Superisti uudistunut virtuaalipankki Jupiter toivottaa kaikille turrilaisille hyvää Joulua!
Ihan näin alkuun pahoittelen todella paljon useamman kuukauden pitkittynyttä taukoa Jupiterista. Syksyllä on kiirettä pitänyt ja vasta nyt pääsin kunnolla taas Jupiterin pariin ja tekemään uutta versiota. Syksyn aikana vaihtui muun muassa tietokannasta lähtien kaikki enkä valitettavasti voinut pelastaa vanhoja tietoja, mutta uuteen Jupiteriin onkin kovin helppo rekisteröityä uudelleen - tällä kertaa se ei vaadi ylläpidon hyväksyntää, vaan voit ihan itse sähköpostilla aktivoida tunnuksesi!
Uusia ominaisuuksia ovat muun muassa kovasti toivottu automaattinen vesi- ja sähkölaskutus, pikaviestit käyttäjien kesken, piilotetut ja julkiset tilinumerot ja se, että yhden käyttäjätunnuksen taakse saa jopa 10 tiliä! Myös ulkoasu uudistui kaiken keskellä.
Ilman aktiivisia käyttäjiä ei olisi tätä versiota tullut, joten kiitos teille ja nauttikaa uudesta virtuaalipankista! =)
(ja ilmoittakaa toki, jos mitään ongelmia ilmaantuu, tätä versiota olen testannut vain minä itse)
Tästä uudistettuun pankkiin!