M: paljon koiria (kasvatustyö loppuu)

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

M: paljon koiria (kasvatustyö loppuu)

Viesti Kirjoittaja kirby »

Vuodesta 2008 asti roikkunut mukana näissä touhuissa, nyt on aika sanoa kaunis kiitos kaikille niille, jotka ovat olleet mukana taustajoukoissa (kasvattajat, kasvattien omistajat) :). Myyn kaikki ne koirat, joilla on vielä jotakin annettavaa v-maailmassa, ja kasvattajat tietysti voivat päättää kasvattiensa kohtalosta. Koiria on niin paljon, etten lähde niitä erikseen tähän listaamaan, vaan multa voi tässä topikissa / yv:llä kysellä, jos jotakuta kiinnostaa antaa uusi koti jollekulle mun kennelien asukille. Muutama koira on mulle sen verran tärkeä, etten anna niitä eteenpäin, mutta suurin osa toivoo löytävänsä uuden ja välittävän kodin!

Scarlets (irlanninsetterit + muun rotuisia)
Cottongrass (englanninsetterit)
Scarlets Gundogs (kanakoiria)

Monen koiran kohdalla sivut ovat kovin päivittämättömät, tuloksia voi siis löytää googlettamalla. En valitettavasti voi antaa kuvia mukaan muuta kuin niille koirille joiden kuvat ovat mun ottamia, mutta multa voi löytyä uudet kuvat annettavaksi mukaan.
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Sigitius
Ei enää ikinä uudestaan
Viestit: 2291
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:01 pm
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Re: M: paljon koiria (kasvatustyö loppuu)

Viesti Kirjoittaja Sigitius »

.... :(

Toivoin saavani joskus Jolien jälkeläisen! Olisiko ihan mahdoton toive saada Jolie itse?
Voisin mahdollisesti tarjota kodin myös Beckylle, kun tuossa taannoin piirsin tylsyyttäni enkkusetterin ja oon muutenkin miettinyt pitäiskö se kuva käyttää virtuaalikoiralle.

Shaghasissa mulla on kaikki olleet ja kisatavoitteet useimpien kanssa suht korkealla.
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Re: M: paljon koiria (kasvatustyö loppuu)

Viesti Kirjoittaja kirby »

Jos vain Jolien tahdot, luovun kyllä siitä koska tarjolla on niin hyvä koti. :) Kuvat saat ottaa mukaan jos tahdot. Becky lähtee kyllä kans sulle!
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Milja H.
Nakkisotilas
Viestit: 235
Liittynyt: Su Helmi 26, 2012 8:27 pm
Paikkakunta: Mänttä-Vilppula
Viesti:

Re: M: paljon koiria (kasvatustyö loppuu)

Viesti Kirjoittaja Milja H. »

Apua kun kiinnostuin monesta koirasta! Päädyin nyt kuitenkin kolmeen koiraan (Leo, Friz ja Milo) jotka mieluusti ottaisin joko Kuuvarkaan & Golden Slopeen tai Polarsterniin, joista jälkimmäisen kennelin koirien kisautus on vasta aloitettu. Kilpailtaisiin näyttelyissä ja rodunomaisissa lajeissa sekä niissä joissa on jo aloitettu. Yritän löytää kaikki tulokset mitä ei tuolla sivuilla ole. Kisanäyttöä Rexiltä, Tupulta, Almalta ja Daralta. Myöhemmin tullaan varmaan kaikilla teettämään pentue. Leo ja Milo tulevat olemaan mulle ensimmäiset rotujensa edustajat ikinä, joten olisi kiva jos nuo kaksi nyt ainakin saisivat matkaani lähteä :) Kaikilta varmaan nappaan kuvatkin mukaan.
Evermore - Noutajat
Sigitius
Ei enää ikinä uudestaan
Viestit: 2291
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:01 pm
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Re: M: paljon koiria (kasvatustyö loppuu)

Viesti Kirjoittaja Sigitius »

Kiitos! Ilman muuta tahdon ja erityiskiitos että saan Jolielle kuvatkin. :) Haluatko copyihin ihan jonkun sähköpostiosoitteen tai muun linkin mukaan?

http://viuhku.net/shaghas/jolie.html
http://viuhku.net/shaghas/becky.html (sori jos et tykkää piirroksesta, mun eka enkkusetteri ikinä!)

Becky on vissiin valioitunut kanakokeista joillain todella antiikkisilla säännöillä? :D
Saanen harkita jalostuskäyttöä myöhemmin?
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Re: M: paljon koiria (kasvatustyö loppuu)

Viesti Kirjoittaja kirby »

^ Kiitos! Sivut näyttävät tosi hyviltä :) Laita tekijänoikeuksiin ihan vaan Kirby, jos viitsit. Jalostuskäyttö on ok!

Milja H., Friz ja Milo ovat valitettavasti myyty jo jonkin aikaa sitten, en ole huomannut ottaa niitä sivuilta pois. Leo jää ainakin toistaiseksi mulle itselleni. :(
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Spyro
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1000
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:01 pm
Paikkakunta: Kokkola

Re: M: paljon koiria (kasvatustyö loppuu)

Viesti Kirjoittaja Spyro »

Jos et Acardelaisia halua itselläs pitää, niin voin ottaa ne Acardeen asustelemaan :)
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Re: M: paljon koiria (kasvatustyö loppuu)

Viesti Kirjoittaja kirby »

Spyro, ota ihmeessä takaisin Ajax ja Conroi, jos vain voit, niitä ei raaskisi pistää bittiavaruuteen ihan vielä.. :-(
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Vastaa Viestiin