Virallisten liittojen epäaktiivisuus
-
- Syvällistä
- Viesti:
Re: Virallisten liittojen epäaktiivisuus
Mä kävin nyt ton sähköpostin tyhjentämässä, yks kisa tosiaan oli vaan anottu. Tosiaan on pieni liitto kyseessä, joten yritän löytää aikaa ton päivittelemiseen vähintään kerran pari viikossa, kun ei iso homma ole. :)
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Meikä heitti nyt vipin päivärajoituksen kokonaan veke VSPKL:stä, kun työt loppu ja on taas aikaa istua koneella. Jos meinaa vipit lähestyä eikä kisaa näy kalenterissa, niin laittaa vaan yksäriä täällä turrilassa - täällä mä kuitenkin oon 24/7. 

- horros
- Toistolla tehoa
- Viesti:
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Kirjoitan tänne, kun en keksi parempaakaan paikkaa. Eli jos sähköpostissa on jotain anomuksia, niin en tiiä niistä mitään - sateinen.netiä ei tällä hetkellä pysty päivittämään enkä pääse kattomaan sähköpostia. Sivut kyllä toimii, mutta tossa kirjautumisessa on tällä hetkellä jotain häikkää. Toivotaan, että korjautuu nopsaan.
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
^ Joo Suncometilla on selkeesti jotain häikkää, miullakaan ei viime yönä toiminut junkiemonkey.org tai cpaneli. Nyt toimivat mutta cpaneli toimii harvinaisen nihkeästi ja hitaasti siihen nähden että mulla on ihan seminopea netti (ja esim. Turrila ja Facebook toimii nopeesti).
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!