Oma tilanteesi virtuaalikoirien parissa
-
- Höpsö veitikka
Re: Oma tilanteesi virtuaalikoirien parissa
Mulla tulee elokuussa seitsemän aktiivista vuotta täyteen virtuaalikoirailun parissa. Näin se aika rientää... :'D Nyt parin viikon aikana ei ole oikein ollut aikaa istua vkoirien parissa mutta lupaan ryhdistäytyä. Pitänee vähän kattoa mistä yhdistelmistä teettää pentuja ja mistä ei. Kisaamisen sijaan on tullut tehtyä katsausta nykysakujen maailmaan sekä niin saksanpaimenkoirien kuin cockerspanieleiden tuomarointiopasta.
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Mä oon atm aika jäissä. Virtuaalihommat on suht taantumassa, ja liittojakin oon alkanut luovutella eteenpäin, kun tiedän hyvin, että tässä kesän aikana ne jäis joka tapauksessa nukkumaan. Kaikista vaikein poisannettava on ollut kyllä tuo VBCY
, onneks tietää, että menevät kukin aktiivisiin käsiin.
Kennelit sen sijaan kisaavat edelleen, joskaan mulla ei ole enää aikaa olla koneella läheskään joka päivä. Tässä saatetaan puhua myös kiinnostuksesta, mutta enpä ainakaan vielä ole näitä kuoppaamassa. Lähinnä hiljaisemmalla linjalla pörrätään.
Kiinnostus bortsujenkin kasvatukseen on lähempänä nollaa mitä sitä täyttä kymppiä, näiden tarjonta on mennyt niin rutosti yli, niin kuin on jo usein käynyt esille. Toisaalta en sitten tiedä, onko se hyvä vai huono juttu. Laajamittainen tarjonta kertoo siitä, että kiinnostus rotuun on säilynyt virtuaalimaailmassa, ja että uusia linjoja syntyy jatkuvasti (mikä on aina hieno juttu!), mutta toisaalta taas on alkanut tuntua siltä, että tämän rodun ympärillä pyörii ne tietyt kennelit kokoajan ja siksi pentuekokoja täytyy supistaa (mulla jopa yhteen ja kahteen jo useamman kerran mainitusta syystä), ettei joka ikisellä aktiivisemmalla virtuaalibc-kasvattajalla ole kennelissään sitä samaa linjaa. Pentueita vaan on jatkuvasti tästä hienosta rodusta tulossa (... niin ja varsinkin Kemroesissa), mutta onneks rodun taso sentään tähän mennessä on säilynyt korkeana.
Mulla on jatkuvana tavoitteena Kemroesissa tuoda virtuaalimaailmaan uusia, harvinaislaatuisempia sukuja aloittamalla työn aina "alusta" tuomalla uutta verta virtuaalimaailmaan evm.-sukuisilla koirilla ja lopulta yhdistämällä nämä kisatut evm.-suvut yhteen. Tässä harvinaisuuden lisäksi haen sitä tasasukuisuutta, jota oon lähtenyt jo joitain aikoja sitten arvostamaan kovasti. Tasasukuisuus ei välttämättä todellakaan ole merkitsevää virtuaalikoirassa, mutta mulle se on se "loppusilaus kauniissa sukutaulussa". Näin isossa rodussa mitä bordercollie kyseisen alan harrastaminen ei edes ole vaikeaa, sillä tasasukuisia linjoja syntyy jopa vahingossa.
Tällä hetkellä Sparklen kenneleinä toimivat siis Kemroes, Bellspock ja Nandyhill. Näistä Bellspock on lähdössä ensimmäisenä kuvioista, mikäli niikseen tulee. Tätä kenneliä perustaessani tiesin hyvin, ettei valjakkorotujen kantamus ole virtuaalimaailmassa mikään laaja, mutta pakko mun sielläkin puolella on käydä tekemässä syrjähyppyä paimenien parista. Nandyhillistä taas on kasvamassa päin vastoin pelottavaa vauhtia laajempi projekti, ja mulla on harkinnassa tuoda sitä varten muutama tervukin.

