Jingaroo A - kultainennoutaja SIVUJA
- jannu
- Kanada
- Viestit: 1691
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:23 pm
- Paikkakunta: Joensuu
Jingaroo A - kultainennoutaja SIVUJA
"Se, että se on sitäpaitsi kaunis ja viehättävä, ei tee siitä yhtään vähempää toimintakykyistä.
Kultainen ei myöskään ole pelkkä seurakoira, vaan se kaipaa paljon liikuntaa sekä ohjattua toimintaa.
Käytöshäiriöt johtuvat usein tekemisen puutteesta. Se ui erittäin mielellään ja tahtoo toteuttaa kaikki
omistajan toiveet. Rotu on myös lapsiystävällinen, eli on luonteeltaan hyväntahtoinen, ystävällinen ja luottavainen."
Isänä toimii Jerryn yksi ensimmäisistä kultaisista,
BH Vk1 Jk1 vFIN KVA Tk2 vFIN & vSWE & vLT & vGBR & vCA MVA & vN MVA Huiskuhännän Ainutlaatuinen
Jackilta löytyy todella paljon upeita näyttöpuolen suorituksia, mm. 9xSERT, 8xPU1.. Käyttöpuolella Jackia ei ole kisattu niin ahkerasti mutta hyviä tuloksia löytyy pksta kuin tottelevaisuudesta. Ennen pentuetta toivomme että Jack kerkeää valioitua nomesta. Luonteeltaan herra on rodunmukainen ja todella upea isä tälle pentueelle.
Emänä toimii jannsun aivan ensimmäinen kultainen,
BH Hk2 RH-FL A NOU1 vAVA vKTV vFBV vFIN TVA vFIN JVA* Aidan Negel TY
Inka on enemmänkin käyttöpuolen koira tuloksia katsoen. Näyttelyistä on paljon kierrelty, mutta EH kannalla - kumminkin tuloksista löytyy VSP ja CACIB. :> Inkan tahdon ja vaadin valioituvan ennen pentuetta vielä nomesta ja mejästä. Onneksi vain tarvitaan enää yksi VOI1 tulos molemmista lajeista. Inkan luonne on todella upea, aivan samanlainen kun oman Juulini luonne. (vaikka puhumme nyt virt.) Alistuva, mutta leikkisä, rauhallinen jonka pinna kestää, yhden ihmisen koira - kaiken kaikkiaan Inka on oikein iloinen ja tasapainoinen.
Varauksia otamme noin neljä kappaletta, riippujen innokkaista ihmisistä joilla on aikaa ja tahtoa ottaa kultainen elämäänsä.
Mikäli kiinnostuit, ota meihin yhteyttä tähän topiickkiin. Kerro vapaasti itsestäsi, minne koira olisi menossa, kisautuksesta, mahdollisia tavoitteita, kuvanäytettä, sivu- ja kisanäyttöä, ja tulevaisuudesta. Valitsemme pennuille mahdollisimman hyvät ostajaehdokkaat, joten panosta siihen mitä kerrot meille - vakuuta meidät!
http://www.shockk.net/jingaroo/kasvatus.htm
Minkäänlaista ajankohtaa ei ole päätetty, mutta näillä näkymin viikosta 45-47-> Samoihin aikoihin syntyy tutulle kultsukasvattajalle pentuja joka olisi kiva yhteensattuma. Pennuista on valittu yksi sijoituskoira, joka menee Beelle Demile'siin.
VARAUKSET
jannsu / narttu / Jingaroo (kyllä)
tuulia / uros / Puzzled (kyllä)
manna / uros / Colourfull (kyllä)
NIMET
Jingaroo 1000 Things JANNSU
Jingaroo All that lies MANNA
Jingaroo Make it mine TUULIA
Kultainen ei myöskään ole pelkkä seurakoira, vaan se kaipaa paljon liikuntaa sekä ohjattua toimintaa.
Käytöshäiriöt johtuvat usein tekemisen puutteesta. Se ui erittäin mielellään ja tahtoo toteuttaa kaikki
omistajan toiveet. Rotu on myös lapsiystävällinen, eli on luonteeltaan hyväntahtoinen, ystävällinen ja luottavainen."
