Yöpaimenen (30.7.)
-
Liv
- Lassien tassuhiki
Yöpaimenen (30.7.)
Ai mitä että. :D Oliskohan aika paljastaa tää mun "sivupersoonahäiriö" nyt tänne sitten. Mähän en oo siis nyt varmaan reiluun vuoteen ollu aktiivinen virtuaalikoirajutskissa. Oon uskotellut täällä kasvaneeni yli siitä, mutta oikeesti se mistä oon kasvanut yli, on tää virallisuus (joka tässä kohtaa tarkottaa niitä tavotteita enemmäki kasvatusjuttujen suhteen) ja kisahömpötykset. Tässä teille old skool hoitajakennel, vieläpä kuulkaa ihan suntuubiin tehty! Jotkut on ihan varmasti eksyny joskus tuonne ja miettiny että jaahas kukas tää on olevinaan. Tää projekti on ollu jo viimevuodesta lähtien pystyssä, oon vaan halunnut erottaa tän "virallisen" puolen koko touhusta ja siks oonkin tuolla eri nimimerkillä.
Ja miksi suntuubi? Koska koodaus aiheuttaa mulle harmaita hiuksia. Ja koska hoitajille oli heti (ihan oikeasti viikon sivujen teon sisällä!) kysyntää. Olisi varmasti vieläkin, jos en olis taukoillu työkuvioiden takia vuodenvaihteen aikana. Nyt on siis vähän kuollutta, ja jotta saatais lisää eloa niiiin aattelin nyt tulla täälläkin kaapista ulos. Jokunen ihminen turrilassa kyllä taitaakin tän tietää, mutta toivottavasti en pelästytä joitakin, jotka mut turrilasta tietää ja joille on käyny tuolla Sher-nimimerkillä esim. vieraskirjaan vastaamassa esim. camilla :D. Varmaan kaikki tietää, että hoitajatoiminta koirapuolella on suoraan sanottuna syntyny kuolleena suntuubin ulkopuolella. Oon löytäny monia hienoja hevospuolen harrastajia, jotka on kans kokeillu tätä juttua - vaikka taidoit riittäiskin toteuttamaan sivut alusta loppuun itse. Näyttää niillä olevankin enemmän sitä hoitajatoimintaa! Mut hevospuolta nyt on vähän vaikeeta verrata, kun se on skaalaltaan niin paljon laajempi ja hoitajatoiminta on siellä niiiiiiiiiiin kovasti askeleen edellä ja on aina ollukin. Tosiaan tällä hetkellä näyttää olevan kunnon lama-aika koirapuolella, mut mä uskon sen nousuun vielä. Pakkohan sen on, ei tää harrastus voi vielä kuolla sukupuuttoon.
Ja sit varmaan se olennaisin juttu. Paimenkoiria. Lähinnä. Käykäähän kurkkimassa!
Yöpaimenen
Nyt kaikki vähänkin kiinnostuneet ottamaan itselleen oma hoidokki! Toimintaa on tulossa ja nyt yritetään pysyä vähän kauemmin aktiivisena.
Ja miksi suntuubi? Koska koodaus aiheuttaa mulle harmaita hiuksia. Ja koska hoitajille oli heti (ihan oikeasti viikon sivujen teon sisällä!) kysyntää. Olisi varmasti vieläkin, jos en olis taukoillu työkuvioiden takia vuodenvaihteen aikana. Nyt on siis vähän kuollutta, ja jotta saatais lisää eloa niiiin aattelin nyt tulla täälläkin kaapista ulos. Jokunen ihminen turrilassa kyllä taitaakin tän tietää, mutta toivottavasti en pelästytä joitakin, jotka mut turrilasta tietää ja joille on käyny tuolla Sher-nimimerkillä esim. vieraskirjaan vastaamassa esim. camilla :D. Varmaan kaikki tietää, että hoitajatoiminta koirapuolella on suoraan sanottuna syntyny kuolleena suntuubin ulkopuolella. Oon löytäny monia hienoja hevospuolen harrastajia, jotka on kans kokeillu tätä juttua - vaikka taidoit riittäiskin toteuttamaan sivut alusta loppuun itse. Näyttää niillä olevankin enemmän sitä hoitajatoimintaa! Mut hevospuolta nyt on vähän vaikeeta verrata, kun se on skaalaltaan niin paljon laajempi ja hoitajatoiminta on siellä niiiiiiiiiiin kovasti askeleen edellä ja on aina ollukin. Tosiaan tällä hetkellä näyttää olevan kunnon lama-aika koirapuolella, mut mä uskon sen nousuun vielä. Pakkohan sen on, ei tää harrastus voi vielä kuolla sukupuuttoon.
Ja sit varmaan se olennaisin juttu. Paimenkoiria. Lähinnä. Käykäähän kurkkimassa!
Yöpaimenen
Nyt kaikki vähänkin kiinnostuneet ottamaan itselleen oma hoidokki! Toimintaa on tulossa ja nyt yritetään pysyä vähän kauemmin aktiivisena.
