vOKL?

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.

Onko liitossa järkeä?

Äänestys päättyi Ti Huhti 28, 2015 2:11 pm

Kyllä
7
64%
Ei
4
36%

Ääniä yhteensä: 11

Hex
Epätoivoinen katse
Viesti:

vOKL?

Viesti Kirjoittaja Hex »

Olisiko mitään järkeä virtuaalisessa opaskoiraliitossa? Olisi kolme (3) luokkaa, sokeakoira, kuulokoira ja avustajakoira. Näissä lajeissa siis koira kilpailisi, kunnes on valio.
Janina
Höpsö veitikka

Re: vOKL?

Viesti Kirjoittaja Janina »

Mä tykkäisin että opaskoirajutut olis ennemmin testien/kokeiden kuin kilpailujen nimellä, silleen nillityksenä. Muuten kyllä jään innolla katselemaan mitä tästä kehittyy. :-)

Mulla itellähän on näin uusiin lajeihin liittyen Frisbeeliitto kehityksen alla, josko se sieltä pukkais tälleen muutaman vuoden harkinta-ajan jälkeen. :mrgreen: Nyt kun muitakin uusia tuulia täällä puhaltelee.
Hex
Epätoivoinen katse
Viesti:

Re: vOKL?

Viesti Kirjoittaja Hex »

myww kirjoitti:Mä tykkäisin että opaskoirajutut olis ennemmin testien/kokeiden kuin kilpailujen nimellä, silleen nillityksenä. Muuten kyllä jään innolla katselemaan mitä tästä kehittyy. :-)

Mulla itellähän on näin uusiin lajeihin liittyen Frisbeeliitto kehityksen alla, josko se sieltä pukkais tälleen muutaman vuoden harkinta-ajan jälkeen. :mrgreen: Nyt kun muitakin uusia tuulia täällä puhaltelee.
Itse asiassa joo, ne testit/kokeet kuulostaa paremmalta, sillä eihän opaskoirilla kunnolla kilpaillakaan. Tuo frisbeeliitto kuulostaa kiinnostavalta :)
Vastaa Viestiin