Isänä toimii Jerryn yksi ensimmäisistä kultaisista,
BH Vk1 Jk1 vFIN KVA Tk2 vFIN & vSWE & vLT & vGBR & vCA MVA & vN MVA Huiskuhännän Ainutlaatuinen
Jackilta löytyy todella paljon upeita näyttöpuolen suorituksia, mm. 9xSERT, 8xPU1.. Käyttöpuolella Jackia ei ole kisattu niin ahkerasti mutta hyviä tuloksia löytyy pksta kuin tottelevaisuudesta. Ennen pentuetta toivomme että Jack kerkeää valioitua nomesta. Luonteeltaan herra on rodunmukainen ja todella upea isä tälle pentueelle.
Emänä toimii jannsun aivan ensimmäinen kultainen,
BH Hk2 RH-FL A NOU1 vAVA vKTV vFBV vFIN TVA vFIN JVA* Aidan Negel TY
Inka on enemmänkin käyttöpuolen koira tuloksia katsoen. Näyttelyistä on paljon kierrelty, mutta EH kannalla - kumminkin tuloksista löytyy VSP ja CACIB. :> Inkan tahdon ja vaadin valioituvan ennen pentuetta vielä nomesta ja mejästä. Onneksi vain tarvitaan enää yksi VOI1 tulos molemmista lajeista. Inkan luonne on todella upea, aivan samanlainen kun oman Juulini luonne. (vaikka puhumme nyt virt.) Alistuva, mutta leikkisä, rauhallinen jonka pinna kestää, yhden ihmisen koira - kaiken kaikkiaan Inka on oikein iloinen ja tasapainoinen.
Varauksia otamme noin neljä kappaletta, riippujen innokkaista ihmisistä joilla on aikaa ja tahtoa ottaa kultainen elämäänsä.
Mikäli kiinnostuit, ota meihin yhteyttä tähän topiickkiin. Kerro vapaasti itsestäsi, minne koira olisi menossa, kisautuksesta, mahdollisia tavoitteita, kuvanäytettä, sivu- ja kisanäyttöä, ja tulevaisuudesta. Valitsemme pennuille mahdollisimman hyvät ostajaehdokkaat, joten panosta siihen mitä kerrot meille - vakuuta meidät!
http://www.shockk.net/jingaroo/kasvatus.htm
Minkäänlaista ajankohtaa ei ole päätetty, mutta näillä näkymin viikosta 45-47-> Samoihin aikoihin syntyy tutulle kultsukasvattajalle pentuja joka olisi kiva yhteensattuma. Pennuista on valittu yksi sijoituskoira, joka menee Beelle Demile'siin.
VARAUKSET
jannsu / narttu / Jingaroo (kyllä)
tuulia / uros / Puzzled (kyllä)
manna / uros / Colourfull (kyllä)
NIMET
Jingaroo 1000 Things JANNSU
Jingaroo All that lies MANNA
Jingaroo Make it mine TUULIA
I just want this matter in order, so life could begin to shine better.
- Tuulia
- Analysaattori
- Viestit: 2735
- Liittynyt: Ke Heinä 02, 2008 3:52 pm
- Paikkakunta: Lontoo
- Viesti:
Re: Jingaroo A - kultainennoutaja
Ei voi olla totta, mullahan on satumainen tuuri :o Aloin vasta kasvattaa noutajia uudessa kennelissäni (ei vielä edes auki), ja heti ilmaantuu ihanan houkutteleva tarjous nenän eteen. Ja vielä idolikennelistäni! En voi vastustaa, en.
Pentu tulisi asumaan uuteen Puzzlediin, jota ei ole vielä avattu, mutta se avataan pian. Olen kuitenkin aloittamassa pennun kisauraa tietenkin jo ennen kuin Puzzled avaa ovensa. Pikkuinen pääsisi flättiurokseni Maran seuraksi toiseksi koirakseni ja luultavasti en olekkaan hankkimassa mitään päätähuimaavaa koiramäärää Puzzlediin - pari kolme koiraa riittää mulle noutajien parista aivan mainiosti! (: Sivunäyttönä toimii Mara, jolle ei ole kuitenkaan toistaiseksi kisoja kertynyt - siksipä kisanäyttönä toimii silkkenini Luka.
