vFCIn tuomarikoe
- Iljan
- Kriisissä
Re: vFCIn tuomarikoe
Laittelin just teoriakoetta tulemaan! Joskus vanhojen sääntöjen aikaan kyllä suoritin teoriakokeen, mutta eipä se kertaus pahaa tee, etenkään uusien sääntöjen tultua. :D
-
Hobu
- Analysaattori
- Viesti:
Voiko tätä kautta ilmoittaa, että miut voisi siirtää taas aktiiviseksi tuomariksi tauolta. :) Tuntuu taas olevan aikaa ja kiinnostusta tuomaroinneille.
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
^Siirretty! Muistakaa myös ilmoittaa mulle, jos tuomarinick vaihtuu (tuomaroidaan aina sillä nimellä mikä listassa on) tai jos sähköposti vaihtuu.
-
Yatsu
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viesti:
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Tuomarilistan päivitys alkaa taas! Jos ei ole tullut viesti perille, niin ilmoittakaa minulle.
// Minun sähköposti-osoite on vaihtunut eli uusi on laura.wuori@gmail.com. Luukkuun tuli niin paljon roskapostia, että tuomarointiviestejä oli vaikea löytää sieltä seasta. Yksärillä voi edelleen pyytää tuomariksi.
// Minun sähköposti-osoite on vaihtunut eli uusi on laura.wuori@gmail.com. Luukkuun tuli niin paljon roskapostia, että tuomarointiviestejä oli vaikea löytää sieltä seasta. Yksärillä voi edelleen pyytää tuomariksi.
- Badi
- Ei riitä.
- Viesti:
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Mulla on nyt hiihtoloma eli aikaa myös tarkistella kokeita. Jos nykyiset tuomarit haluaa laajentaa oikeuksiaan, niin otan mielelläni tuloksia vastaan. Samaten uusia tuomareita kaipaillaan!
-
koiratyttö98
- Nakkisotilas
^ niin laitetaanko kaikki kokeeseen liittyvä tuohon sun uuten säpöön? laittelin laajennusviestin tuohon vanhaan osoitteeseen
virtuaalimaailmassa nimimerkillä Santtu.
Voi pyytää tuomaroimaan näyttelyihin ryhmille 1,2, 4, 5, 6, 7 ja 8 sekä TOKOon, hirvenhaukkuun ja noutaja- sekä spanielikokeisiin.
~Beenful's golden retrievers and others
Voi pyytää tuomaroimaan näyttelyihin ryhmille 1,2, 4, 5, 6, 7 ja 8 sekä TOKOon, hirvenhaukkuun ja noutaja- sekä spanielikokeisiin.
~Beenful's golden retrievers and others
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
vfcituomarikoe@gmail.com on se osoite mihin kaikki viestit laitetaan tuomarointien suhteen.
-
Nath
- Höpsö veitikka
Mulla olis yks pikku huomautus tuomarilistausta koskien! Tai itse asiassa sivuja! Jos sieltä erehtyy painamaan uudestaan Tuomaritoiminta-linkkiä se vie virtuaalikoirat.net-sivujen tuomarilistalle, joka on ilmeisesti ollut päivittämättömänä aika kauan. Pikku juttu, mutta mulle on käynyt pari kertaa hassusti tämän kanssa, joten voisko sen päivittää tuolle soopeli.netissä olevalle sivullekin niin, että linkkiä painettaessa se veis takas siihen soopeli.netin sivuun?
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Joo olen huomannut saman jutun, täytyy yrittää korjata se.
-
Quattro
- Kanada
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
vFCI:n tuomarikokeen sähköposti ammottaa taas tyhjyyttään, joten nyt kaikki halukkaat koetta tekemään! Varsinkin ne jotka ovat jo teoriakokeen läpäisseet ja käytännönkoe on vielä suorittamatta.
-
Lyydia
- Kriisissä
- Viesti:
-
Kurris
- Kanada
Mä en koskaan muista että monta rotua piti arvostella että saa oikeudet uuteen roturyhmään? :D
Taukoilen