Etelävenäjänpaimenkoirat ja romanianpaimenkoirat.

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Armonvarjo
Alkupalat
Viestit: 23
Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 10:47 pm
Paikkakunta: Tampere

Etelävenäjänpaimenkoirat ja romanianpaimenkoirat.

Viesti Kirjoittaja Armonvarjo »

Yleistä juttelua etelävenäjänpaimenkoirista (south russian ovtcharka) ja romanianpaimenkoirista (romanian mioritic shepherd).

Mitä mieltä olet roduista ? Kannattaisiko näiden rotujen kasvatus ? jne.

Itse olen näiden molempien rotujen aloitteleva kasvattaja. Kasvatusidea lähti rakkaudestani näihin rotuihin. :)
Kennelistäni löytyy tällä hetkellä yksi etelävenäjänpaimenkoira ja kaksi romanianpaimenkoiraa.
Heihin pääset tutustumaan Tihkusuossa.
Illusion Whisper
bichon havanaisit & coton de tulearit

Tihkusuon
etelävenäjänpaimenkoirat & romanianpaimenkoirat
Avatar
Zoan
Nakkisotilas
Viestit: 236
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:39 am
Paikkakunta: Oulu

Re: Etelävenäjänpaimenkoirat ja romanianpaimenkoirat.

Viesti Kirjoittaja Zoan »

Oi, etelävenäjänpaimenkoiria! Mulla oli yhdessä vaiheessa yksityisenä kyseisen rodun edustaja, mutta se kuoli samalla kun virtuaali-innostus lopahti. Ongelmana oli myös, että virtuaalimaailmassa se oli ainoa rotunsa edustaja, kilpakumppaneita ei siis ollut. Olen koko ajan harkinnut että ottaisin uuden etelävenäläisen, mutta ei siihen sitten ikinä ole kuitenkaan ollut tarpeeksi innostusta. Mukavaa kuitenkin että sinä niitä kasvatat. :)

/ Niin siis eihän se koira sitten näköjään ollutkaan kuollut! :D Luulin että se oli kun en koiraa löytänyt mistään, mutta tuossa Susitytön viestissähän se onkin.
Susityttö
Höpsö veitikka
Viestit: 5298
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm

Re: Etelävenäjänpaimenkoirat ja romanianpaimenkoirat.

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Rosalla (joka ei ole itseään tänne rekannut) on yksi etelävenäläinen. (:
Armonvarjo
Alkupalat
Viestit: 23
Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 10:47 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Etelävenäjänpaimenkoirat ja romanianpaimenkoirat.

Viesti Kirjoittaja Armonvarjo »

Zoan kirjoitti:Oi, etelävenäjänpaimenkoiria! Mulla oli yhdessä vaiheessa yksityisenä kyseisen rodun edustaja, mutta se kuoli samalla kun virtuaali-innostus lopahti. Ongelmana oli myös, että virtuaalimaailmassa se oli ainoa rotunsa edustaja, kilpakumppaneita ei siis ollut. Olen koko ajan harkinnut että ottaisin uuden etelävenäläisen, mutta ei siihen sitten ikinä ole kuitenkaan ollut tarpeeksi innostusta. Mukavaa kuitenkin että sinä niitä kasvatat. :)
Ei kun sitten vaan ottamaan pentua Tihkusuon Aasta, kun sellaisen joskus saan aikaiseksi. ;>
Illusion Whisper
bichon havanaisit & coton de tulearit

Tihkusuon
etelävenäjänpaimenkoirat & romanianpaimenkoirat
Vastaa Viestiin