O/E: Kaukasiankoira n.

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Lyydia
Kriisissä
Viestit: 852
Liittynyt: Pe Tammi 10, 2014 10:06 pm
Viesti:

O/E: Kaukasiankoira n.

Viesti Kirjoittaja Lyydia »

Tämän olisi voinut laittaa myös jalostusilmoituksiin, mutta voisin aivan hyvin tarjota myös kodin, joten pistänpä sittenkin tänne. En ole paljoakaan kaukasiankoiria virtuaalimaailmassa nähnyt, mutta kannattaa yrittää. Ehkä teillä jollakin on tallessa suvullinen kaukkari jossain vanhojen nettisivujen kätköissä.

Etsin kaukasiankoiranarttua Wertti-urokseni kaveriksi. Nimenomaan kasvatusta ajatellen olen koiraa hankkimassa, joten pennutuksen tulisi olla ok. 1-3 pennun pentue suunnitelmissa.

Tein hieman sukuselvitystä, korjatkaa, jos olen jossain väärässä.
Wertti on pentueensa ainoa virtuaalimaailmassa oleva kaukkari, joten harvinaisesta ja melko pitkästä suvusta voisi nyt puhua. Sillä on vain yksi evm-kodissa asuva sisko (Kuolamyllyn Kaukaa Kaunis). Wertin emällä (Alone I Break of Ripped Wilderness) on ollut sisko (Avoid The Light of Ripped Wilderness) jolle pentue piti tulla evm-sukuisen uroksen (Let Me Bite It Away) kanssa, mutta ei koskaan syntynyt. Wertin isällä on kolme siskoa (Rainvalley's Life On The Moon & Rainvalley's Lust And Lunacy & Rainvalley's Love And Luxury) joista kellään ei ole virtuaalimaailmassa pentuja. Wertin isän emällä Hallavahukan Biancalla on ollut kaksi sisarusta (Hallavahukan Bielka & Hallavahukan Bacardi), mutta kummallakaan ei ole pentuja.
  • - Toivoisin vähintään yksipolvista narttua
    - Narttu voi olla täysin kisaamaton, kisaan sitä sitten itse laumanvartijakokeissa, suojeluksessa ja pelastuksessa
Pennuilla ei ole kiire ja aion ehdottomasti kysyä nartusta mielipidettä myös Wertin kasvattajalta (Susityttö) ennen pennutusta. :)

// Yhteyttä voi ottaa tähän alle, yv:llä tai sähköpostiin frompawsPOISTA@gmail.com. (Eli poistakaa tuosta "POISTA" teksti :D)
Susityttö
Höpsö veitikka
Viestit: 5298
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm

Re: O/E: Kaukasiankoira n.

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Musta tuntuu, että jos löydät kaukkarinartun niin kannattaa hyväksyä oli se mikä tahansa ja minkä tahansa sukuinen, jos ei samoja koiria suvussa ole :D
Lyydia
Kriisissä
Viestit: 852
Liittynyt: Pe Tammi 10, 2014 10:06 pm
Viesti:

Re: O/E: Kaukasiankoira n.

Viesti Kirjoittaja Lyydia »

^ Tämä huomioitu! :D
Vastaa Viestiin