S: basset houndeja kuvilla

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Susityttö
Höpsö veitikka
Viestit: 5298
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm

S: basset houndeja kuvilla

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Kuvaehdotuksia voi katsoa ens hätään vaikka täältä & täältä. Jos haluaa ite piirtää (tai saa muualta) niin sopii mulle paremmin kuin hyvin. Sijoitan yhden pentueen sopimuksella ja pennut tulee Jääkyyneleen nimiin. Kodilta vaadin MÄAJ-kokeita ja / tai mejää. Näyttelyihin voin itsekin ilmoitella.

Vanhemmat kaikilla neljällä evm. Nimet voin vanhemmille keksiä, mutta en oo kauhean innokas enää siihen hommaan, kun sit ne on sukutaulussa joskus ja niitä ei oo merkattu evm. koiriksi ja sit joku voi joskus joutua arpomaan, et onks ne ollut olemassa vai ei. Koirien nimiä saa mun puolesta muokkailla mieleisekseen.

Uros Bahia Lane Lee
kasvattaja Lynn, Bahia, Iso-Britannia
s. 04.06.15, 37cm

Uros Merakonstia Lokförare varattu
kasvattaja Fridolf, Merakonstia, Ruotsi
s. 03.06.15, 38cm

Narttu Krótka Syrena
kasvattaja Janno, Krótka, Puola
s. 13.06.15, 34cm

Narttu Tariento Sensación
kasvattaja Araceli, Tariento, Espanja
s. 09.06.15, 36cm

Ja sit Rufus tai Rohmu voisi muuttaa sijoituskotiin. Rohmun myymistä voin harkita omaksikin. Kumpikin aloittanut kisaamaan ajokoirakokeissa ja uskosin, että kummallekin vois saada kuvan mukaan kysymällä.
Susityttö
Höpsö veitikka
Viestit: 5298
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm

Re: S: basset houndeja kuvilla

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Vaihdoin vähän myytäviä tähän vanhaan viestiini. Nyt olis tarjolla basset houndeja kivoihin koteihin. Lupaan kirjoittaa luonteen mukaan, jos sellaisen tahtoo.

// Vielä olis kolme kivaa bassettia kodittomina.
Melly
Alkupalat
Viestit: 9
Liittynyt: La Elo 15, 2015 2:57 pm

Re: S: basset houndeja kuvilla

Viesti Kirjoittaja Melly »

Mä voisin ottaa Krótka Syrenan sijoitukseen Zagaweaan. Kisanäyttöä ei ole, koska kenneli on uusi. Olen kuitenkin ajatellut, että kisattaisiin tokossa, mejässä, koiratansseissa ja käytäisiin näyttelyissä. Suoritettaisiin myös tietenkin BH-koe.

Sulla oli myös nuita kuvia tarjolla ja olisin kiinnostunut tämän koiran kuvista. Osaatko muutes sanoa, että mihin luokkaan sitten menis näyttelyissä? :)
Susityttö
Höpsö veitikka
Viestit: 5298
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm

Re: S: basset houndeja kuvilla

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Jos Mellyllä vielä kiinnostusta narttua kohtaan niin oikeen mielellään se sulle muuttaisi. Tosin katseleppa jotain muuta kuvavaihtoehtoa, kun toi on sellanen kuva josta en voi luopua.
Melly
Alkupalat
Viestit: 9
Liittynyt: La Elo 15, 2015 2:57 pm

Re: S: basset houndeja kuvilla

Viesti Kirjoittaja Melly »

Tämän koiran kuvaT?
Susityttö
Höpsö veitikka
Viestit: 5298
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm

Re: S: basset houndeja kuvilla

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Pistelen sulle yv kuvaehdotuksista. Toi on yhdellä mun kasvatilla käytössä :)
Vastaa Viestiin