Mitä rotua kaivataan?
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Re: Mitä rotua kaivataan?
Muaki kiinnostais kelpit tai snautserit mut ei oo aikaa :/ Ehkä joskus :D Ja boerboeleita ois kiva saada, niitä ei kasvata tällä hetkellä kukaan muu kuin mä, enkä oo nähny nitä yhen koirankaan omistavia..
-
- Höpsö veitikka
^Hei snautsereita joo... keskari olis näpsäkkä! Meikäläisen pentusuunnitelmat näkee tuolta.
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Kiva kuulla. ^-^Lyydia kirjoitti:SkumbagJabber oon samaa mieltä lapinkoirista. Niitä on vähän, mullakin vain kolme. Jacyalla on kyllä ihan useampi koira kun niitä kasvattaa, mut harmi kun hän on tauolla. Mä haluaisin tuoda lisää lapinkoiria mutta noissa nykysissäkin vielä tekemistä eikä ne oo minun ykkösrotu kumminkaan. Mutta tykkään niistä silti ja toivoisin, että rotu sekä vanhat suvut pysyy hengissä :) Sinä oot paljon tehnyt niiden eteen! Olisin muuten kiinnostunut sinun pennusta, kun pentueita taas tulee.
Poropentueita ei ole vielä hetkeen tulossa, mun kaikki porokoirat on tällä hetkellä kisaamattomia, saman ikäisiä koiria.
Pörröjä olisi kyllä luvassa lähiaikoina, isänä Uutu, emänä varmaan Väri tai Noodi, pitää jossain kohtaa tarkemmin jaksaa noiden sukutauluja syynätä.
--
Kelpiet kiinnostaa minuakin. Niitä mulla onkin viime vuosien aikana ollut jokunen kappale, tällä hetkellä löytyy vain Pinkki, mutta olen ajatellut lähiaikoina tuoda uuden uroksen. Olen myös miettinyt kelpien ottamista Pennyroyaliin kolmanneksi roduksi, mutta se on toistaiseksi vielä jäänyt ja mulla on kelpiejutut pysyneet Bad Karman alla. Kelpieitä olenkin ehtinyt kaksi pentuetta teettämään: Liirun Laarun J- ja Bad Karma P-pentue.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Marcia, katsoo nyt josko tekisi jonkun minikennelin, johon tulisi vain 12 koiraa :D Ja tällä kertaa pitäisin sen vain 12 :DMarcia kirjoitti:^Hei snautsereita joo... keskari olis näpsäkkä! Meikäläisen pentusuunnitelmat näkee tuolta.
- eilwen
- Ei riitä.
- Viesti:
Heivain, täällä ihan uusi ihminen virtuaalimaailmassa! Hilltorp kenneliin alan kasvattamaan fci 10, lähinnä borzoi, grey ja whippet. Sivut ovat vielä aivan kesken eikä koiriakaan ole vielä. Jos joku tietää jonkun toisen vinttikasvattajan niin vinkatkaa tähän tai viestillä! :--)
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Minulla on vinttikoiria. Täältä löytyy miun vinttieläimet. Minulla ei ainakaan nyt ole mitään "virallista" vinttikoirakenneliä, mutta kasvatan noita epäaktiivisesti with Joy -nimen alle.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
- Shady
- Taikuri
de la Doradosta löytyy sekalainen seurakunta kaikenmoisia vinttikoiria. Pentueita ei ole vielä montaa tullut, mutta kunhan raakileet on kisattu valmiiksi niin lisää on luvassa :P (Siel on paha ääkkös ongelma tosin nyt, kun en ole jaksanut lähteä korjaamaan sen ilmestyttyä viikon sisällä)
2013: VUODEN KASVATTAJA, RATAMESTARI & TUOMARI
2014: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, POKAALIKAHMIJA & AKTIIVIKASVATTAJA
2015: VUODEN LIITONPITÄJÄ
2016: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, RATAMESTARI, AKTIIVIKASVATTAJA & LIITONPITÄJÄ
2017: VUODEN POKAALIKAHMIJA, RATAMESTARI, ULKOASUNTEKIJÄ & AKTIIVIKÄVIJÄ
2018: VUODEN LIITONPITÄJÄ, PILKUNVIILAAJA & ULKOASUNTEKIJÄ
- eilwen
- Ei riitä.
- Viesti:
heh mä kävinkin just kyttäämässä sun vinttejä, olivat varsin ihanan näköisiä! :) (sun silkeillä on ihanat kuvat!)Shady kirjoitti:de la Doradosta löytyy sekalainen seurakunta kaikenmoisia vinttikoiria. Pentueita ei ole vielä montaa tullut, mutta kunhan raakileet on kisattu valmiiksi niin lisää on luvassa :P (Siel on paha ääkkös ongelma tosin nyt, kun en ole jaksanut lähteä korjaamaan sen ilmestyttyä viikon sisällä)
hitsi kun alkoi heti kipinöimään saada oma toiminta aktiiviseksi, mulla on ulkoasu koirille sekä koirien listaus tulossa tilauksesta, tekijällä on vaan ilmeisesti niin pirusti jonoa niin kestää.. Ette sattuis tietämään ketään joka tekis koiralistauksen nopeasti? :--) Koirien ulkoasu on valmiina, multa vain koodit puuttuu ja itse en osaa koodata huh.
kennel Super Fast ~ superfast sighthounds
life is not life without sighthound
life is not life without sighthound
- eilwen
- Ei riitä.
