Nothing, sorry!

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Ziwa
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 132
Liittynyt: Ma Marras 11, 2013 8:16 pm

Nothing, sorry!

Viesti Kirjoittaja Ziwa »

Sijoitan cockerspanieliuroksen. Nimi ei ole vielä päätetty ja uusi omistaja voi sen halutessaan keksiä tai voin yrittää keksiä sen itse. Kuten jo varmaan tajusitkin koiralla ei ole vielä mitään kisatuloksia / sivuja / sukua. Pojasta tulee evm-sukuinen.

Uudelta omistajalta toivoisin kisautusta pivikossa, spanielikokeissa (silloin kun on kisoja) ja esim. agilityssä, tokossa, koiratanssissa, flyballissa tms. Valioksi olisi hyvä päästä parissa lajissa. Pojalle teetettäisiin kun sopiva neitonen löytyy ja kisatulokset ovat hyvällä mallilla yksi pentue Ankkalammen nimiin. Sen jälkeen uros olisi virallisesti omistajansa ja jos haluaa niin yhden mini-pentueen voi vielä teettää, mutta sekin tietenkin järjen mukaan! Mieluiten kuitenkin poika jäisi vain yksi pentueiseksi.

Kuva lähtee mukaan, lupa varmistettu Hobulta. Toivoisin että tuo kuva mukaan lähtisi kun se on varta vasten piirretty minulle ja olisi sääli jos se jäisi käyttämättä.
Pikkuhiljaa palaamassa tauolta!
Ziwa
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 132
Liittynyt: Ma Marras 11, 2013 8:16 pm

Re: Sij. Cockerspanieliuros piviko-kuvilla!

Viesti Kirjoittaja Ziwa »

Up. Mikäli joku tahtoo niin voin myös jostakin pentueesta sijoittaa pennun, tietenkin jos pentueen kasvattajalle se sopisi. :)
Pikkuhiljaa palaamassa tauolta!
Kurris
Kanada
Viestit: 1420
Liittynyt: Ma Helmi 13, 2012 4:06 pm
Paikkakunta: Oulu

Re: Sij. Cockerspanieliuros piviko-kuvilla!

Viesti Kirjoittaja Kurris »

Besonder's 7:15 A.M.
s. 06.04.2013. Suvullinen uros.
BH TK4 vFIN TVA. SPA1 tulos löytyy myös.

Mulla ois tuo myynnissä niin varmaa kasvattajalle ok jos tahot sijoittaa tms.
Taukoilen
Ziwa
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 132
Liittynyt: Ma Marras 11, 2013 8:16 pm

Re: Sij. Cockerspanieliuros piviko-kuvilla!

Viesti Kirjoittaja Ziwa »

Ami on kyllä niin pätevä tapaus että lähtisikö se mulle yksityisiin (noi suurin osa koirista on otettu näyttelyihin joten tuloksia ei ole) tolla piviko-kuvalla? Jatkettaisiin agilityssä (aloitettaisiin alusta, Amilla ei ole oikeutta MAXI kokoluokkaan kun sen pitäisi olla yli 43cm ja muutenkin MIDIssä on mulla paljon tyhjempää :D) ja spanielikokeissa & näyttelyissä kunhan niitä järjestetään... Pentuetta en usko että välttämättä tulisi, tai jos tulisi niin varmaan antaisin jalostuslainaan.
Pikkuhiljaa palaamassa tauolta!
Kurris
Kanada
Viestit: 1420
Liittynyt: Ma Helmi 13, 2012 4:06 pm
Paikkakunta: Oulu

Re: Sij. Cockerspanieliuros piviko-kuvilla!

Viesti Kirjoittaja Kurris »

Joo tietty lähtee kun on ollut niin heitteillä mulla. Oon sitä vahingossa kisannut maxi luokassa muiden mukana. Laita mulle vielä sivuja ja Amin kasvattajalle..
Taukoilen
Kurris
Kanada
Viestit: 1420
Liittynyt: Ma Helmi 13, 2012 4:06 pm
Paikkakunta: Oulu

Re: Sij. Cockerspanieliuros piviko-kuvilla!

Viesti Kirjoittaja Kurris »

Miten on? Onko sivuja?
Taukoilen
Ziwa
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 132
Liittynyt: Ma Marras 11, 2013 8:16 pm

Re: Sij. Cockerspanieliuros piviko-kuvilla!

Viesti Kirjoittaja Ziwa »

Suntuubi temppuilee mulla niin en saa sitä auki :( Mutta, kyllä mä tän viikon aikana viimeistään kerkeän sivut tekemään :)
Pikkuhiljaa palaamassa tauolta!
Ziwa
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 132
Liittynyt: Ma Marras 11, 2013 8:16 pm

Re: Sij. Cockerspanieliuros piviko-kuvilla!

Viesti Kirjoittaja Ziwa »

Sori kaksoispostaus, mutta en valitettavasti voikkaan ottaa Amia, anteeksi :( Päätin etten ota yksityisiini enää lisää koiria, koska haluan nyt panostaa kolmeen varsinaiseen kenneliini. Toivottavasti Ami kuitenkin löytää hyvän kodin, pahoitteluni vielä kerran :(
Pikkuhiljaa palaamassa tauolta!
Vastaa Viestiin