden koirien tietojen ym. keksiminen onkin tosi kivaa, niin ei sitä nyt oikeen huvita koko kenneliä paisuttaa pelkillä evm -kirsullisilla. Täytyy jättää tilaa muillekin.
vSR'ässä tosin on näitä evm -koiria voittoisemmin, koiriahan ei olekaan siellä tällä hetkellä kuin 4 (joista 3 on evm). Mutta eiköhän sinnekin tule jossakin vaiheessa tässä asiassa muutosta.

Mie oon vaan saamattoman laiska ollu pitkähkön aikaa järkkäilemään kisoja. Ehkä jossain vaiheessa voisin jotain taas järjestellä, mutta joku siinä on vaan alkanut yhtäkkiä tökkimään jäätävästi. Pitää nyt kahtoa, jos ottaisin ton asian suhteen ihteä niskasta kiinni ja kekkailisin jotain.
Guthrun | Gloomkiller | Narvik | Stepmaker's

Vuoden spesiaalitapaus & linssilude 2015
~ Tutummin Crissu
Marcia
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Marcia »

... Oon omistanut tässä kuuden vuoden aikana yhteensä 117 koiraa :--D Elossa on 50 koiraa.
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
Hilmainen
Ei riitä.

Viesti Kirjoittaja Hilmainen »

Noniin.. Pitkään on ollut meikäläisen suunnalta todella hiljaista, mutta nyt todella otan itseäni niskasta kiinni! Elämä kun alkaa taas voittaa, joten nyt lupaan elävöityä. Niin kisojen järjestäjänä kuin myös omien koirien kisauttajana.
Jonakin päivänä olen puu,
ja tuuli laulaa oksissani ja aurinko tanssii lehdilläni,
ja olen vahva ja kaunis kaikkina vuodenaikoina.

Paikalla ollaan taas..
Sikko
Floodari

Viesti Kirjoittaja Sikko »

Mulla ois kauheena intoa kasvattaa ja kisata, mutta kelpiet ja mun malikat ei ihan hirveästi näytä kiinnostavan ketään syystä tai toisesta.. :D Meinaa taas innostus lähteä hiipumaan, kun mun mielestä kisaaminen on ihan turhaa ilman kasvatussuunnitelmia. Noh, kelpiet ei oo enää muodissa ja that's that. >:
you know what i like about people?
their dogs
stoic
Toistolla tehoa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja stoic »

Mun tilanne on se, että oon ihan aloittelija ja tässä pistän ekaa kenneliäni pystyyn :D Jänskää on.
Wolfie
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

Musta tuntuu et taidan oikeasti vihdoin lopettaa tän touhun. Innostus on sammunut täysin. Jaksoin mä jostain elokuusta lokakuuhun olla taas mukana, mutta ehkei tää vaan ole enää se mun juttu. En vaan millään haluis noista luopua, mut kaipa se on pakko.

Ehkä kattois tän vuoden loppuun ja sit päättää et mitä teen.
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
Kurris
Kanada

Viesti Kirjoittaja Kurris »

Kiinnostus ollut viime aikoina hieman vaihtelevaa, kenties kerääntyneiden koulu juttujen takia. Ite oon pitänyt osasyynä kiinnostuksen lopahtamiseen kans sen että oon haalinut liikaa koiria ja pistin toisen kennelin pystyyn. Nyt ku noille uusillekkin on pikkuhiljaa tullut jotain tuloksia kisauksesta niin alkaa kiinnostus nostaan taas sievästi päätä.

Hassua kuvitella että helmikuussa tulee vuosi siittä ku värkkäsin kennelin pystyyn. Eihän se hirmu pitkä aika ole mutta silti :lol:
Taukoilen
Reetta
Kanada

Viesti Kirjoittaja Reetta »

Mulla tää touhu menee nyt vähän hitaalla. Vietin tos aika pitkään jo aikasemmin hiljaiseloo, koska mulla oli koulun takia niin paljon kaikkee, että enää ei aika riittäny. Kiinnostuski hiipu siinä samalla sit. Nyt koulun puolesta ei oo aika enää nii tiukalla, mut oon ollu ihan sairaan väsyny joka päivä. En oikeestaan tee kauheesti muuta kun nukun. Nyt kuitenkin täs koitan parhaani mukaan palailla. Toi noitten koodien lähettäminen on kyl kans mulle sellanen "plaah", ei yhtään kiinnosta eikä jaksais. : D Pahoittelut siis koirien kasvattajille tästä mun epäaktiivisuudesta, mut kyl mä täältä koitan nousta taas. Ja Sparklelle extra iso kiitos siitä, et on jaksan pyörittää VTLää täs yksin, kun mulla ei oo ollu aikaa eikä kiinnostusta!
sukelluskettu
Keilapallo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sukelluskettu »