Olen erittäin aktiivinen kisaaja sekä erittäin kiinnostunut virtuaalimaailman aktiviteeteistä noutajille - taipumus- ja metsästyskokeista. Aktiivisimmin kisaisimme kuitenkin NOMEssa ja MEJÄssä. Pikkuisen kanssa tultaisiin tietenkin kisaamaan sekä agilityssä, pelastuskoirakokeissa, paimennuksessa, maastoesteissä, koiratanssissa että tokossa "noutajalajien" lisäksi. Tavoitteena tietenkin myös ainakin BH-kokeen suorittaminen ja muutama VEPEtulos.
Jos päätät minulle pennun antaa, olisin ottamassa urosta. Kuviksi olen kaavaillut tätä ja tätä.
Pentu tulisi asumaan uuteen Puzzlediin, jota ei ole vielä avattu, mutta se avataan pian. Olen kuitenkin aloittamassa pennun kisauraa tietenkin jo ennen kuin Puzzled avaa ovensa. Pikkuinen pääsisi flättiurokseni Maran seuraksi toiseksi koirakseni ja luultavasti en olekkaan hankkimassa mitään päätähuimaavaa koiramäärää Puzzlediin - pari kolme koiraa riittää mulle noutajien parista aivan mainiosti! (: Sivunäyttönä toimii Mara, jolle ei ole kuitenkaan toistaiseksi kisoja kertynyt - siksipä kisanäyttönä toimii silkkenini Luka.
Olen erittäin aktiivinen kisaaja sekä erittäin kiinnostunut virtuaalimaailman aktiviteeteistä noutajille - taipumus- ja metsästyskokeista. Aktiivisimmin kisaisimme kuitenkin NOMEssa ja MEJÄssä. Pikkuisen kanssa tultaisiin tietenkin kisaamaan sekä agilityssä, pelastuskoirakokeissa, paimennuksessa, maastoesteissä, koiratanssissa että tokossa "noutajalajien" lisäksi. Tavoitteena tietenkin myös ainakin BH-kokeen suorittaminen ja muutama VEPEtulos.
Jos päätät minulle pennun antaa, olisin ottamassa urosta. Kuviksi olen kaavaillut tätä ja tätä.
-
Bee
- Nostaa rautaa
- Viestit: 995
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:05 am
- Viesti:
Re: Jingaroo A - kultainennoutaja
Minäminä! Haluaisin siis varata pennun melko uutukaiseen kenneliini Demile'siin. Tällä hetkellä kennelissä on ainoastaan kaksi koiraa, joten yhdelle olisi vielä mainiosti tilaa! Demile's on melko pieni kennel, jossa koirat kuitenkin kisaavat aktiivisesti ja toimintaakin järjestetään tasaisin väliajoin.
Pentu tulisi kisaamaan monissa lajeissa. Erityisesti panostaisimme MEJÄ:än ja NOME:en. Tietysti myös tottelevaisuudessa, agilityssä ja pk. lajeissa kisattaisiin. Jonkin verran paimennusta, koiratanssia ja flyballiakin tulisimme kokeilemaan jossain välissä. Kuvista ei ole vielä varmuutta, mutta todennäköisesti myös näyttelyissä käynti ja menestyminen olisivat tavoitteina. Kisakokemusta Demile'sin koirilta ei vielä kauheasti löydy, mutta voisin laittaa tähän yhden Onurin koirista kisanäytöksi: http://www.houkutus.net/onur/maya.htm
Eli toivottavasti uskaltaisitte minulle tämän ja aikaisempien tietojenne mukaan pennun luvata 8)
Pentu tulisi kisaamaan monissa lajeissa. Erityisesti panostaisimme MEJÄ:än ja NOME:en. Tietysti myös tottelevaisuudessa, agilityssä ja pk. lajeissa kisattaisiin. Jonkin verran paimennusta, koiratanssia ja flyballiakin tulisimme kokeilemaan jossain välissä. Kuvista ei ole vielä varmuutta, mutta todennäköisesti myös näyttelyissä käynti ja menestyminen olisivat tavoitteina. Kisakokemusta Demile'sin koirilta ei vielä kauheasti löydy, mutta voisin laittaa tähän yhden Onurin koirista kisanäytöksi: http://www.houkutus.net/onur/maya.htm
Eli toivottavasti uskaltaisitte minulle tämän ja aikaisempien tietojenne mukaan pennun luvata 8)
but i'm lost, crushed, cold and confused
[/size]
[/size]
-
Twiggy
- Pohjasakan hämmentäjä
- Viestit: 4417
- Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:00 pm
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Jingaroo A - kultainennoutaja
Molemmat kodit kuulostaa aika mukavilta joten eiköhän teille pennut lähde :) Jansu saa väittää vastaan jos siihen on aihetta.