Kennelit sen sijaan kisaavat edelleen, joskaan mulla ei ole enää aikaa olla koneella läheskään joka päivä. Tässä saatetaan puhua myös kiinnostuksesta, mutta enpä ainakaan vielä ole näitä kuoppaamassa. Lähinnä hiljaisemmalla linjalla pörrätään.
Kiinnostus bortsujenkin kasvatukseen on lähempänä nollaa mitä sitä täyttä kymppiä, näiden tarjonta on mennyt niin rutosti yli, niin kuin on jo usein käynyt esille. Toisaalta en sitten tiedä, onko se hyvä vai huono juttu. Laajamittainen tarjonta kertoo siitä, että kiinnostus rotuun on säilynyt virtuaalimaailmassa, ja että uusia linjoja syntyy jatkuvasti (mikä on aina hieno juttu!), mutta toisaalta taas on alkanut tuntua siltä, että tämän rodun ympärillä pyörii ne tietyt kennelit kokoajan ja siksi pentuekokoja täytyy supistaa (mulla jopa yhteen ja kahteen jo useamman kerran mainitusta syystä), ettei joka ikisellä aktiivisemmalla virtuaalibc-kasvattajalla ole kennelissään sitä samaa linjaa. Pentueita vaan on jatkuvasti tästä hienosta rodusta tulossa (... niin ja varsinkin Kemroesissa), mutta onneks rodun taso sentään tähän mennessä on säilynyt korkeana.
Mulla on jatkuvana tavoitteena Kemroesissa tuoda virtuaalimaailmaan uusia, harvinaislaatuisempia sukuja aloittamalla työn aina "alusta" tuomalla uutta verta virtuaalimaailmaan evm.-sukuisilla koirilla ja lopulta yhdistämällä nämä kisatut evm.-suvut yhteen. Tässä harvinaisuuden lisäksi haen sitä tasasukuisuutta, jota oon lähtenyt jo joitain aikoja sitten arvostamaan kovasti. Tasasukuisuus ei välttämättä todellakaan ole merkitsevää virtuaalikoirassa, mutta mulle se on se "loppusilaus kauniissa sukutaulussa". Näin isossa rodussa mitä bordercollie kyseisen alan harrastaminen ei edes ole vaikeaa, sillä tasasukuisia linjoja syntyy jopa vahingossa.
Tällä hetkellä Sparklen kenneleinä toimivat siis Kemroes, Bellspock ja Nandyhill. Näistä Bellspock on lähdössä ensimmäisenä kuvioista, mikäli niikseen tulee. Tätä kenneliä perustaessani tiesin hyvin, ettei valjakkorotujen kantamus ole virtuaalimaailmassa mikään laaja, mutta pakko mun sielläkin puolella on käydä tekemässä syrjähyppyä paimenien parista. Nandyhillistä taas on kasvamassa päin vastoin pelottavaa vauhtia laajempi projekti, ja mulla on harkinnassa tuoda sitä varten muutama tervukin.
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Missäköhän nyt mennään. Piti jäädä itsekkin pohtimaan, että mikä miun tilanne on näiden bittipiskien suhteen. Mulla ei into ole laantumassa, mutta tällä hetkellä ei kyllä myöskään ole sellaista pakkopakkopakko-hinkua tähän. Tuntuu ettei pennut oikein mene kaupaksi, tai ettei pennun ottajatkaan ole hirveän aktiivisena mukana (ketään moittimatta tietenkään, kun en itsekkään mikään aktiivinen ole). Liittojen kisakalenterit katon läpi noin kerran päivässä huomatakseni ettei uusia kisoja ole tullut. Itsekkään en ole hetkeen jaksanut järkkäillä agilityä, mutta tarkoituksena olisi nyt lähiaikoina pitää ihan kunnolla ASCA- ja paimennuskokeita. Bc-tietokantaakin pitäisi saada aikaiseksi päivittää pitkästä aikaa. Jotenkin tuntuu että itse kukin on tällä hetkellä jäässä? Huomaa siitäkin kuinka harvoin tori-aluelle tulee viestejä, ainakin siihen normiin nähden.
