Olen tässä nyt "jakanut" kaikki omat urokseni muille, mitä olin ajatellut käyttää Sohvilla. Joten jos joltain löytyisi herra minun tyttöä varten.
Uroksella pitäisi olla kisatuloksia, mielellään palveluskoirakokeista ja pari näyttelytulosta.
evm. suku olisi suurta plussaa mutta en sulje suvullisia uroksia pois heti.
Ei aikaisempia jälkeläisiä, jos on niin pieni pentue
Voisin sitten kertoa BH Vk3 Ek2 SchH2 Sophiesta.
Hänen virallinen nimensä on Sophie mutta kaikki tunnemme hänet paremmin Sohvina. PAKK'a ei meinattu saada millään läpi, käytiin varmaan lähemmäs kahdessakymmenessä käyttäytymiskokeessa ennen kuin meni lävitse. VOI1 puuttuu kokonaan pk-kokeista. Työkoirakokeissa on kilpailtu, ei mitään mainittavaa ole tullut. Vepestä SOVE suoritettu. Ilmoitettu PESO:n, saa nähdä mahtuuko mukaan. Jotain 5xVSP ja yksi ROP, 7xSERT. Täystypätty narttu.
Pentumäärä olisi max. 4 mutta epäilen, että jää 2-3pentuun koska kysyntä ei varmaankaan ole suuri. Itselleni jäisi yksi pentu ja loput myyntiin, uroksen omistajalle lähtee heti pentu ilman mitään selittelyjä. En voi maksaa koska ei ole Welho-tiliä eikä VRL-tunnusta.
löydetty
-
- Nakkisotilas
- Viesti:
Re: miestä haetaan (dobermanni)
Minulla olisi kaksi ehdokasta. Aku ja Billy, mikäli kelpaavat niin saat vapaasti käyttää kun minäkin lainailin sinun koiraasi :)
Molemmilta löytyy ihan kohtuullisesti näyttö- ja käyttötuloksia ja menestystäkin on hieman saavutettu. Koirilla on enemmänkin tuloksia, mutten ole niitä jaksanut lisäillä tuonne kun ei ole huvittanut oikein. Kummallakaan ei ole jälkeläisiä, ei ainakaan Akulla. Tuskin Billylläkään on, ainakaan minulla ei ole mitään tietoa niistä, joten tuskin on. Sukua löyty molemmilta jonkun verran, mutta Billyltä ei montaa sukupolvea löydy. Akulta löytyy isän puolelta hieman pidempi suku ja Aikapojalla on kaksi pentuetta, joista toinen on Akun pentue ja toinen on jokin Ninjas Secretin pentue, mistä minulla ei ole paljoa tietoa. Vain yksi niistä taitaa olla elossa tai jotain. Billy suku on ainakin harvinaisempi kuin Akun.
Molemmilta löytyy ihan kohtuullisesti näyttö- ja käyttötuloksia ja menestystäkin on hieman saavutettu. Koirilla on enemmänkin tuloksia, mutten ole niitä jaksanut lisäillä tuonne kun ei ole huvittanut oikein. Kummallakaan ei ole jälkeläisiä, ei ainakaan Akulla. Tuskin Billylläkään on, ainakaan minulla ei ole mitään tietoa niistä, joten tuskin on. Sukua löyty molemmilta jonkun verran, mutta Billyltä ei montaa sukupolvea löydy. Akulta löytyy isän puolelta hieman pidempi suku ja Aikapojalla on kaksi pentuetta, joista toinen on Akun pentue ja toinen on jokin Ninjas Secretin pentue, mistä minulla ei ole paljoa tietoa. Vain yksi niistä taitaa olla elossa tai jotain. Billy suku on ainakin harvinaisempi kuin Akun.
Love is not a victory march
-
- Höpsö veitikka
Molemmat kyllä niin hienoja koiria mutta nyt suku ratkaisi. (: Itselläni on Akun sisko, Anna. Billyn sukua minulla ei ole ollenkaan :D Että jos saisin Billyä käyttää? Onko jotain toivomuksia ennen pentuetta?
-
- Nakkisotilas
- Viesti:
Okei. Saathan sitä käyttää kun kerran tarjosin ^^
Eipä kai mitään toiveita, itselleni en pentua varmaankaan ota. On muutenkin liikaa koiria. Pentuja jos tosiaan ei tulisi yli 3 niin voisin teettää vielä itsekin pentueen Billyllä joskus.
Eipä kai mitään toiveita, itselleni en pentua varmaankaan ota. On muutenkin liikaa koiria. Pentuja jos tosiaan ei tulisi yli 3 niin voisin teettää vielä itsekin pentueen Billyllä joskus.
Love is not a victory march
-
- Höpsö veitikka
Laittelen tuonne pentue puolelle töpön tänään (: Jos itse aijjot käyttää vielä joskus, pentuja tulee sitten varmaan vain tuo kaksi jos kysyntää ei ole kolmelle pennulle.
edit // nyt löytyy töpö.
edit // nyt löytyy töpö.