E: kk villakoirauros

Etsitkö nartullesi tai uroksellesi yhden yön seuraa? Haluaisitko tarkistaa tämän hetken kuumimmat urokset omassa rodussasi? Tee se täällä!
Avatar
Frisky
Ei enää ikinä uudestaan
Viestit: 2057
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:16 pm
Paikkakunta: Turku
Viesti:

E: kk villakoirauros

Viesti Kirjoittaja Frisky »

BH vAVA vFIN TVA vRH-TA vFIN & vFRA & vLTU & vNOR & vSWE & vCAN & vGBR & vEST & vUSA MVA vFINW-10 vLTW-11 vNW-11 vESTW-12 vSWEW-12 vCANW-12 vGBRW-12 vFINW-12 K.C. Electric Dream eli Daisy kaipaisi sulhoa. Keskikokoisia villakoiria on sen verran vähän, etten vaadi urokselta mitään, tosin evm. suku olisi toivottava. Jos joltain siis löytyisi vaikka joku ikivanha bittiavaruuteen unohtunut koira, niin olisin enemmän kuin kiitollinen lainasta.
Janniina
Epätoivoinen katse
Viestit: 464
Liittynyt: Ti Syys 28, 2010 1:18 pm
Paikkakunta: Kuopio

Re: E: kk villakoirauros

Viesti Kirjoittaja Janniina »

Mulla olis! Oon jo pitkään ettiny jotai kk narttua, tuolle mun urokselle joten oikeestaan voisin sen antaa toisellekin käyttöön. Eli mulla ois tuo mun uros BH RH-E RH-F B vAVA vFBV vKTV-F vLTW-11 vNLW-12 Juvelan Oliverio "Dito". Dito on väriltää ha/ap/pu mutta se ei kai haittaa :D? Ja tosiaan tuo uros on ihan evm. Dito on agility, flyball ja koiratanssi valio sekä sillä on tuloksia palvelusta, pelastuksesta ja muutama SERT.
Avatar
Frisky
Ei enää ikinä uudestaan
Viestit: 2057
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:16 pm
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: E: kk villakoirauros

Viesti Kirjoittaja Frisky »

Törmäilinkin Ditoon eilen, kun katselin joskus muinoin myynnissä olleita puudeliuroksia ja rakastuin poikaan hurjasti. Pohdin itsekin tota väriä, mutta ilmeisesti risteytykset kaikkien värien välillä ovat nykyään okei, vaikkakaan eivät niin toivottavia kuin kahden saman värisen yhdistäminen. Sä et siis halua odotella Ditolle enää mitään kummempia tuloksia ja voin laittaa pentutöpöä pystyyn ehtiessäni? Hitsi tää ois kyllä mahtava yhdistelmä, melkein tekis mieli ottaa itsellekin pentu, jos vaan löytyis kuvat. :mrgreen:
Janniina
Epätoivoinen katse
Viestit: 464
Liittynyt: Ti Syys 28, 2010 1:18 pm
Paikkakunta: Kuopio

Re: E: kk villakoirauros

Viesti Kirjoittaja Janniina »

Juu en odottele enään mitään tuloksia, joten mun puolesta pistä vaan töpöä jo pystyyn. Ja mä voisin kans ottaa itselleni tästä sitten yhden pennun :) Taas on sen verran hieno pentue
Avatar
Frisky
Ei enää ikinä uudestaan
Viestit: 2057
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:16 pm
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: E: kk villakoirauros

Viesti Kirjoittaja Frisky »

Täällä on topic! (:
Vastaa Viestiin