Mittelspitzherraa haeskellaan! /löydetty

Etsitkö nartullesi tai uroksellesi yhden yön seuraa? Haluaisitko tarkistaa tämän hetken kuumimmat urokset omassa rodussasi? Tee se täällä!
Lukittu
Moonie
Alkupalat
Viestit: 95
Liittynyt: Ke Syys 24, 2008 6:09 pm

Mittelspitzherraa haeskellaan! /löydetty

Viesti Kirjoittaja Moonie »

Olen kaavaillut pienimuotoista pentuetta harmaalle mittelineidille April's Joylle. Ira on kokonaan evm-sukuinen, mutta uroksen ei niinkään ole väliä, onko evm-suku vai ei. Toivoisin urokselta melko aktiivista kisaamista ja tuloksia parista eri lajista, mielellään näyttelytuloksiakin saisi olla. Ira itse ei ole juurikaan kisoissa kierrellyt, johtuen Balancedin taukoilusta. Ennen pentuetta kuitenkin yritän saada tytölle tuloksia. Tähän mennessä kolmesta näyttelystä on tullut tulokset, ja Iralle on Suomen & Kanadan SERT ja yksi CACIb. Lisäksi sillä on titteli vMV-08 :) Lisää tuloksia voi seurailla Iran sivulta.

Urosta voi tarjota vapaasti, eikä asialla ole oikeastaan kovinkaan kiire. Olen miettinyt pentuja vuoden 2009 alulle syntyväksi. Uroksen omistajan on mahdollisuus saada pentu astutuspalkaksi.
Pentueesta ei tulisi kovinkaan suuri, parin pennun kokoinen. Tämä toki riippuu vähän niiden kysynnästä. (:
your mind on the fantasy, living on the ecstasy
cocoa
Sumopainija
Viestit: 1230
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:41 am

Re: Mittelspitzherraa haeskellaan!

Viesti Kirjoittaja cocoa »

Mulla olisi tarjottavana Laku eli hienommin Antical Hubbabubba.
Laku ei ole kisannut paljon tuloksia JUN ERI1 PU1 x2 VSP, ROP, SERT, ROP-jun. Mätsäreissä Laku on käynyt myös pari kertaa ollen parhaimmillaan BIS2.

Luonteeltaan poika on aktiivinen, ystävällinen ja hauska jos niin voisi sanoa :)

Lakun kanssa olisi tarkoitus käydä flubalissa, tokossa ja agissa.
Laku muutti vasta kenneliini Sanjaras enkä ole ehtinyt kisata vielä :)

Ymmärrän kyllä jos et halua tätä urosta.. ajattelin nyt tarjota :)
Vaikka ei tämä sytyttäisi olisin silti valmis haluamaan pennun eli siitä sitten myähemmin :)


tutustu Lakuun
Moonie
Alkupalat
Viestit: 95
Liittynyt: Ke Syys 24, 2008 6:09 pm

Re: Mittelspitzherraa haeskellaan!

Viesti Kirjoittaja Moonie »

Itse asiassa olenkin katsellut Lakua jo aiemmin, ja tosi nätti poika on! Toivoisin kuitenkin enemmän tuloksia (joita kyllä odottelen myös Iralle..) ennen pentuja :) Onko Laku täysin evm- sukuinen?

Mikäli tuloksia hankit, niin Laku voisi olla sitä mitä haen. Ja tosiaan, pennun saa astutuspalkaksi, mikäli haluaa, muuta palkkaa ei ole tarjota. Jos näin alustavasti laitan, että löydetty, onko ok?
your mind on the fantasy, living on the ecstasy
cocoa
Sumopainija
Viestit: 1230
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:41 am

Re: Mittelspitzherraa haeskellaan! /löydetty

Viesti Kirjoittaja cocoa »

Laku on täysin evm ja tuloksia ainakin yritetään nyt hankkia :)

On ok näin.
Moonie
Alkupalat
Viestit: 95
Liittynyt: Ke Syys 24, 2008 6:09 pm

Re: Mittelspitzherraa haeskellaan! /löydetty

Viesti Kirjoittaja Moonie »

Noniin, pistelen piakkoin sitten jonkinsortin alustavaa kyselyä pentupuolelle :--) Siinä ihmisten puntaroidessa odotellaankin paljon tuloksia kisoista. (joita on vähän vähänpuoleisesti ://)
your mind on the fantasy, living on the ecstasy
Lukittu