Vuoden Eniten aikaansaanut 2014
Vuoden Herranterttu 2014
Vuoden Herranterttu 2014
- Timberwolf
- Velho
- Viesti:
Re: Yöpaimenen
Aika päheet sivut! Mun piti oikein hieraista silmiäni, kun bongasin alareunasta SunTuubin linkin. :D Toivottavasti sun "valmisulkoasullinen" hoitajakennelyritys saa paremmin tuulta siipiensä alle kuin mun muinainen Freewebs Easy -kokeilu! Mitään järkevää en osaa sanoa, mutta tää koskettaa mua, koska munkin kovan lähdön saanut hoitajatoiminta aikoinaan kuoli siihen, että siirryin MSN Groupsista Freewebsin HTML-puolelle...

Vuoden...
... avulias 2008, 2009, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 // lempinimien kerääjä 2008, 2009, 2010 // kaikkien kaveri 2015, 2016, 2017 // avatar 2015 // liitonpitäjä 2017 // aktiivikävijä 2018 // koirapersoona 2018 - Kettu ♥
-
Liv
- Lassien tassuhiki
Muistan kyllä hämärästi ne sun sivut! Mä voisin vannoa, et se mikä suntuubissa yhdistää sitä puolta on vahvasti toi vieraskirjasysteemi. Kaikki yhteydenpito muitten harrastajien kautta käy helposti sillä, se on vähän niinkun niitten oma "keskustelupalsta", jos niin nyt voi sanoa. ::D Niin ja kiiitos kovasti!!
Hmm ja ehkäpä tää saattais mainostaa turrilaakin tuonne suntuubipuolelle (Virtuaalimaailmaan uutta verta? & Koiranäyttelyiden lama-aika ja tuomariongelmat).
/ Ja hei haluan oikeasti muiltakin kommenttia ja parannusehotuksia! Vaikka edes ihan vaan parilla sanalla.
Hmm ja ehkäpä tää saattais mainostaa turrilaakin tuonne suntuubipuolelle (Virtuaalimaailmaan uutta verta? & Koiranäyttelyiden lama-aika ja tuomariongelmat).
/ Ja hei haluan oikeasti muiltakin kommenttia ja parannusehotuksia! Vaikka edes ihan vaan parilla sanalla.
Vuoden Herranterttu 2014
Vuoden Herranterttu 2014
-
Elly
Tosi hyvä idea :D Ja noi sivut, ihan parhaat! Tollasselle on varmaan tosi paljon kysyntää, kun on sellainen uskomattoman hieno ulkoasu joka ei oo sellainen värien sekamelska ja sitten koirien kuvat ja kaikki muukin, mun hoitajaura loppui siihen kun mulle sanottiin että mun koirien tulokset ei oo virallisia, eikä mun lempikoira ollutkaan suomen muotovalio, se oli pettymys :D Parannusehdotuksia sen verran että noista hoitotarinoista kannattaa myös laitella erilaisia kommentteja, ne oli ainakin itselleni ja myös minun kennelissäni hoitaneille tosi innoittavia ja sit just paljon kaikkea arpajaisia, leirejä, hoitajille kisoja yms ja välillä voi myös tarinasta saada palkkana esimerkiksi rahan lisäksi vaikka vapaavalintaisen tuotteen kaupasta yms. :)
-
Camilla
- Vuohenruokaa
Eikä, tää on ihana! :-D Mä olen myös jotenkin vahingossa ajautunut tauolle virtuaalipiskien kanssa mutta sain oudon innostuksen alkaa remppaamaan suntuubikennelini (joka on ollut pystyssä 2010 asti hui apua) sivuja ja ottamaan sinne hoitajatoiminnan takaisin. Alkoi melkein itkettää kun tuli mieleen kaikki vanhat muistot ja kennelit ja se, miten ihania ja aktiivisia kenneleitä vielä pari vuotta sitten oli pystyssä epävirallisella puolella, ja miten tiiviitä hoitajaporukat olivat... Ah niitä aikoja!
Minä haluaisin kokeilla pitkän pitkän tauon jälkeen hoitamista uudelleen, joten saa nähdä heittäydynkö aivan villiksi ja saavun Yöpaimeneen roikkumaan.
Siellä vain ei ole säväyttäviä koiria vapaana juuri nyt, nyyh. Tykkään tosi paljon siitä, että hoitajille näyttää olevan jotain muutakin toimintaa kuin vain tarinointia ja ovathan koko sivut mahdottoman hienot - tulee sellainen ylihienousolo kuten joskus kolme vuotta sitten kun hämmensi ihan kamalasti vähänkin taidokkaammat Suntuubi-sivut. :-D Tietysti nuo ärsyttävät mainokset aina pilaavat tunnelman, mutta ne melkein kuuluvat asiaan.
Kunhan saan Milado'sin sivut avattua niin tulen pyytämään Yöpaimenta affiksi!1 Ja ruinaamaan jotain urosta yhdelle nartulle, jolle pitäisi teettää pennut. Uskotaan yhdessä suntuubikenneleiden laman nousuun!
Minä haluaisin kokeilla pitkän pitkän tauon jälkeen hoitamista uudelleen, joten saa nähdä heittäydynkö aivan villiksi ja saavun Yöpaimeneen roikkumaan.
