Teeritarhan noutajat (uudistusta)
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Re: Teeritarhan labradorinnoutajat (asunvaihdos)
Mun makuun ulkoasu on ehkä vähän turhan tylsä. Siitä tulee tosi paljon mieleen myös Polar Circle'sin ulkoasu... Muuten kyllä kivan yksinkertainen ja toimiva kokonaisuus, mutta jotain jäin kaipailemaan...
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
Liv
- Lassien tassuhiki
Tack Juinttu! Mä en kyllä ole pitkään aikaan Polar Circle'sin sivuilla vieraillu enkä nähnykkään ees tuota niitten nykyistä asua. Eli ihan sattumalta natsaa värit ja otsikkofontti (joka on muutenkin tosi yleinen) yhteen. Yhtäläisyys on kyl omaan silmään muutenki aika pieni. :D
Vuoden Eniten aikaansaanut 2014
Vuoden Herranterttu 2014
Vuoden Herranterttu 2014
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Mulla meni ikuisuus huomata että tossa oli käytetty samaa fonttia :---D eihän toi muulla tavalla muistuta yhtään toisiaan. Aika monella (kuten esim mulla Filthyssä ja Haovcissa) on käytössä ruskeita sävyjä. Et punaiset, vihreet ja ruskeet sävyt on varmaan yleisimmät värit.
Ulkoasu on musta ihan jees. Tosi simppeli mut jotenkin ehkä vähän liian yksinkertainen eikä sun tyylinen. Vaikka sulla on aina todella yksinkertaisia ja pelkistettyjä ulkoasuja, tämä on ehkä turhan lattea kuitenkin. Otsikkokuva on kuitenkin tosi kiva ja koirien sivut hyvät.
Ulkoasu on musta ihan jees. Tosi simppeli mut jotenkin ehkä vähän liian yksinkertainen eikä sun tyylinen. Vaikka sulla on aina todella yksinkertaisia ja pelkistettyjä ulkoasuja, tämä on ehkä turhan lattea kuitenkin. Otsikkokuva on kuitenkin tosi kiva ja koirien sivut hyvät.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Mua häirittee se, että Zorron sivulla on väärä sukutaulu. Ulkoasusta tykkään, vaikka otsikko onkin musta aika massiivinen.
-
Liv
- Lassien tassuhiki
Kiitti Rebe ja Susityttö! Joo no tarkotus olikin tehä jotain vähän erilaisempaa ku yleensä ihan vaihteen vuoksi. No mut ehkä sit ens kerralla, eli luultavasti kesemmällä, koitan taiteilla jotain enemmän omannäköstä.
Ja hupsista tuon vaihdoksen yhteydessä näköjään jääny väärä sukutaulu sinne, käynpä heti sen vaihtamassa!
/ Mein ulkoasu vaihtuu hieman tiuhaan tahtiin.
Taas ois uutta!
Ja hupsista tuon vaihdoksen yhteydessä näköjään jääny väärä sukutaulu sinne, käynpä heti sen vaihtamassa!
/ Mein ulkoasu vaihtuu hieman tiuhaan tahtiin.
Vuoden Herranterttu 2014
Vuoden Herranterttu 2014
- Danay
- Söi navetan kaksi nautaa
Re: Teeritarhan labradorinnoutajat (asunvaihdos vol 100)
Onpa kiva uus ulkka :)! Paljon kivempi kuin viimekertainen omasta mielestäni. Tykkään noista fonteista ihan himona ja koirien sivujen asetteluista. Etusivun koristekuva on tosin ehkä koristeeksi vähän turhan iso, tommonen koiran esittelyyn sopiva enemmänkin, ainakin tohon tekstin määrään katsottuna.
-
Liv
- Lassien tassuhiki
Danke! Itekin tykkään enemmän tästä ulkasta ku tää oon niin enemmän mua. :D Kattoo nyt keksinkö tuohon etusivulle jotain muuta, musta on ihan jees ku on vähän tekstiä ja tuommonen vähän isompi kuva, kun ulkoasussa ei muuten oo mitään fotoja.
Vuoden Herranterttu 2014
Vuoden Herranterttu 2014
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Mä en vaan ymmärrä miten kaikki muut jaksaa vaihtaa ulkoasuja :D Mulla menee siinä hommassa aina sata vuotta... Mut tääkin on musta tosi nätti! Parempi kuin se edellinen. Ihanan kesäinen.
// Mullahan on koirilla oma ulkoasu oikeastaan kaikissa kenneleissäni, joten en muokkaa koirien sivuja vaan hankin koirien sivulle sopivan ulkoasun :D Silti en saa ulkoasuja vaihdettua mitenkään kovinkaan rivakasti.
// Mullahan on koirilla oma ulkoasu oikeastaan kaikissa kenneleissäni, joten en muokkaa koirien sivuja vaan hankin koirien sivulle sopivan ulkoasun :D Silti en saa ulkoasuja vaihdettua mitenkään kovinkaan rivakasti.
-
Liv
- Lassien tassuhiki
Re: Teeritarhan labradorinnoutajat (uudistus 2013)
Veikkaan et voi hyvinki johtua siitä et meidän koiramäärät on vähän eri luokkaa, mulla on oikeestaan aika vähän sivuja muokattavana. :D Mut kiitos kovasti!
/ Uudistusta!
/ Uudistusta!
Vuoden Herranterttu 2014
Vuoden Herranterttu 2014
-
Liv
- Lassien tassuhiki
Re: Teeritarhan labradorinnoutajat (uudistusta)
Taas uutta asua! Palautetta tahtoo kuulla.
klikatkaa sitä av:n kuvaa, jos joku viisas ei tajunnut x)
klikatkaa sitä av:n kuvaa, jos joku viisas ei tajunnut x)
Vuoden Herranterttu 2014
Vuoden Herranterttu 2014
-
Kurris
- Kanada
Re: Teeritarhan noutajat (uudistusta)
Mä rakastan teidän ulkoasuja &.& Osaisimpa itsekkin tehdä tuollaisia ja vaihdella koirille :)
Taukoilen
-
Liv
- Lassien tassuhiki
Re: Teeritarhan noutajat (uudistusta)
Voi kiitos Kurris. :) Harjoitelemalla niitä oppii tekemään hehe!
Vuoden Herranterttu 2014
Vuoden Herranterttu 2014