lukkoon

Etsitkö nartullesi tai uroksellesi yhden yön seuraa? Haluaisitko tarkistaa tämän hetken kuumimmat urokset omassa rodussasi? Tee se täällä!
Lukittu
Susityttö
Höpsö veitikka
Viestit: 5298
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm

lukkoon

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Oon nyt tullut tulokseen, että jos sopiva uros löytyy niin voisin pennuttaa Mirin vielä toisen kerran.

Emä Dotemirrio Corruzione "Miri"
sivulle --->
evm. sukuinen
yksi kolmen pennun pentue (Ternen Ä)
Hyvä mejä- ja nomekoira. Kisaillut myös jonkun verran pelastuksen, vepen ja pk:n parissa.

Miksi pentue, vaikka on jo? Koska Ä-pentueesta on mulla Alex, Ternen Äba taisi kadota Serenan mukana ja Ternen Älric on ollut Mirzulla, mutta senkään sivu ei näyttänyt enää toimivan. Musta siis jos tästä edellisestä pentueesta ei tuu kuin yksi jalostuskäyttöön niin ei oo mitään haittaa toisesta kolmen (tai kahden) pennun pentueesta. Sen lisäksi haluaisin pisempi sukuisen uroksen lisäksi käyttää Mirillä suvutonta urosta niin se olis sit taas niin eri kuin pisempi sukuiset pennut. Niin ja joo Mirille on satuiltu myös virtuaalimaailman ulkopuolelle kaksi pentuetta, joista yksikään ei oo virallisesti virtuaalipuolella. Ne vaan on keksitty olemaan.

Mitä urokselta vaaditaan?

Evm. sukuinen tai sit joku oikein herkullinen ja harvinainen suku, mutta erityisesti evm. sukuinen olis etsinnässä. Kisatulokset plussaa, mitään erityistä en vaadi. Kuhan nimen edessä olis ees joku titteli (esim BH). Emä paikatkoon uroksen puutteita, mutta ei mua kisatulokset haittaa! Saa olla aiempi pentue, mutta haluun sit selvitystä minkälaiselle nartulle urosta on käytetty ja mitkä on pentujen tilanteet tällä hetkellä. Toki jos urosta haluaa käyttää myös itse tän pentueen jälkeen niin voidaan sopia, että tästä pentueesta tulee vain kaksi pentua: yksi mulle ja toinen jollekin muulle.

Pentueen tahdon Ternen nimiin. Pentueen ajankohta varmaan aikalailla heti ja sen jälkeen tuo narttu menee monttuun. Jos ei urosta löydy niin sit menee jo ennen pentuja.
Lukittu