En sitten tiedä onko tästä tulossa pakkopullaa, ei tää nyt niin kivaa ole, mutta pakko tätä on tehdä? Vaikka onhan tämä kivaa, mutta. No en tiedä. :D Lopetusuhan alla mikään ei kuitenkaan ole ja aktiivisuustaso pysyy vähintään tässä nykyisessä, nyt kun sain itselleni vBCYn ja vPKYn. Ja kun tässä on jo ainakin sen viisi vuotta menty, niin eiköhän vielä kevyesti menisi vaikka toisetkin 5 vuotta. :'D
Tulipa epämääräinen viesti enkä saanut tässä edes sitä miun asiaa selville, mutta miten vaan.
En sitten tiedä onko tästä tulossa pakkopullaa, ei tää nyt niin kivaa ole, mutta pakko tätä on tehdä? Vaikka onhan tämä kivaa, mutta. No en tiedä. :D Lopetusuhan alla mikään ei kuitenkaan ole ja aktiivisuustaso pysyy vähintään tässä nykyisessä, nyt kun sain itselleni vBCYn ja vPKYn. Ja kun tässä on jo ainakin sen viisi vuotta menty, niin eiköhän vielä kevyesti menisi vaikka toisetkin 5 vuotta. :'D
Tulipa epämääräinen viesti enkä saanut tässä edes sitä miun asiaa selville, mutta miten vaan.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
- Epätoivoinen katse
Mä en nyt oikeen tiedä. Välillä tuntuu että haluisin lopettaa kaiken, toisinaan taas haluun tehä kaikkee uutta ja kivaa. Bortsut ei kiinnosta sitten yhtään. Mulla on pari koiraa jotka vois laittaa eläkkeelle tai sateenkaarisillalle, mut ei vaan raaski. Ja on sitten niitäki jotka voisin heti kuopata mut ne on niin kesken. Tietyt rodut kuten sk colliet ja villakoirat kiinnostaa ja niitä kenneleitä jaksan pitää pystyssä, mutta muita oikein en. En tiiä mihin tungen kaikki beeceet, belgit, mudit jne. rodut kun ei vaan kiinnosta. Mut ehkä otan itteeni niskasta kiinni tän kesän aikana (vaikka aiemmin ajattelin että joo, kesällä loppuu tääkin harrastus) ja kisaan noi kaikki suht valmiiks ja katon mitä niille sitte tehään. Ei vaan millään jaksa päivitellä tai ilmottaa kisoihin. Jos joku vois tehä sen mun puolesta :D Mut joo onhan mulla se VVY työn alla ja kesän aikana pitäs saaha se nousemaan.
- alchemy
-
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viesti:
Musta tuntuu että haluaisin taas lopettaa tän koko pskan, viimeinen silaus mun vittuuntumiselle oli piirretty norjanvoittaja jossa melkeen kaikki mun koirat hylättiin paitsi 2, syynä "sivulla ei mainintaa iästä"......... joohhhhhhh. En itse halua merkitä koirilleni tarkkaa ikää, siellä lukee kisakalenterissa missä luokassa koira kisaa. Muutenkin oon kans huomannut että myös ihan käyttökisat loppunu melkeen kokonaan, oikeastaan hyvä juttu koska sit en tunne syyllisyyttä siitä etten kisaa. Jos vaan pukkaisin pentueet tulemaan kaikilla koirilla (vaikka kesken ovatkin mut jos kasvattajilla ei vastaan sanomista niin miksikäs ei) ja sit kuoppaisin. Koska aika ei vaan riitä koulun takia ja vaikka loma nyt alkaakin, niin ois kivempi moneen vuoteen viettää se ulkona eikä koneen ääressä arpomassa vkoiria. Ja lisäksi koirani pitää laihtua, siinä meneekin varmaan koko kesä :D

- Shady
- Taikuri
^ pivikossa koiran ikää ei tarvitse olla tarkkaan mainittuna esim. 1,5v. Kyllä se luokalla ilmoitettu ikä pitäisi riittää, mutta jos se on kalenteriin merkattu ei sitä välttämättä ole tuomari vain huomannut. Tuollasissa tilanteissa kannattaisi olla tuomariin yhteydessä ja mainita erehdyksestä, kyllä yleensä tuomari siinä tilanteessa korjaa tuomarointinsa, jos on itse tehnyt virheen.
