Milado's!

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Camilla
Vuohenruokaa

Milado's!

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Tadadadadaaa!

Milado's on minun ensimmäinen "hieno" kennelini, se on aina sijainnut Suntuubissa ja kasvattanut bordercollieita vähintään toisena kasvatusrotuna. Mila on ollut samalla osoitteella ja nimellä jo vuodesta 2010 ja tulee niillä edelleen jatkamaankin (tunnistaakohan meitä enää kukaan?). Kesästä 2012 paikka on ollut suljettuna ja aivan kuollut, ja tänä taukoaikana olen moneen otteeseen ajatellut, että saman tien voisin poistaa koko sivut, kun en kerran meinaa innostua virtuaalipiskeistä enää minkään vertaa. Tässä muutama viikko sitten kuitenkin tajusin ikävöiväni hurjasti vanhoja aikoja ja selailin Milan sivuja ja yritin etsiä aktiivisia, hyvintehtyjä Suntuubin hoitajakenneleitä ja petyin, sillä en löytänyt oikein yhtäkään. Ryhdyin silti innoissani työhön, rakensin Milassa sivut loppuun ja tässä sitä nyt ollaan!

Hoitajatoiminta on tosiaan se juttu, joka tuli takaisin ja tulee pysymään Milado'sissa sen (seuraavaan) kuolemaan saakka. Olisi niin kiva saada tätä toimintaa taas heräämään ja nähdä vielä joskus uudelleen hoitajakenneleiden kulta-aika.

Tunnen olevani aivan ulkona Suntuubista ja olen unohtanut sen sielunelämän kiemurat lähes kokonaan, enkä jaksanut vaihtaa ulkoasua, vaan se sai pysyä samana jonka tein joskus puolitoista vuotta sitten aloittaessani tämän uudelleenavaamisen. Tykkäisin kuulla jotakin kommenttia sivuista, ja mikäli siellä esiintyy jotain häikkää, niin huikatkaa! Ja kirjoitelkaa chattiin, kun se on uusi ja tyhjä ja aivan epäystävällisen näköinen. :D

Kuva
and like a deer in the headlights
i meet my fate
Elly

Re: Milado's!

Viesti Kirjoittaja Elly »

I-H-A-N-A!! Woi,woi, pitäiskö nyt munkin herätellä suntuubikenneli henkiin :D
Netsu
Ei riitä.

Viesti Kirjoittaja Netsu »

Upea kennel! &.& En tiiä olisinko joskus vuosi tai pari vuotta takaperin käynyt katsomassa Milan sivuja kun itekkin pyörin Suntuubin puolella. Voisin alkaa ehkä hoitamaan, kun mun viimeisimmästä hoitokerrasta on varmaan kaks vuotta. :D
Sic parvis magna
Cookiemonster
Kanada

Viesti Kirjoittaja Cookiemonster »

Mä muistan kun joskus vuosi- jos toinenkin kävin pälyilemässä Milado'sia vaikka kuinka usein, kun omakin kennel oli vielä suntuubin puolella. Camillan väsäämät ulkoasut tuubin puolella on aina olleet tajuttoman upeita.
Ihan mahtavaa että kennel nousee taas pintaan, hyvä Cam! :mrgreen:

Mulle iski muuten tän myötä kauhee hinku pistää pystyyn joku pikkupikkunen kennel, mihin voisin tuota legendaarista hoitajatoimintaakin ottaa kylkiäisiksi. Jos sitä kantaa tosiaankin saisi vähän nostettua taas suosioon, se kun on vähän kadonnut olemattomiin...
Guthrun | Gloomkiller | Narvik | Stepmaker's

Vuoden spesiaalitapaus & linssilude 2015
~ Tutummin Crissu
Camilla
Vuohenruokaa

Elly, kiitos! Ja kyllä pitäisi, Suntuubin täytyisi taas saada aktiivista kennelverta osakseen!

Netsu, kiitos myös ja tervetuloa hoitajaksi. :-D

Cookiemonster, nyt muistankin että Ketunjalan oli aluksi Suntuubissa! Tuntuu, että siitä on ihan vähän aikaa vain, mutta siitä taitaankin olla jo vähän kauemmin, hih. Ja kyllä nyt sunkin täytyy perustaa hoitajakennel, että saadaan lisää eloa tuonne! Ei edes löydy mitään paikkoja kennelin mainostamiseen, vaan samat pyörivät koko ajan - on ihan mahdottoman kuollutta.
i meet my fate
Camilla
Vuohenruokaa

Meillä vaihtui nyt sitten ulkoasu! Sivut ovat ehkä hieman kävijäystävällisemmät ja selkeämmät, kun löin hoitajien osuuden erikseen. Koristekuvista tai koirien sivuista en sano mitään (:D), mutta ehkä tuosta ei noin muuten tullutkaan niin kauhea. En yhtään tiedä, tahtooko Suntuubi temppuilla selaimien kesken, mutta jos ei toimi, niin hihkaiskaa, niin pääsen suuttumaan mokomalle. :D
i meet my fate
Sigitius
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sigitius »

Tää uus kusee sillonkun sivussa ei ole mainosta. Mut sit mainoksen kanssa on ihan ookoo.
Entisen kanssa en huomannu samaa ongelmaa.
Camilla
Vuohenruokaa

^ Oh en ookaan tajunnut vastata tähän... En oikein tiedä voisiko tuolle tehdä jotain, kun mulla näkyy aina mainokset ja Suntuubi on yleensä itte hoitanut asetuksensa ihan kelvollisesti. Pitäisi sitten niitä mainoksia kerta tahtoo :-D

Mutta nostelen tätä hieman, sillä Milado's aktivoituu kesän kunniaksi ja hoitajille on kehitetty uudistuksia kirjoittamismielenkiinnon ylläpitämiseksi! Joten tervetuloa turrit, heittäytykää nostalgiaan ja ottakaa hoitokoira! :mrgreen:
i meet my fate
Vastaa Viestiin