M: göötti narttu (kisattu)
-
neean
- Nostaa rautaa
M: göötti narttu (kisattu)
Elikkäs olen nyt hieman päättänyt vähentää noita koiria tuolta Tähtitaipaleesta, mutta en halua/viitsi myydä ostamiani koiria, tai joidenkin kasvatteja. Bretoneiden kasvatuksen olen kyllä miettinyt lopettaa, mutta sitä mietin myöhemmin. Joo, mutta siis Oona, viralliselta nimeltään Pajupuron Unelmoiva, länsigöötanmaanpystykorva narttu olisi myynnissä. Haluan Oonalle kisaavan kodin, ja toivoisin että siitä tulisi ainakin koiratanssi,- toko,- ja agilityvalio, kun niissä ollaan hyvin alkuun päästykin. Tosin muitakin lajeja voisi kisata. Luonteen saa mukaan, kun laittaa copyiksi: neean ja linkki sähköpostiini: neean @ luukku. com Kuvia ei saa mukaan, ellet kysy marsulta siihen lupaa!
Näytä sivu ja kisanäyttöä. Oonaa saa, ja suosittelenkin käyttämään jalostuksessa. Kun ihan suhtkohta menestynytkin ja hyväsukuinen on. Ja sitten on teidän vuoronne. (:
Näytä sivu ja kisanäyttöä. Oonaa saa, ja suosittelenkin käyttämään jalostuksessa. Kun ihan suhtkohta menestynytkin ja hyväsukuinen on. Ja sitten on teidän vuoronne. (:
-
neean
- Nostaa rautaa
Re: M: göötti narttu (kisattu)
hallooo (:
-
marsu
- Syvällistä
puol ot: kuvat saa sillä ehdolla mukaan,että koiran ostaja ilmoittaa siitä minulle, jos haluaa kuvat.
When i feel that something is wrong
Then something is worth to fight for
Something to give, something to die for
It's just different way of living our life
Then something is worth to fight for
Something to give, something to die for
It's just different way of living our life
-
neean
- Nostaa rautaa
joo, kerron ton sitte ostajalle, jos ei ite huomaa. Ja samalla vois vähän upitella !
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Voi että.. göötit on kyllä suloisia <3 Harmi kun en tiedä viittinkö ottaa enenpää "vaivaa" kun minullta jo 8 koiraa löytyy ja viisimiljoonaa kaksisataa kolmekymmnentäyksi kissaa.
Toisaalta, eikai tuommoinen, vieläpä hyvin pärjännyt koira mikään paha probleema olisi.
kisa [url=http://www.geocities,com/vk_wildcat/lupu.htm]näyttöä[/url]
Sivu näyttöä
Eli tulevaissuden kisasuunnitelmat on korkella ja se mahdollinen gööttipentuekkin mahdollistuisi..
Muutahan asiaa minulla ei ole.. Jos kuitenkin löydät toisenkodin, niin en pistä kauheasti pahakseni vaikka Oona sinnekkin lähtisi.. Voisi sanoa että minäolen vaihtoehtoinen mahdollinen tuleva koti. Niin ja tietenkin, koira majoittuisi Lounatuuleen
Toisaalta, eikai tuommoinen, vieläpä hyvin pärjännyt koira mikään paha probleema olisi.
kisa [url=http://www.geocities,com/vk_wildcat/lupu.htm]näyttöä[/url]
Sivu näyttöä
Eli tulevaissuden kisasuunnitelmat on korkella ja se mahdollinen gööttipentuekkin mahdollistuisi..
Muutahan asiaa minulla ei ole.. Jos kuitenkin löydät toisenkodin, niin en pistä kauheasti pahakseni vaikka Oona sinnekkin lähtisi.. Voisi sanoa että minäolen vaihtoehtoinen mahdollinen tuleva koti. Niin ja tietenkin, koira majoittuisi Lounatuuleen
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
neean
- Nostaa rautaa
Kyllä minä uskon että Oona voi teille lähteä, joten laitan sen sulle varaukseen. Mutta jos muita parempia tarjouksia ei tule, koira tulee sinulle (:
// upitellaaan ! Pöpö ootko vielä kiinnostunut ?
// upitellaaan ! Pöpö ootko vielä kiinnostunut ?
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Re: M: göötti narttu (kisattu) PÖPÖ
Valitan, en sittenkään ota, ihan vain siksi koska koiramääräni on paisunut aivan liikaa ja nyt pitää vähän jarrutella I'm sorry :(
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
neean
- Nostaa rautaa
Re: M: göötti narttu (kisattu) PÖPÖ
okei ei mitään (:
Eli uutta omistajaa etsitään edelleen !