Liiton sivuilla on "Syntymäaika sekä ikä/ikääntyminen". Kyllä mä ainakin lasken ihan ikääntymiseks sen, että ilmoitetaan koiran olevan esim JUN ikäinen. Ei mun koiria ole ainakaan näin merkatusta ikääntymisestä koskaan hylätty.
Olishan se myös suotavaa, että se ikä/ikääntyminen olis merkattuna selkeästi niihin perustietoihin. Helpottaahan se tuomarin työskentelyä sekä vähentää tämän kaltaisia erehdyksiä.
--
Laitetaan ny samalla vähän omasta tilanteestakin tänne.
Mulla on innostus taas noussut ihan huippuunsa, mutta on niin rasittavaa koittaa olla innostunut harrastuksesta, joka on selkeesti ihan kuollut. Liitoista moni on aivan seis, kokeita ei hyväksytä lainkaan tai niiden hyväksynnässä kestää ikuisuus ja vipit ym kerkee menemään. Ei toki kaikki, on monia liittoja joita päivitetään mukavan aktiivisestikkin. Oon itse koittanut tässä tasaisesti järkkäillä eri kokeita, mutta alkaa siitäki menemään maku, kun ei muita kokeita tahdo olla. Juintun tapaan käyn päivittäin liittojen sivuilla ja nykyään harmittavan usein saa todeta, ettei taaskaan uusia kokeita.
Ihmisten hiljaiselosta varmaan kertoi myös mun tämän viikkoisen "pikatokon" vähäinen osallistujamäärä. 4koiraa/om/lk ja rajaton osallistuja määrä ja silti jäi hyvin niukoiksi osallistujien määrät, kun taas yleensä tämän tyyliset kokeet kohoavat hyvinkin suosituiksi.
Pentue suunnitelmiakin mulla olis vaikka ja kuinka paljon, mutta eipä niitäkään paljoa viitsi hehkutella torissa, kun ei siellä tällä hetkelläkään tyrkyllä olevat pentueet mitään suurta suosiota ole tuntunut saavan.
Noh, mutta näitä hiljaisia hetkiä on aina välillä ollut selkeästi näkyvissä ja aina ihmiset on siitä taas tulleet aktiivisemmiksi. Eipä tätä harrastusta itsekään pystyis jättämään kokonaan, eikä tällä hetkellä kyllä ole mitään tarvettakaan edes miettiä moista.
Liiton sivuilla on "Syntymäaika sekä ikä/ikääntyminen". Kyllä mä ainakin lasken ihan ikääntymiseks sen, että ilmoitetaan koiran olevan esim JUN ikäinen. Ei mun koiria ole ainakaan näin merkatusta ikääntymisestä koskaan hylätty.
Olishan se myös suotavaa, että se ikä/ikääntyminen olis merkattuna selkeästi niihin perustietoihin. Helpottaahan se tuomarin työskentelyä sekä vähentää tämän kaltaisia erehdyksiä.
--
Laitetaan ny samalla vähän omasta tilanteestakin tänne.
Mulla on innostus taas noussut ihan huippuunsa, mutta on niin rasittavaa koittaa olla innostunut harrastuksesta, joka on selkeesti ihan kuollut. Liitoista moni on aivan seis, kokeita ei hyväksytä lainkaan tai niiden hyväksynnässä kestää ikuisuus ja vipit ym kerkee menemään. Ei toki kaikki, on monia liittoja joita päivitetään mukavan aktiivisestikkin. Oon itse koittanut tässä tasaisesti järkkäillä eri kokeita, mutta alkaa siitäki menemään maku, kun ei muita kokeita tahdo olla. Juintun tapaan käyn päivittäin liittojen sivuilla ja nykyään harmittavan usein saa todeta, ettei taaskaan uusia kokeita.
Ihmisten hiljaiselosta varmaan kertoi myös mun tämän viikkoisen "pikatokon" vähäinen osallistujamäärä. 4koiraa/om/lk ja rajaton osallistuja määrä ja silti jäi hyvin niukoiksi osallistujien määrät, kun taas yleensä tämän tyyliset kokeet kohoavat hyvinkin suosituiksi.