Kunhan saan Milado'sin sivut avattua niin tulen pyytämään Yöpaimenta affiksi!1 Ja ruinaamaan jotain urosta yhdelle nartulle, jolle pitäisi teettää pennut. Uskotaan yhdessä suntuubikenneleiden laman nousuun!
and like a deer in the headlights
i meet my fate
i meet my fate
-
Liv
- Lassien tassuhiki
Siis Camilla HETI Milado's takasin pystyyn!! Tää on käsky. Koirien sivut on vielä tällä hetkellä ihan hirveän surkeat ja seuraava tavote ois kirjottaa tässä lähipäivinä uudet pitkät luonteet ja lisätä laumaan muutenkin lisää paimenia. Sit ihan varmasti löytyy sullekin valinnanvaraa. :3Camilla kirjoitti:Kunhan saan Milado'sin sivut avattua niin tulen pyytämään Yöpaimenta affiksi!1 Ja ruinaamaan jotain urosta yhdelle nartulle, jolle pitäisi teettää pennut. Uskotaan yhdessä suntuubikenneleiden laman nousuun!
Kiitos kaikille kommentista ihan hirveästi! ja Elly kiitos parannusehdotuksista, myönnän että noissa vastauksissa mitä hoitotarinoihin oon kirjotellu vois olla parantamisen varaa.
Saino sieltä vaan kattomaan jos joku koira ois kiinnostava! Tänks. :)
Vuoden Herranterttu 2014
Vuoden Herranterttu 2014
-
Ziwa
- Le-ppä-ker-ttu
Sä voisit tehdä ulkoasun ihan mun virallisellekkin kennelille, toi sun ulkoasus on vaan niin upee <33 :D
Pikkuhiljaa palaamassa tauolta!
-
Camilla
- Vuohenruokaa
Joo siellä se nyt pönöttääLiv kirjoitti:Siis Camilla HETI Milado's takasin pystyyn!! Tää on käsky. Koirien sivut on vielä tällä hetkellä ihan hirveän surkeat ja seuraava tavote ois kirjottaa tässä lähipäivinä uudet pitkät luonteet ja lisätä laumaan muutenkin lisää paimenia. Sit ihan varmasti löytyy sullekin valinnanvaraa. :3Camilla kirjoitti:Kunhan saan Milado'sin sivut avattua niin tulen pyytämään Yöpaimenta affiksi!1 Ja ruinaamaan jotain urosta yhdelle nartulle, jolle pitäisi teettää pennut. Uskotaan yhdessä suntuubikenneleiden laman nousuun!
and like a deer in the headlights
i meet my fate
i meet my fate
-
Liv
- Lassien tassuhiki
Kiitti Ziwa :) Laitappa vaikka ohjeita yksärillä jos sul tosiaan on tarve ulkalle, voin kattoo jos saisin jotain aikaan.
Jee Cami!!! Meen myöhemmin huomenna kattomaan kun oon kotosalla :)
Jee Cami!!! Meen myöhemmin huomenna kattomaan kun oon kotosalla :)
Vuoden Herranterttu 2014
Vuoden Herranterttu 2014
-
Liv
- Lassien tassuhiki
Calibri
/ Muutamia uudistuksia!
/ Muutamia uudistuksia!
- - Mahdollisuus muokata omia hoitajatietojaan kaappiin, lisätä esim. kuva tai esittely
- Hoitajien aula uudistunut, siellä näkyvissä paljon enemmän kaikkea!
- Uusia koiria ja kaikilla koirilla luonteet (paitsi yhdellä)
- Kauppa uudistunut
Vuoden Herranterttu 2014
Vuoden Herranterttu 2014
-
Noina
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Nyt on kyllä nostettava hattua! Kenneli on todella upeasti toteutettu ulkoasultaan ja sisällöltään. Etenkin hoitajien aula ja kaapit ovat mun lemppareita! Voiko muka suntuubilla tehdä noin hienoa? :D Omista suntuubiajoista jäi sellainen mielikuva, että kaikesta piti aina tapella eikä mikään loppujen lopuksi toiminut haluamallani tavalla. Yöpaimenen on todella inspiroiva ja nyt muakin houkuttelee oma hoitajakenneli.
- DON'T TRUST A SONG THAT'S FLAWLESS
-
Liv
- Lassien tassuhiki
Kiitos hirveästi kommentista! Mun mielestä suntuubilla on älyttömän helppo toteuttaa hienot sivut ilman koodien kanssa tappelemista. Suntuubi tarjoaa hyviä lisäpalvelujakin halvalla/ilmaseks, esim. lomakejutut sun muut. Musta on ihanaa päivittää ja tehä uudistuksia kun niitten tekeminen käy niin nopeesti. =)
Vuoden Herranterttu 2014
Vuoden Herranterttu 2014
-
Liv
- Lassien tassuhiki
30.7. Paljon uudistuksia! Haen nyt myös piirtoapua meidän kaupan kuville. =)
Uutta mm. esittely, hoitajien sivu, merkit
Uutta mm. esittely, hoitajien sivu, merkit
Vuoden Herranterttu 2014
Vuoden Herranterttu 2014