Heips,
semmoista kyselisin, että... Olen pyörinyt virtuaalimaailmassa vuosien saatossa monellakin eri nimellä ja innostus aina lopahtanut kuukaudessa-parissa. Nyt kuitenkin puolisen vuotta on jo intoa riittänyt ja sekin into vain kasvaa. Olen aina tehnyt sivuni ilmaisissa mestoissa: Freewebs, suntuubi tms. Ja nyt haluaisin ja olisin valmiskin siirtämään Vall'sin veke suntuubista ja maksaakkin, että saisin ihan fi-domainin ja tilaa sivuilleni. Koodaus onnistuu joten kuten, mutta olen ihan pihalla noista webhotelleista ym. Mitä te käytettä sivujenne tekoon ja minkä alla ne toimivat?
Saa poistaa jos ei tänne kuulu ja poistankin heti kun pääsen vähän jalan jäljille...
Idiootti pulassa
-
- Alkupalat
Idiootti pulassa
Valerie, Joyven
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Re: Idiootti pulassa
Webhotellien tarjoajia on monia, mutta itellä sateinen.net on Suncometista ja itse sivutila ja domain (= eli tuo sateinen.net osoite) maksaa mulle vuodessa 36 euroa. Suosittelen suuresti tuota Suncometista, koska se on edullinen ja suomalainen ja palvellut mua aina todella hyvin. Sulle varmasti riittäisi tuo halvin paketti, joka on 26 euroa vuodessa. Tuohon 2 gigaan mahtuu nimittäin kymmeniä sivuja ja satoja kuvia. :)
Itse päivitän omia sivujani omissa kansioissani ja siirrän ne erillisellä ohjelmalla nettiin, mutta suurimmassa osassa webhotelleissa (kuten myös tuolla Suncometilla) on myös cPanel, joka näyttää samanlaiselta kuin esimerkiksi Freewebsissä oli.
Itse päivitän omia sivujani omissa kansioissani ja siirrän ne erillisellä ohjelmalla nettiin, mutta suurimmassa osassa webhotelleissa (kuten myös tuolla Suncometilla) on myös cPanel, joka näyttää samanlaiselta kuin esimerkiksi Freewebsissä oli.
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Re: Idiootti pulassa
Pieni huomautus, että .fi-päätteiset osoitteet maksaa ekstraa. Eli suosittelen .net-, .org- tms päätteistä osoitetta.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!