Pentue suunnitelmiakin mulla olis vaikka ja kuinka paljon, mutta eipä niitäkään paljoa viitsi hehkutella torissa, kun ei siellä tällä hetkelläkään tyrkyllä olevat pentueet mitään suurta suosiota ole tuntunut saavan.
Noh, mutta näitä hiljaisia hetkiä on aina välillä ollut selkeästi näkyvissä ja aina ihmiset on siitä taas tulleet aktiivisemmiksi. Eipä tätä harrastusta itsekään pystyis jättämään kokonaan, eikä tällä hetkellä kyllä ole mitään tarvettakaan edes miettiä moista.
2013: VUODEN KASVATTAJA, RATAMESTARI & TUOMARI
2014: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, POKAALIKAHMIJA & AKTIIVIKASVATTAJA
2015: VUODEN LIITONPITÄJÄ
2016: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, RATAMESTARI, AKTIIVIKASVATTAJA & LIITONPITÄJÄ
2017: VUODEN POKAALIKAHMIJA, RATAMESTARI, ULKOASUNTEKIJÄ & AKTIIVIKÄVIJÄ
2018: VUODEN LIITONPITÄJÄ, PILKUNVIILAAJA & ULKOASUNTEKIJÄ
-
- Viesti:
^ Blaah, mun puolesta antaa olla hylättyinä kun nopeimmat varmaan ovat koiriensa tulokset jo sivuille merkanneet.
ot. oon tässä hygieniakoulutuksessa ja pidetään pientä taukoa, kohta varsinainen testi. Täällä mä vaan netissä enkä kertaamassa..
ot. oon tässä hygieniakoulutuksessa ja pidetään pientä taukoa, kohta varsinainen testi. Täällä mä vaan netissä enkä kertaamassa..

-
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viesti:
Multa hylättiin joskus pivikossa koira sen takia, ettei sen sivuilla ollut säkäkorkeutta.
Eipä siinä, en mä jaksanut aiheesta välittää. Yks näyttely sinne tänne vaikka noita pivinäyttelyitä on kyllä todella vähän muutenkin.

Eipä siinä, en mä jaksanut aiheesta välittää. Yks näyttely sinne tänne vaikka noita pivinäyttelyitä on kyllä todella vähän muutenkin.
Mut jooh, ittellä on vähän niin ja näin tuo kiinnostus, mutta se on ollut aina tätä samaa kesän alkaessa.PIVIKO:n sivuilta kirjoitti:PIVIKOn näyttelyihin osallistuvan koiran sivuilta on löydyttävä:
Piirretty koiran rakennekuva (= kuva, jossa koira seisoo) sivulta päin kuvattuna
Copyright-merkinnät esillä
Virallinen nimi
Rotu
Sukupuoli
Syntymäaika sekä ikä/ikääntyminen
Säkäkorkeus
Väri, jos koiran kuva on mustavalkoinen
KÄY- ja VAL-luokkaan osallistuttaessa, luokkiin oikeuttavien tulosten on oltava merkittynä koiran kisakalenteriin
- Shady
- Taikuri
^ Mä ainakin kuulun näihin tuomareihin, joka hylkää puutteellisten tietojen takia. Omiakin koiria on hylätty mm. säkäkorkeuden ja ikääntymisen puuttumisesta. Mun mielestä se on ihan oikein, jos näin on sääntöihin kirjoitettu..
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Mutta toisaalta taas sen säkäkorkeuden saa ihan vapaasti päästään keksiä koiralle (erityisesti pivikojen kohdalla, kun mitään mielikuvituksen rajaa ei ole), jolloin ei ole oikein perusteltua, että säkäkorkeuden puuttumisesta hylätään. Kuitenkin joka ikinen haluaa siitä virtuaalikoirastaan mahdollisimman täydellisen, eli aina mennään niissä ihannesenteissä oli piviko tai ei, ja luulis jokaisen tuomarinkin olevan asiasta suht tietoinen. Mun mielestä tällainen sääntö on aivan täysin turha, kun taas iästä sakottaminen on jo perustellumpaa, sillä se koira siinä valokuvassa on aina jonkin ikäinen ja mikäli ei aivan ole aivostostaan lähtenyt vapaasti piirtämään ajattelematta ikää sen kummemmin, myös usein pivikojen kohdalla nojataan siihen ikäluokkaan piirrettäessä.
