O: Labradorinnoutaja

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Hensu
Epätoivoinen katse
Viestit: 415
Liittynyt: Ma Syys 21, 2009 2:13 pm

O: Labradorinnoutaja

Viesti Kirjoittaja Hensu »

Ärrälän alkaa heräillä kaamoksen ja yli vuoden jatkuneen taukoilun keskeltä. Koirien sivut on aika rempallaan vielä, mutta koko remontin keskelle etsitään labukkaa.

En osaa sanoa millaista koiraa oikeastaan haen. Siis kisaamaton/kisattu sillä ei ole väliä. En edes tiedä haluanko itse joskus käyttää jalostukseen vai olisiko sijoitus parempi idea... Uros vaiko narttu sekin on arvoitus. Tarjota siis saa! Jopa tuontia joka on sijoituskotia etsimässä!

Mielummin tietysti ottaisin jonkun kasvattajan oman kasvatin joka etsii uutta kotia.

Kisautusta ja sivuja? Lasipisaran Sorsan Surma ainoastaan mejä tulokset puuttuu sivuilta. Muutoin kisautusta samoissa lajeissa kuin Pipsa.
Ziwa
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 132
Liittynyt: Ma Marras 11, 2013 8:16 pm

Re: O: Labradorinnoutaja

Viesti Kirjoittaja Ziwa »

Mä voisin sijoittaa sulle labranartun :D Nimeltänsä tyttönen on Tenier's Jagellonica, eli Jasu. Kuvat saa mukaan, mutta jos uudet kuvat etsii niin värin ja rakenteen tulisi mieluiten pysyä suurin pirtein samana. Kisautuksena ainakin nomevalioksi ja esim. agility, pk, mejä tai toko. Kisannuthan tuo jo jonkun verran on (BH RH-E RH-FL A + 2xvKUMA, NOU1 ALO1, mejässä Norjassa VOI ja Virosta ja Tanskasta 1x AVO1). Evm-sukuinen tuonti, luonteen saa mukaan (joskin sitä täytynee ehkä vähän fiksailla :D)
Pikkuhiljaa palaamassa tauolta!
Kurris
Kanada
Viestit: 1420
Liittynyt: Ma Helmi 13, 2012 4:06 pm
Paikkakunta: Oulu

Re: O: Labradorinnoutaja

Viesti Kirjoittaja Kurris »

Mulla on oma kasvatti narttu "sijoituksessa" Susitytöltä. Keltainen labu Black Cherry's Ghosts 'n' Stuff "Gootti" Kisautettu jo vFIN NVAn verran joten siittä on hyvä lähtä katteleen muita kisoja! Kuvat saa mukaan ja edelleen ois silti sijoitus narttu jonka toinen omistaja ois Susityttö.
Taukoilen
Vastaa Viestiin