Mulla menee taas silleen pikku hiljaa. Hamstraan koiria, mutta kyllä ne kaikki saa kisautusta ja tulevat valioitumaan jossain vaiheessa. Kauhee into julkasta koko ajan uusia pentueita ja mullahan on noi suunnitelmatki valmiina jo vaikka kuinka pitkäks aikaa, mutta kysyntää ei aina välttämättä ole vaikka oonki aika ilonen siitä että monesta pentueesta ollaan nyt oltu kiinnostuneita (:

Kisaaminenkaa ei tunnu enää nii tylsältä ja jaksan jopa päivittää tulokset sivuille :D Okei näyttelyistä en oikee meinaa jaksaa, mut kyllä seki menee. Pidän välillä sellassia viikon taukoja, mut ei se juurikaan näy missään ja jaksan olla jostain syystä kiinnostunu. Oon kiinnostunu uusista roduista, kuten nyt malit, joita haluisin lisää mut en jaksa tuontikoirasta innostua koska sillä ei ole niin välttämätöntä kisata, jonku kasvattama koira saa paljon varmemmin valionarvoja.

Mut kaikin puolin menee silleen ihan hyvin c:
.
.
  • Kuva
Janina
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Janina »

I'm back in da bisnesss ögeeen! Uuden domainin myötä into palasi ihan sataprosenttisesti, ja mukana pyörii nyt (aluksi...) vain muutama käyttökoira. Näyttelymuffet törkkäsin jääsankoon, saavat siellä odotella kohtaloaan kun katsotaan miten tämä lähtee tästä käyntiin. Oon nyt tunnin sisällä täyttänyt enemmän kisa-ilmoja kuin kuin viimeisen vuoden aikana. :mrgreen:

Nonii eli voisin myös esitellä kaksi superdoggieta jotka palauttivat mun motiveissönit tähän harrastukseen; Viu ja Tempest! Ja Twiggylle kuuluu kiitos pienestä design-avusta. Jälkimmäisen sivu näyttää vielä vähän karulta, mutta toivottavasti ei kauaa! Jos kaikki sujuu hyvin niin piakkoin voi ruveta varailemaan valkkari- ja börtsyvaaveja... :cool:
Danay
Söi navetan kaksi nautaa

Viesti Kirjoittaja Danay »

Pieneltä tauoltani palaillut ahkerasti! On pulpunnut mielessä jonkin aikaa idea siitä, että Dactyn laajentaisi vähän isommaksi tilaksi (Choo Choo!n haamu selkeesti kummittelee) jossa olisi erikseen kennel, kanila ja mahdollisesti jopa pieni talli. Tää tarkoittais kuitenkin uuden ulkoasun ja tekstien väsäämistä, johon ei atm ole aikaa :C
Kesää kohti ois tulossa shibapentuja, joista meille lähtee yksi uros, DDisco no Kipushi Kapushi Putoshi eli Kato. Sitä ennen haluan emän kuitenkin valioituvan agilitystä ja isä vois kierrellä noita voittajanäyttelyitä jos vielä ehtii ennen pentuja.
Kendra
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Kendra »

400. käyttövalio on pitkäkarvainen collie Blackenna's Blackened Rock
500. käyttövalio on australiankelpie Wreck me by Canyon Coyotes

Pakko olla ylpeä, toinen on oma koirani ja toinen kasvattini. :mrgreen:
  • It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
    'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
    Except for me, I do it like I got nothing to lose
Janina
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Janina »

Hieman huonosti on tullut tuloksia vaikka oon osallistunu ihan älyttömään määrään kisoja. :mrgreen: No ehkä tämä tästä. Onhan sitä saatu kuitenkin jotain kisakalenteriin merkittäväksi.

Päätin nyt että en jaksa pitää tota kauheeta kööriä näyttelykoiria. Eli todennäköisesti aion nyt pitää noi neljä käyttistä mitä mulla on, sit muutaman tulevan pk-koiran Twiggyn kanssa, ja sit Duskarraa muokkailen vähän ja otan sinne lisänä whippetit. Eli sit mulla olis näyttelykoirina shelttejä ja whippettejä. Lukumäärä on vielä toistaiseksi x. :mrgreen: Saa myös ehdottaa siansaksanimiä jos päädyn Duskarran vaihtamaan tai ottamaan uuden nimen siihen rinnalle.
Lukittu