Mun mielestä se ei ole oikein, että säännöissä on turhia harrastavia rajoittavia rivejä. Tässä ei voi syyttää kuitenkaan tuomareita, tuomarithan toimii sääntöjen mukaisesti ja se on hyvä niin, mutta toisaalta taas herää kysymys, miksi tällaisia ylilyöntisääntöjä pitää löytyä varsinkin PIVIKOn alta, kun näitä piirrettyjen näyttelyjä ei tosiaankaan liikaa ole.
Mun mielestä se ei ole oikein, että säännöissä on turhia harrastavia rajoittavia rivejä. Tässä ei voi syyttää kuitenkaan tuomareita, tuomarithan toimii sääntöjen mukaisesti ja se on hyvä niin, mutta toisaalta taas herää kysymys, miksi tällaisia ylilyöntisääntöjä pitää löytyä varsinkin PIVIKOn alta, kun näitä piirrettyjen näyttelyjä ei tosiaankaan liikaa ole.
-
- Viesti:
Just sen takia ärsyttää niin paljon kun noita näyttelyitä on tosi vähän ja tuloksia saa odotella ja sit koiras onkin hylätty jonkun puuttuvan numeron/kolmikirjaimisen lyhenteen takia.. Ja kuitenkin kun mulla ne on tuolla kisakalenterissa. Mutta olkoon sitten niin, taidan alkaa suunnitella pentueita ja pistää sitten viestiä kasvattajille. Sain sentään jotain täällä vmaailmassa aikaseksi, mm valioita muutamissa lajeissa, ei siis jää täysin tyhmä olo, että näiden parissa aikaa on viettänyt :) Kivaahan tämä oli mutta oikeasti vaan "peli" ja totesin, että mulla menee liikaa aikaa näihin vaikka voisin touhuta sen ajan oikean koirani kanssa :D
// Mutta vhml aion yhä pitää, kunhan saan sen edes valmiiks :D
// Mutta vhml aion yhä pitää, kunhan saan sen edes valmiiks :D

- Shady
- Taikuri
Miksei ihmiset oli sitten tehnyt muutos ehdotuksia pivikolle jos nämä asiat on (ilmeisesti) kauankin jo häirinnyt. Niinhän niihin eri liittojen sääntöihin lähdetään muutoksia tekemään.. Jonkun pitää heittää ehdotusta ilmoille, jonka jälkeen asiaa lähdetään paremmin miettimään.
-
- Höpsö veitikka
Pivikon muutosehdotukset tänne. Tosin ite oon tuon säkäkorkeuden & iän säilyttämisen kannalla, koska esimerkiksi tollereissa on "oikea säkäkorkeus", jonka lisäksi on sallittua + / - 3cm. Ei vaikuta toki mitenkään pivikonäyttelyissä, mutta musta kasvatuksessa huomioon otettava asia ja musta tuomarien "kuuluu" tietää se säkäkorkeus, vaikka sen saakin itse heittää.
Aion pitää taukoa koko kesän (tosin ehkä virtuaalinäyttelyitä kierretään). Kattellaan siis ehkä elokuussa. Tuun tekemään 7päivästä työviikkoa, 5päivää työharjottelussa ja 2päivää töissä. Ne vapaapäivät mitä pidän niin menee koiranäyttelyissä tai sit ihan oikeasti leväten, joten eipä täällä / virtuaalikoirien parissa paljoo turhia varmaan tuu roikuttua. Mejäliittoon tuli kesän ajaksi säännöksi, että anottavan kokeen vippiin tulee olla anomishetkellä 10päivää, joten mun pitäisi keritä ne jossain välissä hyväksymään. PIVIKO:n näyttelyissä on yleensä ollut ihan hyvät vipit, joten enköhän ne kalenteriin saa.
