vKUJ (uusi ylläpitäjä ja uudistuksia)
- Nortsi
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
vKUJ (uusi ylläpitäjä ja uudistuksia)
vKUJ
Virtuaalinen Koiraurheilujärjestö
vKUJ uudistui uuden ylläpitäjän myötä. Saimme uuden upean ulkoasun josta suuret kiitokset Juintulle! Kilpailuja on mahdollista taas anoa, ja itsekin järjestän pian koiraurheilua. Rankingista löytyy yhä vanhat koirakot, mutta vanhoja kilpailuja ei enää kilpailut sivulta löydy. (Koska lähes jokainen kisasivu ei toiminut ja päivämäärät menivät sekaisin.) Koiraurheilu kisoja on järjestetty harmillisen vähän, mutta toivon että saadaisiin lajin pariin lisää harrastajia ja vähän harvinaisemmatkin koiraurheilulajit yleistymään!
Jos sivuilla on jokin asia pielessä tms, toivon että ilmoittaisit asiasta minulle. Kaikenlainen palaute ja mielipiteet ovat ehdottomasti tervetulleita!
Virtuaalinen Koiraurheilujärjestö
vKUJ uudistui uuden ylläpitäjän myötä. Saimme uuden upean ulkoasun josta suuret kiitokset Juintulle! Kilpailuja on mahdollista taas anoa, ja itsekin järjestän pian koiraurheilua. Rankingista löytyy yhä vanhat koirakot, mutta vanhoja kilpailuja ei enää kilpailut sivulta löydy. (Koska lähes jokainen kisasivu ei toiminut ja päivämäärät menivät sekaisin.) Koiraurheilu kisoja on järjestetty harmillisen vähän, mutta toivon että saadaisiin lajin pariin lisää harrastajia ja vähän harvinaisemmatkin koiraurheilulajit yleistymään!
Jos sivuilla on jokin asia pielessä tms, toivon että ilmoittaisit asiasta minulle. Kaikenlainen palaute ja mielipiteet ovat ehdottomasti tervetulleita!
- Cookiemonster
- Kanada
Re: vKUJ (uusi ylläpitäjä ja uudistuksia)
Mä oonkin oottanu koska tää nousee pystyyn taas, ja pääsee itse osallistumaan koiraurhelulajeihin ton hurttalauman kanssa.
Ja mä ainakin voin välillä noita kisoja järjestellä, kun ei mulla muutakaan ihmeellistä arkielämän-askareita lukuunottamatta ole esteenä.
Ja mä ainakin voin välillä noita kisoja järjestellä, kun ei mulla muutakaan ihmeellistä arkielämän-askareita lukuunottamatta ole esteenä.
Guthrun | Gloomkiller | Narvik | Stepmaker's
Vuoden spesiaalitapaus & linssilude 2015
~ Tutummin Crissu
Vuoden spesiaalitapaus & linssilude 2015
~ Tutummin Crissu
- Nortsi
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
^ Jees, hienoa!
Mietein tässä, että valiolistalle hyväksymiseen on vaadittu näyttelyistä väh. H, mutta ei koske kuvattomia koiria. Omasta mielestäni ei pitäisi koskea myöskään rakennekuvattomia. Toisaalta taas mietein, että onko tämä näyttelytuloksen vaatiminen valioitumiseen edes kannattavaa.
Mietein tässä, että valiolistalle hyväksymiseen on vaadittu näyttelyistä väh. H, mutta ei koske kuvattomia koiria. Omasta mielestäni ei pitäisi koskea myöskään rakennekuvattomia. Toisaalta taas mietein, että onko tämä näyttelytuloksen vaatiminen valioitumiseen edes kannattavaa.
- Hilmeri
- Le-ppä-ker-ttu
^Musta se ois kyllä sinänsä ihan kannattavaa, se tuo aitouden tunnetta. Mutta parempi ois josse ois niin ettei se koske rakennekuvattomia, kuvattomia ja pivikoita.
Mutta toivottavasti tää nyt nousee nopeesti.
Mutta toivottavasti tää nyt nousee nopeesti.
“A true teammate fights not because he hates the person in front of him,
but because he loves the person beside him.”
but because he loves the person beside him.”