- Viesti:
Sulla on Juinttu ihan tajuttoman ihania kuvia! Varsinkin "Varjo"greyllä on ihanat kuvat<3Juinttu kirjoitti:Minulla on vinttikoiria. Täältä löytyy miun vinttieläimet. Minulla ei ainakaan nyt ole mitään "virallista" vinttikoirakenneliä, mutta kasvatan noita epäaktiivisesti with Joy -nimen alle.
Olisin toki voinut änkeä tän edelliseen viestiin mutta noh täytän nyt tätä topikkia ahkerasti :-D
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Mä kaipaan virtuaalimaailmaan kelpieitä, mudeja ja pehkoja, molossityyppisiä FCI2-rotuja, haukkukoiria (pystärit, harmaanorjanhirvikoirat, jämptit) sekä seurakoiria (havaneesit, bichon frisét, villakoirat)!
Aiheen vierestä, kaipaan myös hirveästi pivikokenneleitä (ja pivikokoiria ylipäätään)! Niissä on jotenkin ihanasti tunnelmaa ja persoonallisuutta, mikä tuo kyllä mut mitä tahansa rotua kasvattavan kennelin aktiiviseurailijaksi.
Aiheen vierestä, kaipaan myös hirveästi pivikokenneleitä (ja pivikokoiria ylipäätään)! Niissä on jotenkin ihanasti tunnelmaa ja persoonallisuutta, mikä tuo kyllä mut mitä tahansa rotua kasvattavan kennelin aktiiviseurailijaksi.
-
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Pehkopalleroita... pk collie. Tekis itse kyl mieli ottaa joku muukin rotu, mutten tiedä.. ehkä staffit <3
-
- Le-ppä-ker-ttu
Mäkin kaipaan ehkä eniten tällä hetkellä haukkukoiria ja ehkä jopa haaveilen muutamasta sellasesta vaikka ihan vaan yksityisiin...Sparkle kirjoitti: ↑Ma Syys 25, 2017 8:50 pm Mä kaipaan virtuaalimaailmaan kelpieitä, mudeja ja pehkoja, molossityyppisiä FCI2-rotuja, haukkukoiria (pystärit, harmaanorjanhirvikoirat, jämptit) sekä seurakoiria (havaneesit, bichon frisét, villakoirat)!
Nykyään tykkään myös tosi paljon pivikokoirista! itse en vaan osaa yhtään piirtää eikä varmaan oo koskaan aikaa perehtyäkään koko asiaan. :d
-
- Nakkisotilas
Lisää ehdottomasti tiibetinspanieleita! Kuvia voi olla joskus vaikea löytää, mutta rodulla pääsee osallistumaan useisimpiin käyttölajeihin. Nykyisiä kasvattajia ei taida olla paria enempää, vaikka rekisteristä se n. 30 koiraa löytyykin.
Ja lisää mallorcanpaimenkoiria ja -doggeja! Pari mallorcanpaimenkoiraa olen piirtänyt, doggeja en vielä. Valokuvia varmaankin löytyy korkeintaan espanjalaisilta sivustoilta, sillä mallorcanpaimenkoira on erittäin harvinainen; kotimaassaan Espanjassa koiria ollaan rekisteröity vain noin 450 yksilöä. Mutta varmaankin rodun heikon tunnettavuuden takia ei vFCI:n rekkarissa näitä ole.
Ja sekarotuinen! Missä ovat yksinkertaiset sekarotuiset?!
Ja lisää mallorcanpaimenkoiria ja -doggeja! Pari mallorcanpaimenkoiraa olen piirtänyt, doggeja en vielä. Valokuvia varmaankin löytyy korkeintaan espanjalaisilta sivustoilta, sillä mallorcanpaimenkoira on erittäin harvinainen; kotimaassaan Espanjassa koiria ollaan rekisteröity vain noin 450 yksilöä. Mutta varmaankin rodun heikon tunnettavuuden takia ei vFCI:n rekkarissa näitä ole.
Ja sekarotuinen! Missä ovat yksinkertaiset sekarotuiset?!
Vuoden Kennelinperustaja ja Nyyppä 2017
Vuoden Nyyppä 2018
Vuoden Nyyppä 2018
- Vidy
- Alkupalat
Itse henkilökohtaisesti kaipaisin pystykorvia tänne sekä terrierejä. Mudeja olisi kiva nähdä täällä enemmän myös!
Pakko mainita myös eräs asia kaverini puolesta. Kaverini painiskelee sellaisen asian kanssa, että toisiko hän virtuaalikoiramaailmaan omalla panoksellaan jämtlanninpystykorvia vai kultaisianoutajia. Mitä mieltä te turrilaiset olette? Kumpia kaivataan enemmän?
Pakko mainita myös eräs asia kaverini puolesta. Kaverini painiskelee sellaisen asian kanssa, että toisiko hän virtuaalikoiramaailmaan omalla panoksellaan jämtlanninpystykorvia vai kultaisianoutajia. Mitä mieltä te turrilaiset olette? Kumpia kaivataan enemmän?
- Shady
- Taikuri
^ Omaan pussiin vähän nyt menee, mutta kultsuja kaivataan lisää! :love1: Miksei ottaisi molempia rotuja? :)
2013: VUODEN KASVATTAJA, RATAMESTARI & TUOMARI