Ei ollut vittuilevaan sävyyn kirjoitettu.
Eikä taas tätä shelttiyhdistysjuttua. En muista milloin hait yhdistykselle uutta ylläpitäjää, koska olisin silloin ilmoittautunut mukaan. Ja tuohon " mun käsityksen mukaan et se oo sinäkään onnistunu sitä parhaimmalla mahdollisella tavalla hoiteleen" lainaan itseäni shelttitopicista:
"Nappasin" yhdistyksen sen takia kun et muistaakseni saanut paljoakaan aikaiseksi. Muistan kyselleeni useasti yhdistyksen perään ja sain aina lupauksia "kyllä se on tulossa". Kuten jo sanoinkin - luulin saavamme kolmisin enemmän aikaan ja olin aivan saatanallisesti väärässä. Vaikka kilpailuja ei ole ollut niin sähköpostia on tarkisteltu - kuten jo tästäkin sanoin, ei tietokantaan, jalostusuroslistaan tai kasvattajiin ole ollut ilmoituksia joten niidenkään päivityksiä ei hirveästi ole näkynyt. En ymmärrä miksi sinulta olisi pitänyt lupaa kysyä varsinkin kun ilmoitin useasti haluavani yhdistyksen aktiivisemmaksi ja sinä et tehnyt sille mitään muuta kuin lupailit tyhjiä lupauksia. Miten voin ottaa lupasi liiton ottoon vakavasti kun muut lupauksesi ovat tyhjiä?
Pistän tämän viikon lopulla taas avoimen haun päivittelijätiimiin, kaikki yhdistyksen tahtiin tyytymättömät voivat hakea silloin mukaan tiimiin.
Nostan sieltä esiin erityisesti seuraavan kohdan
Kuten jo sanoinkin - luulin saavamme kolmisin enemmän aikaan ja olin aivan saatanallisesti väärässä.
Mitä enemmän sä haluat multa? Mä myönsin että juttu kusi ja minussa on paljon vikaa tässä tilanteessa. Jos haluat liiton takaisin niin sano ja annan sulle nykyisten sivujen tunnukset.
Nykyinen haku on kaikille - kuten myös sinulle - avoin. Ei oo näkynyt viestiä. Paitsi aina tällaisissa tilanteissa kun vedät shelttiyhdistysjutun esiin.
myww kirjoitti:// Niin ja kenenkään aikoinaan kasvattaneen ihmisen koiria en aatellut rohmuta, vaan sellaisia koiria joita yksittäiset ihmiset on joskus ottaneet muttei koskaan niillä juuri kisanneet tai mitään (ilmeisesti rotu ei oo kiinnostanutkaan tarpeeks loppupeleissä), mutteivät myöskään myyneet tai kuopanneet.
Tällaisessa tilanteessa ottaisin pari kertaa yhteyttä ja jos ei saa vastausta niin silloin ottaisin koiran takaisin, koska se on ns. "siirtymätilassa". Käsitin vaan niin että katsoisit lopettaneiden kenneleiden sivuilta ei-kuopattuja koiria ja kuorisit "kermat päältä".