Eli uutta omistajaa etsitään edelleen !
-
Zanja
- Le-ppä-ker-ttu
Hei! Olen todella innostunut tästä koirasta :) Minulla on ollut lukuisia kenneleitä mutta kaikki ovat lopettaneet. Kisoissa ollaan oltu vähän väliä muttei tuloksia ole ikävä kyllä tullut. Tämänkin kanssa päästäisiin oikein moniin kisoihin. Nyt olen hommaamassa uutta kenneliä johon olen kysynyt kuvia parista kennelistä ja vastauksia odotellaan. (: Siksi ei ole vielä sivuja tällä Iimetsän kennelillä. Kasvatamme suomenlapinkoiria ja gööttejä :) Ilmoitan sivut heti kun ne lähipäivinä ilmestyvät. Welhoa minulla ei ole. Kiitos.
Edit// Niin ja Oona saa loppuelämän, aktiivisen ja kisaavan kodin jossa on paljon muitakin koirakavereita sekä paljon kaikkea kivaa <3 Hoidan Oonaa itse. Gööteille on kyllä kieltämättä melko vaikea etsiä kuvia. :( Ihastuin ensisilmäyksellä kun täällä oli göötti myynnissä. <3 Toivon saavani sen eli toivon myös että ilmoitatte jos en syystä tai toisesta kelpaa omistajaksi.
V.koiraharrastus minulla on ollut kesäkuusta 2008 ihan yksityisillä jo hävitetyillä koirilla. Tiedän mielestäni kaiken tarvittavan virtuaalikoiramaailmasta, ainahan voi silti oppia uutta :) Aluksi kun halusin ostaa jonkun koiran menin vaan johonkin myynti-ilmoitukseen ja kirjoitin "ostan tän." Luulin sen riittävän. Nyt olen jo vähän parempi näissä. Olen arvostellut koiria leikkimielisesti sekä tehnyt pari luonnetta ja ulkoasuja. Itse olen 14-vuotias tyttö jolla on sheltti.
Edit// Niin ja Oona saa loppuelämän, aktiivisen ja kisaavan kodin jossa on paljon muitakin koirakavereita sekä paljon kaikkea kivaa <3 Hoidan Oonaa itse. Gööteille on kyllä kieltämättä melko vaikea etsiä kuvia. :( Ihastuin ensisilmäyksellä kun täällä oli göötti myynnissä. <3 Toivon saavani sen eli toivon myös että ilmoitatte jos en syystä tai toisesta kelpaa omistajaksi.
V.koiraharrastus minulla on ollut kesäkuusta 2008 ihan yksityisillä jo hävitetyillä koirilla. Tiedän mielestäni kaiken tarvittavan virtuaalikoiramaailmasta, ainahan voi silti oppia uutta :) Aluksi kun halusin ostaa jonkun koiran menin vaan johonkin myynti-ilmoitukseen ja kirjoitin "ostan tän." Luulin sen riittävän. Nyt olen jo vähän parempi näissä. Olen arvostellut koiria leikkimielisesti sekä tehnyt pari luonnetta ja ulkoasuja. Itse olen 14-vuotias tyttö jolla on sheltti.
-
neean
- Nostaa rautaa
No tuo nyt ei ihan täysin vakuuttanut, mutta kyllä mää annan sulle mahdollisuuden (((: Eli Oona lähtee sulle, mutta jos sitten kennelisi lopettaa tai muuten haluat myydä Oonan pois, niin ilmoita mulle ! Ja marsuhan sanoi, että Oonan kuvat saa mukaan ... (:
-
Zanja
- Le-ppä-ker-ttu
Kiitos!! Olen sulle ikuisissa kiitollisuuden veloissa<3 Ja ainakin mun kennelini varmaan tänään tai huomenna nousee pystyyn kun sain kuvaluvat! :)
-
neean
- Nostaa rautaa
Hienoa, no ilmoitteleppa sitten kun olet saanut sivut valmiiksi .. (:
-
Erika---
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Sori kun tässä kesti mutta kun mä juuri sain kennelin pystyyn webbisivu.comille niin päivityksiin tuli ongelmia ja koko homma lagaili. Alotin tekeen uusia kotisivuni.orgille ja kohta ihan on valmista :)
-
neean
- Nostaa rautaa
joo, hieno juttu !
-
Erika---
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Oonan sivut Ööh, otin nyt sen luonteen tuolta Oonan vanhoilta sivuilta, sano jos en saa ottaa sitä? :)