- jannu
- Kanada
- Viestit: 1691
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:23 pm
- Paikkakunta: Joensuu
Re: Jingaroo A - kultainennoutaja
Beelle mielellään, mutta mä tahtoisin mietiskellä vielä tuulin ehdotusta. Jos varauksia ei tule paljoa, niin tuulille lähtee sitten pentu : D
I just want this matter in order, so life could begin to shine better.
- jannu
- Kanada
- Viestit: 1691
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:23 pm
- Paikkakunta: Joensuu
Re: Jingaroo A - kultainennoutaja
eikö tosiaan kiinnosta ketään?
I just want this matter in order, so life could begin to shine better.
- Tuulia
- Analysaattori
- Viestit: 2735
- Liittynyt: Ke Heinä 02, 2008 3:52 pm
- Paikkakunta: Lontoo
- Viesti:
-
Demi
- Alkupalat
- Viestit: 35
- Liittynyt: Ke Loka 08, 2008 11:48 am
- Paikkakunta: Alahärmä
- Viesti:
Re: Jingaroo A - kultainennoutaja
Kyllä kiinnostaa, mutta olen kyllä miettinyt, että en enää harppaa eri rotuihin, kun nyt jo kennelissämme asustaa niin kaiken karvaista sakkia, mutta mutta..
Pitää harkita.. :)
-
Bee
- Nostaa rautaa
- Viestit: 995
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:05 am
- Viesti:
Re: Jingaroo A - kultainennoutaja
Minä muuten ottaisin nartun itselleni (:
but i'm lost, crushed, cold and confused
[/size]
[/size]
-
Demi
- Alkupalat
- Viestit: 35
- Liittynyt: Ke Loka 08, 2008 11:48 am
- Paikkakunta: Alahärmä
- Viesti:
Re: Jingaroo A - kultainennoutaja
No nyt kyllä sydän heltyi kultsikanpennulle ;)
Eli jos olisi mahdollista niin tyttöpentu lähtisi meille tänne Tahmatassuun http://virtuaalikenneli.suntuubi.com Cavalier-Ronin, Cairnterrieri-Willyn ja Kääpiövillakoira-Caron seuraksi.
Pentu saisi pysyvän kodin, hyvää hoitoa, huomiota ja paljon rakkautta.
Kisausnäyttöä ei nyt vielä ole, koska just oon aloittanut virtuaalitouhut , mutta luottavalla sanalla voin sanoa, että kisailisimme melkeimpä kaikissa mahdollisissa kisoissa johon aikataulu joustaa.
Sivunäytteen voin antaa vaikkapa tästä kääpiövillakoira-Caron sivuilta http://virtuaalikenneli.suntuubi.com/?cat=13 Kokemusta IRL kultaisistanoutajista ei ole, mutta harkinnassa yhdessä välissä oli kultsu hankkia, mutta päädyttiin novascotiannoutajaan ;)
Tarkoituksena ei ole kenneliimme hankkia tuhatta koiraa, vain mielummin keskityn alle 5 koiraan ja kisautan niitä aktiivisesti.
Toivottavasti pentukyselyni upposi, olisi niin ihanaa jos joskus kultsun Tahmatassuun saisin :D
Eli jos olisi mahdollista niin tyttöpentu lähtisi meille tänne Tahmatassuun http://virtuaalikenneli.suntuubi.com Cavalier-Ronin, Cairnterrieri-Willyn ja Kääpiövillakoira-Caron seuraksi.
Pentu saisi pysyvän kodin, hyvää hoitoa, huomiota ja paljon rakkautta.
Kisausnäyttöä ei nyt vielä ole, koska just oon aloittanut virtuaalitouhut , mutta luottavalla sanalla voin sanoa, että kisailisimme melkeimpä kaikissa mahdollisissa kisoissa johon aikataulu joustaa.
Sivunäytteen voin antaa vaikkapa tästä kääpiövillakoira-Caron sivuilta http://virtuaalikenneli.suntuubi.com/?cat=13 Kokemusta IRL kultaisistanoutajista ei ole, mutta harkinnassa yhdessä välissä oli kultsu hankkia, mutta päädyttiin novascotiannoutajaan ;)
Tarkoituksena ei ole kenneliimme hankkia tuhatta koiraa, vain mielummin keskityn alle 5 koiraan ja kisautan niitä aktiivisesti.
Toivottavasti pentukyselyni upposi, olisi niin ihanaa jos joskus kultsun Tahmatassuun saisin :D
- jannu
- Kanada
- Viestit: 1691
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:23 pm
- Paikkakunta: Joensuu
Re: Jingaroo A - kultainennoutaja
Tuulille lähtee pentu, Beelle narttu. Demi et oikein tehnyt vaikutusta ainakaan minuun ;s
I just want this matter in order, so life could begin to shine better.
-
Demi
- Alkupalat
- Viestit: 35
- Liittynyt: Ke Loka 08, 2008 11:48 am
- Paikkakunta: Alahärmä
- Viesti:
Re: Jingaroo A - kultainennoutaja
Okei.. :( Minkä lainen viestin pitäisi olla että se tekee vaikutuksen?
-
Narya
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5836
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:04 am
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
Re: Jingaroo A - kultainennoutaja
^
Mulle tulee ainakin mieleen heti ensin kunnollinen kisanäyttö, jota ainakin minun pentueista kiinnostuneilta pennunostajilta vaadin. Kannattaisi keskittyä ensin kisaamaan noita edellisiä kolmea koiraa kovasti ja antaa sitten kunnon kisanäytöt. Moni pitempään kasvattanut voi harkita, kestääkö kiinnostuksesi vain hetken ja unohdat sitten heidän kasvattinsa. Hieman pitkäaikaisempi kisaaminen tuo kasvattajalle olon, että hänenkin kasvattinsa saa tällaista (toivon mukaan) yhtä hyvää kisautusta ja pitkän, toivottavasti loppuelämään asti kestävän kodin.
//Ja anteeks jannsu ja Jerry teidän threadin roskaaminen. :'D
Mulle tulee ainakin mieleen heti ensin kunnollinen kisanäyttö, jota ainakin minun pentueista kiinnostuneilta pennunostajilta vaadin. Kannattaisi keskittyä ensin kisaamaan noita edellisiä kolmea koiraa kovasti ja antaa sitten kunnon kisanäytöt. Moni pitempään kasvattanut voi harkita, kestääkö kiinnostuksesi vain hetken ja unohdat sitten heidän kasvattinsa. Hieman pitkäaikaisempi kisaaminen tuo kasvattajalle olon, että hänenkin kasvattinsa saa tällaista (toivon mukaan) yhtä hyvää kisautusta ja pitkän, toivottavasti loppuelämään asti kestävän kodin.
//Ja anteeks jannsu ja Jerry teidän threadin roskaaminen. :'D
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
- jannu
- Kanada
- Viestit: 1691
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:23 pm
- Paikkakunta: Joensuu
Re: Jingaroo A - kultainennoutaja
mikäli varauksia ei enää tule, niin tuulilta ja beelta vielä vahvistukset ovatko ottamassa pentua. Ajankohta näillä näkymin loppukuukaudesta - katsotaan.
I just want this matter in order, so life could begin to shine better.
-
Bee
- Nostaa rautaa
- Viestit: 995
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:05 am
- Viesti:
Re: Jingaroo A - kultainennoutaja
Vahvistan varaukseni (:
but i'm lost, crushed, cold and confused
[/size]
[/size]


