E: 1-polvinen bordercollieuros

Etsitkö nartullesi tai uroksellesi yhden yön seuraa? Haluaisitko tarkistaa tämän hetken kuumimmat urokset omassa rodussasi? Tee se täällä!
Adaeze
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

E: 1-polvinen bordercollieuros

Viesti Kirjoittaja Adaeze »

WOUNDED DREAMS DAY
Drea on harvinaisesta, käyttöpainotteisesta suvusta. Se on agilityvalio, tarvitsee kaksi tulosta toko- ja jälkivaliouteen ja yhden tuloksen paimennusvaliouteen. Drea on täysin käyttökoira, väritykseltään se on mustavalkoinen. Terveys Drealla on täyttä priimaa.
Urokselta vaadin ainakin paimennusvalionarvon ja 1-polvisen suvun. Lisäksi uroksen tulee olla terve ja enemmän käyttö- kuin näyttöpainotteinen. Kaikki muu on tietenkin plussaa.
So back up back up take another chance
Don't you mess up mess up I don't wanna lose you
Camilla
Vuohenruokaa

Re: E: 1-polvinen bordercollieuros

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Sori minen ole tuonne minun topaani ehtinyt vastailemaan, kun olen nyt ajatellut v-koirien sijaan ihan irl-piskejä niin urakalla! Mutta olisitko edelleen kiinnostunut lainaamaan neitiä minulle? Siis Ketun morsioksi. Tällöin pennut mielelläni kyllä ottaisin Carabeen nimen alle, jos se ei ole ongelma! Drea on niin näpsäkkä narttu ja kovin kauniskin ulkomuodoltaan, että kyllä minä siitä olisin kiinnostunut.
and like a deer in the headlights
i meet my fate
Adaeze
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

Re: E: 1-polvinen bordercollieuros

Viesti Kirjoittaja Adaeze »

Jep, kyllä mä edelleen voin Dreaa sulle lainata. (:

// Drean kasvattaja antoi myös siunauksensa tälle yhdistelmälle. Ja Dreasta tuli juuri paimennusvalio!
/// Ja tokovalio! :D
So back up back up take another chance
Don't you mess up mess up I don't wanna lose you
Vastaa Viestiin