vOKL?
-
- Höpsö veitikka
Re: vOKL?
Mä tykkäisin että opaskoirajutut olis ennemmin testien/kokeiden kuin kilpailujen nimellä, silleen nillityksenä. Muuten kyllä jään innolla katselemaan mitä tästä kehittyy. :-)
Mulla itellähän on näin uusiin lajeihin liittyen Frisbeeliitto kehityksen alla, josko se sieltä pukkais tälleen muutaman vuoden harkinta-ajan jälkeen.
Nyt kun muitakin uusia tuulia täällä puhaltelee.
Mulla itellähän on näin uusiin lajeihin liittyen Frisbeeliitto kehityksen alla, josko se sieltä pukkais tälleen muutaman vuoden harkinta-ajan jälkeen.

-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Re: vOKL?
Itse asiassa joo, ne testit/kokeet kuulostaa paremmalta, sillä eihän opaskoirilla kunnolla kilpaillakaan. Tuo frisbeeliitto kuulostaa kiinnostavalta :)myww kirjoitti:Mä tykkäisin että opaskoirajutut olis ennemmin testien/kokeiden kuin kilpailujen nimellä, silleen nillityksenä. Muuten kyllä jään innolla katselemaan mitä tästä kehittyy. :-)
Mulla itellähän on näin uusiin lajeihin liittyen Frisbeeliitto kehityksen alla, josko se sieltä pukkais tälleen muutaman vuoden harkinta-ajan jälkeen.Nyt kun muitakin uusia tuulia täällä puhaltelee.