- Nortsi
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
vKUJ on nyt saanut ulkoasun, ja enää vaan odotellaan että jabber saa vielä ulkoasun koodattua loppuun. (suuri kiitos siis Juintulle ulkoasusta <3). Päivitän sivut samalla kuin lisään ulkoasun sivuille.
- Nortsi
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Uudistus valmis! Aloitusviestissä tarkemmat tiedot.
-
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viesti:
Mä en tiiä kuka ton lopulta koodas mut ois ihan hauska jos se toimis kaikilla selaimilla edes jotenkin.
http://viuhku.net/random/vkuj1.png (opera)
linkkien/otsikon puuttumisen lisäks häiritsee toi keskialueen taustavärin vaihto
Kun toi ois kuitenkin tosi nätti ulkoasu toimivana.
http://viuhku.net/random/vkuj1.png (opera)
linkkien/otsikon puuttumisen lisäks häiritsee toi keskialueen taustavärin vaihto
Kun toi ois kuitenkin tosi nätti ulkoasu toimivana.
- Nortsi
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Ulkoasu toimii nyt kaikilla selaimilla. (Iso kiitos Timberwolfille!)
Lisäksi liitto muutti uuteen osoitteeseen: http://viuhku.net/vkuj/index.html
Lisäksi liitto muutti uuteen osoitteeseen: http://viuhku.net/vkuj/index.html
- Nortsi
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Liitto muutti taas uuteen osoitteen, tällä kertaa pysyvästi: http://sudenleikki.net/virt/vkuj/index.html
Tulospalveluun päivitetty vihdoin tulokset. Ite järkkään varmaankiin ensi viikolla koiraurheilua, mutta muutkiin vaan kisoja anomaan! :)
Tulospalveluun päivitetty vihdoin tulokset. Ite järkkään varmaankiin ensi viikolla koiraurheilua, mutta muutkiin vaan kisoja anomaan! :)
Nortsi on ilmeisesti tauolla/lopettanut, joten mites vKUJ:in laita?
-
- Viesti:
Ak:ssa lukee pientä hiljaiseloa että kai se palailee jossain kohtaa aktiivisemmaksi. Mikäli liiton tilanne tässä kohtaa huolestuttaa niin Nortsille voi varmaan laittaa vaikka yv ja kysyä tarvitseeko "hiljaiselonsa" ajaksi tai vakituisesti jatkossa apua ylläpitoon.
- Shady
- Taikuri
"Käynyt viimeksi: Ti Huhti 01, 2014 2:12 pm"
Ei taida yv:n laittaminen auttaa.. Tais tämä hiljaiselo myös alkaa jo helmikuussa, kun silloin ainakin loppui maileihin vastaaminen liiton osalta.
Ei taida yv:n laittaminen auttaa.. Tais tämä hiljaiselo myös alkaa jo helmikuussa, kun silloin ainakin loppui maileihin vastaaminen liiton osalta.
2013: VUODEN KASVATTAJA, RATAMESTARI & TUOMARI
2014: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, POKAALIKAHMIJA & AKTIIVIKASVATTAJA
2015: VUODEN LIITONPITÄJÄ
2016: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, RATAMESTARI, AKTIIVIKASVATTAJA & LIITONPITÄJÄ
2017: VUODEN POKAALIKAHMIJA, RATAMESTARI, ULKOASUNTEKIJÄ & AKTIIVIKÄVIJÄ
2018: VUODEN LIITONPITÄJÄ, PILKUNVIILAAJA & ULKOASUNTEKIJÄ
2014: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, POKAALIKAHMIJA & AKTIIVIKASVATTAJA
2015: VUODEN LIITONPITÄJÄ
2016: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, RATAMESTARI, AKTIIVIKASVATTAJA & LIITONPITÄJÄ
2017: VUODEN POKAALIKAHMIJA, RATAMESTARI, ULKOASUNTEKIJÄ & AKTIIVIKÄVIJÄ
2018: VUODEN LIITONPITÄJÄ, PILKUNVIILAAJA & ULKOASUNTEKIJÄ
-
- Viesti:
No liiton saa sit viedä kuka haluaa mun puolesta :D
-
- Kriisissä
- Viesti:
Voisko joku ottaa vKUJ:n hoiviinsa, kun Nortsi ei taida täällä enää pyöriä? Ois kiva päästä jatkamaan kisautuksessa tämänkin lajin osalta :)
-
- Viesti: