Mitä rotua kaivataan?
- Cookiemonster
- Kanada
Re: Mitä rotua kaivataan?
Puleja olis jees nähdä enemmän! Niitä ei taida ihan hirveestä v-maailmassa pyöriä ja vFCIn rekisterissä näyttäis olevan vaan kaks (toisen sivu ei toimi ja toisen viimeisimpiä kisailuja on vuodelta 2007...). Hauskan näkösiä moppeja kyllä, jotenkin omalla tavallaan miellyttää jopa miun silmää!
Ja eikös ne muutenkin taida olla aika monipuolisia koiria, moneenkin lajiin soveltuvia. (:
Ja eikös ne muutenkin taida olla aika monipuolisia koiria, moneenkin lajiin soveltuvia. (:
Guthrun | Gloomkiller | Narvik | Stepmaker's
Vuoden spesiaalitapaus & linssilude 2015
~ Tutummin Crissu
Vuoden spesiaalitapaus & linssilude 2015
~ Tutummin Crissu
-
- Alkupalat
Itse vaihdan aika-ajoin kasvatusrotua, yritän ottaa seuraavalla kerralla jonkun rodun, mitä ei hirmuisesti ole :)
-
- Nakkisotilas
Mä haluan nähdä lisää mastiffeja! Ne on niin hienoja koiria, että multa saattais joskus jopa semmonen kiinnostaakin. Niitä ei kauheesti taida virtuaalimaailmassa olla? Ainakaan mun silmään ei oo osunut, mikä on sinänsä sääli.
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
^Yatsulla on. :) Mä toivoisin näkeväni ihan mitä tahansa "uusia" rotuja v-piireissä. Nää samat rodut tuntuu kiertävän, vaikka ihanasti on kansa lähtenyt liikkeelle muidenkin rotujen sisälle!
- horros
- Toistolla tehoa
- Viesti:
-
- Hanipupu
- Viesti:
Joku vois hankkia buhundeja. Tykkään seurata miten virtuaalibuhundeilla menee, mutta on ihan tyhmää, kun niitä on niin vähän.
- Netsu
- Ei riitä.
- Nortsi
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Mites Samojedinkoirat? yms. arktiset vetokoirat, itse olen aiemmin kasvattunut vetokoirarotuja (2 pentuetta).
-
- Le-ppä-ker-ttu
Näitä tosiaan ois kiva saada enemmän! Iteltä löytyy vaan yksi tuontinarttu tällä hetkellä.horros kirjoitti:Chodsky pesejä!
Islanninlammaskoiria ois myös mukava saada lisää.
I blame it on my own sick pride
-
- Analysaattori
Kattelin tos näyttelyitä ni huomasin, et sammarit on kylh vähentyny. Myös basenjit ovat hävinneet. Mutta mäyräkoirat ovat ihanasti lisääntyneet! Veeran Pret kennelillä oli jopa kasvattajaryhmä mukana Iso-Britanian voittajassa. On myös hyvä, että erikoisemmat ja harvinaisemmat rodut ovat myöskin yleistyneet. Suuri ongelma ehkä niiden suhteen on kuvat, mutta onneksi turrilasta löytyy taitavia piirtäjiä! :)
LOPETTANUT!!
Cavaliereita! Oon luullut että niitä olis edes jonkun verran v-maailmassa, mut tällä hetkellä "aktiivisia" ei ole yhtään (paitsi toivottavasti mun uros) :o
- Lania
- Kanada
- Viesti:
Schipperkejä olisi kiva nähdä lisää:) Nykyään tuntuu että olen omieni kanssa enää ainoina näyttelyissäkin.
Täytyypä laittaa jossain vaiheessa pentuetta tulemaan, niin siitä sitten innokkaat ottamaan pentua:p
Täytyypä laittaa jossain vaiheessa pentuetta tulemaan, niin siitä sitten innokkaat ottamaan pentua:p
- your my lucky ace
- .............................................................
Vuoden Pokaalikahmija 2016
Vuoden Pokaalikahmija & aktiivikasvattaja 2015
-
- Le-ppä-ker-ttu
^ Mua kiinnostais laivakoira :D Pystytän jossain vaiheessa toisenkin kennelin Säikähdyksen kaveriksi, alan näillä näkymin kasvattamaan siellä chodsky pesejä ja schipperkejä.
I blame it on my own sick pride
-
- Nakkisotilas
- Viesti:
Amerikkalaisia ja japanilaisia akitoja ehdottomasti! Itselläni on tulossa kennel joka kasvattaa nuita :D
"Emme voi koskaan omistaa koiraa siten, miten koira meidät omistaa."
''Älä mieti sitä, mitä olisit voinut tehdä, vaan sitä, mitä teit.''
''Älä mieti sitä, mitä olisit voinut tehdä, vaan sitä, mitä teit.''
-
- Sumopainija
Mä tahtoisin nähdä virtuaalimaailmassa enemmän laumanvartijarotuja, samoin kuin terrierejä, vaikka niitä nyt ihan kivasti onkin.
Canihaukun ~ Hawktime ~ Doxfree & Fortamio ~ yksityiset
Those who mind don't matter, those who matter don't mind
Those who mind don't matter, those who matter don't mind