bugittaa
- Kirsi
- Höpsö veitikka
bugittaa
Tän takia oon ollu vähä epäaktiivinen bittipiskien saralla vähä aikaa, kun oon tehny näitä sivuja aamusta iltaa hirveessä innostuksen puuskassa. :DD Nyt ei ole siis kyse virtuaalikennelistä, vaan roolipelistä. Innostuin ropeista vähä aika sitten uudestaan ja sain niin hyvän idean (ainakin omasta mielestä), että aloin väsäämään omaa.
Käy ihmeessä tutkimassa ja toivottavasti päädyt tekemään hahmoa. :)
Tervetuloa Valerianaan!
Käy ihmeessä tutkimassa ja toivottavasti päädyt tekemään hahmoa. :)
Tervetuloa Valerianaan!
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Re: Valeriana RPG
Jee oiskohan tää taas rope mitä voisin ruveta pelaamaan! Pitää tutustua tarkemmin.
(Hieno ulkoasu :3)
(Hieno ulkoasu :3)
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
- stoic
- Toistolla tehoa
- Viesti:
Aaaa ooo, tosi kiinnostavalta vaikuttaa! Mä oonkin jo varmaan yli vuoden päivät ettinyt ropea jossa vois alottaa sen harrastuksen uudestaan :D Tässä vois nyt olla se, katotaas jos tulee hahmoinspis!
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Jee, kiva kun tykkäätte!
- sukelluskettu
- Keilapallo
- Viesti:
Kuulostaa hyvältä! Innostuin heti ja piirsin hahmonki, joten tuun varmaan pelailemaan (: Saaks tätä mainostaa? :D
.
.
.
- Chaka
- Nakkisotilas
Tulipas roolihimo! Tosi mielenkiintoselta kuulostaa, taidan liittyä! :)
-
Sigitius
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viesti:
Ihan mielenkiintoisen näköinen. Voisin kokeilla roolaamista vaikkei mulla varsinaista intoa olekaan ollut pitkiin aikoihin, mut sä oot tuttu ylläpitäjä niin en usko että syöt mun päätä siitä jos mua ei ihan joka päivä siellä näy.
-
Sigitius
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viesti:
Meneeks tää piirros korvakoirasta tohon sun ropeen vai näyttääkö se joltain muulta niistä isokorvista enemmän?
/tän piti olla pm, mutta se jostain syystä heitti sen tähän triidiin o_o
/tän piti olla pm, mutta se jostain syystä heitti sen tähän triidiin o_o
- Chaka
- Nakkisotilas
Onks tässä sillee että ne voi tartuttaa sitä " kalmaa ", et voiks esim mun hahmon veli olla kalma?
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Oottepas ihania! Sigi, kyllä tuo mun mielestä näyttää korvakoiralta! Ropehahmot on muutenkin yleensä enemmän sarjakuvahahmon näkösiä ja paljo otetaa vaikutteita esim Hopeenuolesta, nii voi miettii et kuinka paljo se ite Gin ylipäätään näyttää akitalta...
Chaka, se on just idea! Kuka vaan voi muuttua kalmaksi, jos kalma pääsee puremaan tai muuten todella läheiseen kosketukseen.
Chaka, se on just idea! Kuka vaan voi muuttua kalmaksi, jos kalma pääsee puremaan tai muuten todella läheiseen kosketukseen.
-
KuroNeko
- Sumopainija
Eikä, tähän mäkin voisin haluta mukaan! Täytyy vaan miettiä et riittääkö aika... :/ Lueskelin sivut läpi mutta ei osunut silmään, että miten aktiivinen pitäisi olla, ettei heti potkita pihalle? Mä en todennäköisesti ihan joka ikinen päivä pystyis kirjoittelemaan, mutta mahdollisimman usein tietysti!
Canihaukun ~ Hawktime ~ Doxfree & Fortamio ~ yksityiset
Those who mind don't matter, those who matter don't mind
-
KuroNeko
- Sumopainija
Eikä, tähän mäkin voisin haluta mukaan! Täytyy vaan miettiä et riittääkö aika... :/ Lueskelin sivut läpi mutta ei osunut silmään, että miten aktiivinen pitäisi olla, ettei heti potkita pihalle? Mä en todennäköisesti ihan joka ikinen päivä pystyis kirjoittelemaan, mutta mahdollisimman usein tietysti!
Jaa että mun viesti tuli sitten kahteen kertaan. Tuli joku ihme error kun yritin viestiä lähettää ja luulin et se ei sit lähteny ollenkaan. Noh, enpä pysty sitä enää poistamaankaan. :D
//Täs on joku häikkä täs koko topikis :O Mulla näyttää et vastauksia on vaan kaks ja että Chaka on viimeinen kirjoittaja ja Mainostukset-alueelle viimeinen kirjoittaja olis Aveline eikä tää kaiken huipuks ees kertonu että tänne olis tullu uusia viestejä... :D
Jaa että mun viesti tuli sitten kahteen kertaan. Tuli joku ihme error kun yritin viestiä lähettää ja luulin et se ei sit lähteny ollenkaan. Noh, enpä pysty sitä enää poistamaankaan. :D
//Täs on joku häikkä täs koko topikis :O Mulla näyttää et vastauksia on vaan kaks ja että Chaka on viimeinen kirjoittaja ja Mainostukset-alueelle viimeinen kirjoittaja olis Aveline eikä tää kaiken huipuks ees kertonu että tänne olis tullu uusia viestejä... :D
Canihaukun ~ Hawktime ~ Doxfree & Fortamio ~ yksityiset
-
Vita
- Le-ppä-ker-ttu
Oon ollu pian kaks vuotta roolaamatta, mutta pitäskö kumminkin yrittää tuonne tekasta hahmoa. Ei kumminkaan mikään massajuoni niin ei heti ehdi kyllästyä ja kun ihan uus niin tulee olo, että pääsee ite vaikuttamaan siihen jotenkin ultrahyvin.
Mutta lueskelen sivua läpi ja voisin tunkasta yhden melkein valmiin neitini tuonne.
Mutta lueskelen sivua läpi ja voisin tunkasta yhden melkein valmiin neitini tuonne.
I blame it on my own sick pride
-
Vita
- Le-ppä-ker-ttu
Oon ollu pian kaks vuotta roolaamatta, mutta pitäskö kumminkin yrittää tuonne tekasta hahmoa. Ei kumminkaan mikään massajuoni niin ei heti ehdi kyllästyä ja kun ihan uus niin tulee olo, että pääsee ite vaikuttamaan siihen jotenkin ultrahyvin.
//sama kävi täällä, kuin Kuronekolla erroria pukkas
edittiä//: huomasin myös saman :D tässä topikissa nyt kyllä häikkää
//sama kävi täällä, kuin Kuronekolla erroria pukkas
edittiä//: huomasin myös saman :D tässä topikissa nyt kyllä häikkää
I blame it on my own sick pride
-
Yatsu
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viesti:
Tää on aika jännä topic kun monille tullut jotain bugeja tms viestiensä kanssa, mulle myös kun yks päivä kirjotin kännyllä ja sit heittikin ulos.. Mitäs kummaa.
Mutta hei lisää pelaajia tonne! Sain kauhean ropeinnon ja oli mahtavaa kirjotella eka aloitus pitkään aikaan, viime kerrasta on ainakin puolitoista vuotta. :D
Mutta hei lisää pelaajia tonne! Sain kauhean ropeinnon ja oli mahtavaa kirjotella eka aloitus pitkään aikaan, viime kerrasta on ainakin puolitoista vuotta. :D