M: x2 saksanpaimenkoira narttu! Kasvattipalautuksia.
- sukelluskettu
- Keilapallo
- Viesti:
M: x2 saksanpaimenkoira narttu! Kasvattipalautuksia.
Kolme kasvattipalautusta olen nyt tällä hetkellä saanut ja he etsivätkin kotia. Kodilta toivoisin jonkin sortin kisaamista ainakin paimennuksessa ja palveluskoirakokeissa. Jokaiselle lähtee mukaan jalostusoikeus yhteen 3 pennun pentueeseen ja minulle on tuotava tieto siitä, minkälaisen koiran kanssa pennut ollaan aikeissa teettää ihan vaan sukua säästääksemme. Voin kirjoittaa jokaiselle vaikka luonteekin mukaan, jos niin haluaa.
Are You The Rabbit? of Vicinity Varattu 25.06.2013 asti!
Saksanpaimenkoira, narttu
s. 11.08.2011
Lonkat B/A, polvet ja kyynärät 0:0
Lonkat B/B, polvet ja kyynärät 0:0
Lonkat A/A, polvet ja kyynärät 0:0
Are You The Rabbit? of Vicinity Varattu 25.06.2013 asti!
Saksanpaimenkoira, narttu
s. 11.08.2011
Lonkat B/A, polvet ja kyynärät 0:0
Lonkat B/B, polvet ja kyynärät 0:0
Lonkat A/A, polvet ja kyynärät 0:0
.
.
.
-
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Re: M: x3 saksanpaimenkoira narttu! Kasvattipalautuksia.
En tiedä uskallatko luovuttaa minulla koiran Are You The Rabbit? Of Vicnityn? Kisattaisiin ainakin paimennuksessa, agility ja palveluskoirakokeissa loppuun. Ehkä käytettäisiin jalostukseen tulevaisuudessa. Zeitbombeen tulisi. :)
- sukelluskettu
- Keilapallo
- Viesti:
Re: M: x3 saksanpaimenkoira narttu! Kasvattipalautuksia.
Toki hän sulle lähtee, ku oot ihan hyvin kisannu ton mun toisenki kasvatin kanssa vaikka voisin nähdä mielelläni vieläkin aktiivisempaa kisaamista! :D Mut sivuja tähän parin viikon sisää :)
.
.
.
-
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Re: M: x2 saksanpaimenkoira narttu! Kasvattipalautuksia.
Kiitos! Laitan sivuja tällä viikolla. Torstaista lähtien pystyn taas jatkaan kunnon kisaitusta koirien kanssa kun on ollut hiukan kiireitä... :D
-
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
- sukelluskettu
- Keilapallo
- Viesti:
Linkität vielä tonne Vicinity Shepherdsin sivuille ton kasvattaja kohdan ja ois kiva jos sielä lukis kennelin kokonimi :)
.
.
.
-
- Alkupalat
Heippa,
mua vois kiinnostaa tuo Fix You of Vicinity jos vaan suostut neidin meille Quentin'iin luovuttamaan. Aktiiviseen kisakotiim tulis, ja aikaa on varmasti kisauttaa kun ei oo noita koiria paljoo ;)
Elikkäs, miten on?
Qif
mua vois kiinnostaa tuo Fix You of Vicinity jos vaan suostut neidin meille Quentin'iin luovuttamaan. Aktiiviseen kisakotiim tulis, ja aikaa on varmasti kisauttaa kun ei oo noita koiria paljoo ;)
Elikkäs, miten on?
Qif
- sukelluskettu
- Keilapallo
- Viesti:
Kyseinen narttu sai jo kodin, mutta en ehtinyt sitä tänne merkitsemään! :)
.
.
.
-
- Alkupalat
No höh... :(
No mutta voisi olla kiinnostusta tuohon All I Want of Vicinity, mutta linkki ei toimi? :o
No mutta voisi olla kiinnostusta tuohon All I Want of Vicinity, mutta linkki ei toimi? :o
- sukelluskettu
- Keilapallo
- Viesti:
No aha. Vanha omistaja on menny poistamaa sivut.. Eipä sen tiedoissa ollu mitää erikoisempaa ku tolla sen siskolla. Kattele sieltä tietoja ja mainitse sit uusiks :D
.
.
.
-
- Alkupalat
No mäpäs voisin tuon sitten meille ottaa. Onko ne kuvat siis mahollista saada mukaan, vai menikö nekin sitten siinä sivujen poiston mukana? Ja annanko tytölle uuden kutsumanimen? Ja vielä että tiedätkö koiran mahollisia kisatuloksia? :)
+ linkkaan kun sivut on valmiit c;
+ linkkaan kun sivut on valmiit c;
- sukelluskettu
- Keilapallo
- Viesti:
No yritän kattoa ne kuvat joku päivä, samoin tulokset. Sillä oli kyllä vaan BH tienattuna, että sen löytää varmaan Googlettamallakin itse. Mut yritän kattoa joku päivä!
Saat antaa uuden kutsumanimen, ei sillä niinkään väliä. Muistat vaan tulevaisuudessa infota mulle pentueesta yms. tykkään myös kaikista kuulumisista sun muista :)
Saat antaa uuden kutsumanimen, ei sillä niinkään väliä. Muistat vaan tulevaisuudessa infota mulle pentueesta yms. tykkään myös kaikista kuulumisista sun muista :)
.
.
.
-
- Alkupalat
No niih, tässä olisi Wallan sivut :) Kuvia en siis vielä laittanu, saatika sitte BH:ta meeriitteihin kun en löytänyt sitä googlesta vailla erilaisilla hakusanoilla hain...?
Mutta sanoppas puuttuuko tuolta jotain niin korjailen/täyttelen sitten :)
Mutta sanoppas puuttuuko tuolta jotain niin korjailen/täyttelen sitten :)
Mulla oli tylsää, joten etin All I Want of Vicinity koiran kisatuloksia. Wiimalla on ilmeisesti ollut tämä kuva (copy Aino Vakkilainen). Löysin varmaan oikeasti 4 tulosta PASU ALO:sta (ALO0-tuloksia tais olla kaikki) mutta hyväksyttyä bh:ta en löytänyt, voi olla että sivu on poistettu.
http://vkcarnival.w2.fi/?cat=72 Toko I-palkinto
http://vkcarnival.w2.fi/?cat=72 Toko I-palkinto
- sukelluskettu
- Keilapallo
- Viesti:
BH sillä on pakko olla, kun se on kerta PASUssaki kisannu. En löytäny joo itekkää sitä PAKK-sivua, mut eipä se oo vaikee käyttää sielä uusiks :) Järjestää vaikka ite sellassen missä on useempi startti PAKKia nii luulis että aika moni osallistuja saa sieltä ykkösen.
Mut toi kuva sillä on ollu joo, saa käyttää vieläkin jos haluaa kunhan mainitsee että kuvan on ottanut Aino Vakkilainen. Kuvat saa kyllä myös vaihtaa, mutta toivoisin mieluusti harmaata tai mustaparkkia.
Mut toi kuva sillä on ollu joo, saa käyttää vieläkin jos haluaa kunhan mainitsee että kuvan on ottanut Aino Vakkilainen. Kuvat saa kyllä myös vaihtaa, mutta toivoisin mieluusti harmaata tai mustaparkkia.
.
.
.