Aion pitää taukoa koko kesän (tosin ehkä virtuaalinäyttelyitä kierretään). Kattellaan siis ehkä elokuussa. Tuun tekemään 7päivästä työviikkoa, 5päivää työharjottelussa ja 2päivää töissä. Ne vapaapäivät mitä pidän niin menee koiranäyttelyissä tai sit ihan oikeasti leväten, joten eipä täällä / virtuaalikoirien parissa paljoo turhia varmaan tuu roikuttua. Mejäliittoon tuli kesän ajaksi säännöksi, että anottavan kokeen vippiin tulee olla anomishetkellä 10päivää, joten mun pitäisi keritä ne jossain välissä hyväksymään. PIVIKO:n näyttelyissä on yleensä ollut ihan hyvät vipit, joten enköhän ne kalenteriin saa.
-
- Sumopainija
Niin että mitäköhän täällä nyt tapahtuu. Oon tässä taas koulukiireiden takia ollut vähän aikaa hieman epäaktiivinen, mutta tänään kirjauduin cpaneliin tehdäkseni pitkästä aikaa jotain virtuaalikoirajuttuja ihan ajan kanssa ja antaumuksella. Ja mitäs kivaa siellä odottikaan. Mun molemmat subdomainit eli niinku tunnukset on suljettu. En voi sanoin kuvailla tätä ketutuksen määrää.
Tämmöinen odotti mua kun kirjauduin sisään. Siis mitä ihmettä jos saan kysyä. Mulla ei ole aavistustakaan siitä, mistä toi vois johtua. Ainoa mikä juolahti mieleen on se, että niiden mielestä Shadylta saamani ulkoasu ois jotenkin luvaton. Sillä eikös toi sitä tarkoita että molemmat tunnukset on suljettu, koska oon tolle vkfortamiolle ladannut jotain kiellettyä. Joka keksii mitä se on saa luvan kertoa mullekin.
Tää nyt oli vähän offtopic mut tän koko viestin pointti on siinä että tähän tais loppua mun virtuaalikoirailut vähäksi aikaa. Koska missäänhän mulla ei noita uusia sivuja (= ulkoasun saannin jälkeen tehtyjä) ole tallessa ja lisäks siitä on aikaa kun oon ottanu koneelle edelliset varmuuskopiot koirien sivuista joten suurin osa kisatuloksistakin on ilmeisesti kadonnut. Enkä ilmeisesti pääse niitä tiedostoja mistään näkemään kun tunnukset on suljettu... Tästä lähtee kyllä viestiä tonne ylläpidolle sillä kaipaan selitystä, ja sen jälkeen vaihtuu hosti.
Tämmöinen odotti mua kun kirjauduin sisään. Siis mitä ihmettä jos saan kysyä. Mulla ei ole aavistustakaan siitä, mistä toi vois johtua. Ainoa mikä juolahti mieleen on se, että niiden mielestä Shadylta saamani ulkoasu ois jotenkin luvaton. Sillä eikös toi sitä tarkoita että molemmat tunnukset on suljettu, koska oon tolle vkfortamiolle ladannut jotain kiellettyä. Joka keksii mitä se on saa luvan kertoa mullekin.
Tää nyt oli vähän offtopic mut tän koko viestin pointti on siinä että tähän tais loppua mun virtuaalikoirailut vähäksi aikaa. Koska missäänhän mulla ei noita uusia sivuja (= ulkoasun saannin jälkeen tehtyjä) ole tallessa ja lisäks siitä on aikaa kun oon ottanu koneelle edelliset varmuuskopiot koirien sivuista joten suurin osa kisatuloksistakin on ilmeisesti kadonnut. Enkä ilmeisesti pääse niitä tiedostoja mistään näkemään kun tunnukset on suljettu... Tästä lähtee kyllä viestiä tonne ylläpidolle sillä kaipaan selitystä, ja sen jälkeen vaihtuu hosti.
Canihaukun ~ Hawktime ~ Doxfree & Fortamio ~ yksityiset
Those who mind don't matter, those who matter don't mind
Those who mind don't matter, those who matter don't mind
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Mul on tämmösii parin kuukauden innostuskausia ja sit taas taantuu. Kyl mä jaksan uskoa, et tästä haudasta vielä noustaan, pitää vaan olla ottamatta uusia koiria niin noilla pärjää. Onneks suurin osa koirista on evm sukuisia, niin ei haittaa jos kisaaminen välillä vähän kusee.
Ehkäpä mä sit koulun loputtua taas...
Ehkäpä mä sit koulun loputtua taas...
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude