M: jämtti, beagle ja shiba!
-
- Kanada
-
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viesti:
-
- Nakkisotilas
Re: M: lk bernhardi, thai, shiba, akita ja chowchow!
Heippa!:)
Palaan pitkän tauon jälkeen virt.koira hommiin mukaan. Kennelini sulkivat ovensa lopullisesti kun v.2010 lopetin nämä touhut. Mutta nyt innostus on jo pitkän aikaa ollut ja nyt tahtoisin taas kunnolla mukaan kuvioihin!
Minua tosiaan kiinnostaisi suo akita "Sajuri". Kenneliä mulla siis ei ole nyt ,mutta yksityiseksi koira mulle tulisi. Mulla on myös kk.saksanseisoja (http://kennelmy.webs.com/Chaya.htm) joka palaa nyt tauon jälkeen takaisin meininkeihin mikäli kasvattajan kanssa asiat saadaan sovittua. Tosiaan mulla olisi sitten kaksi koiraa,joiden kanssa kisailtaisiin ahkerasti. Aikaa koiran kisauttamiselle siis löytyisi,aikaa ja intoa!
Sivut saisin pystyyn aika nopeasti!:) Miltä kuulostaa?:)
Palaan pitkän tauon jälkeen virt.koira hommiin mukaan. Kennelini sulkivat ovensa lopullisesti kun v.2010 lopetin nämä touhut. Mutta nyt innostus on jo pitkän aikaa ollut ja nyt tahtoisin taas kunnolla mukaan kuvioihin!
Minua tosiaan kiinnostaisi suo akita "Sajuri". Kenneliä mulla siis ei ole nyt ,mutta yksityiseksi koira mulle tulisi. Mulla on myös kk.saksanseisoja (http://kennelmy.webs.com/Chaya.htm) joka palaa nyt tauon jälkeen takaisin meininkeihin mikäli kasvattajan kanssa asiat saadaan sovittua. Tosiaan mulla olisi sitten kaksi koiraa,joiden kanssa kisailtaisiin ahkerasti. Aikaa koiran kisauttamiselle siis löytyisi,aikaa ja intoa!
Sivut saisin pystyyn aika nopeasti!:) Miltä kuulostaa?:)
-
- Viesti:
Kyllä se sun luoksesi muuttaa ilomielin. Jacyasta kun ei ole mitään enää kuulunut sen jälkeen kun ilmoitti vain olevansa kiinnostunut. Mutta kaikessa rauhassa sivuja vaan tekemään, linkkaile mulle sitten kun ovat valmiit! :)

-
- Nakkisotilas
Nyt on Sayurilla sivut --> http://kennelmy.webs.com/csayuri.htm !:)
Kuvista laitoin viestiä Sadulle & Kristelille!:)
Kuvista laitoin viestiä Sadulle & Kristelille!:)
-
- Viesti:
-
- Viesti:
Re: M: lk bernhardi, thai, shiba ja chowchow!
Kurrikselta tahtoisin myös loppujen koirien sivuja. Ja tässä samalla kysyn, että voisitko joskus kun käyttökisoja järjestän niin toimia tuomarina, kun viime vuoden puolella sulle sen valkoisen hirvikoiran piirsin ja muistaakseni sovittiin tuomaripalkasta. :)
// ok!
// ok!

-
- Kanada
Re: M: lk bernhardi, thai, shiba ja chowchow! // Kurris
Oon unohtanut kokonaan ne sivut ja sillon unohdin kans vastata sulle siihen viestiin. Koitan värkkäillä ne sivut sulle viikonlopun aikana :) Ja joo voin tuomaroida kunhan ei ole mitään älyttömän isoja agi/toko luokkia!
Taukoilen
-
- Viesti:
HOP! Ihania koiria vailla kotia.
Kurris tahtoisin nyt niitä sivuja, viim. tän viikonlopun aikana, 1.4 asti aikaa. :)
Kurris tahtoisin nyt niitä sivuja, viim. tän viikonlopun aikana, 1.4 asti aikaa. :)

-
- Kanada
Tuossa ois vielä Kiusan sivut. Katellessa tuota koira määriä niin päätinkin että en ota tuota jämttiä tai beaglea meille :/
Taukoilen
-
- Viesti:
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Re: M: thai, jämtti, beagle, shiba ja chowchow!
No lähtiskö Birjam vielä tonne Reika Shibasiin toisen chowin seuraks? :D Ollaan Momon kans saatu jo BH&TK2, jeee!
Eli luvassa siis olis perus agiliitelyä, PAKK-koe, ehkä maastoesteitä ymvs. :)
EDIT
Niin ja jos toi thai ei mee kaupaks niin anna olla menemättä sitte, voin ottaa tiedot talteen, mutta luultavimmin heivaan bittiavaruuteen, kun ketään ei kiinnosta :D

EDIT
Niin ja jos toi thai ei mee kaupaks niin anna olla menemättä sitte, voin ottaa tiedot talteen, mutta luultavimmin heivaan bittiavaruuteen, kun ketään ei kiinnosta :D
Reika Shibas - Ice Cubes - Taikatunturin - Sananlaskun - Der Meister - Cincuenta Rayo - koirakoti Bielke - of Blue Dreamcast
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
2.2.2016
-
- Viesti:
^ Hienoa! Kyllä Birjam lähtee! Sitten kun teetät Momolla ja/tai Birjamilla pentuja, niin tuu kyselemään multa kuvia, mulla on säästössä kolmesta chowista (valkonen, musta ja punanen) kuvat! :) Mä juuri piirsin thaille kuvan, ajattelin ehkä ottaa sen sittenkin itselleni takaisin kun ei tosiaan ole mennyt kaupaksi. :D

-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
^OK! :) Hei vähän on hienosti piirretty thai! Pidä toki itelläs jos vaan haluat :) Birjam sai sivut!
Reika Shibas - Ice Cubes - Taikatunturin - Sananlaskun - Der Meister - Cincuenta Rayo - koirakoti Bielke - of Blue Dreamcast
2.2.2016
2.2.2016
-
- Viesti:
^ Kiitos! Ja hienoa että Birjam sai näin äkkiä jo sivut. Mä nappaan ton thain pois tuolta myynnistä ja kaupittelen edelleen noita muita. :)