Nandyhill - apk & bpk
-
Sparkle
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Nandyhill - apk & bpk
Nandyhill on joulukuussa 2012 alkunsa saanut pienimuotoinen virtuaalikennel, jonka edustusjoukkoihin kuuluvat käyttölinjaiset australianpaimenkoirat ja belgianpaimenkoirat. Meillä tullaan näkemään aussieiden lomassa niin malikoita kuin tervujakin.
Nämä kolme rotua ovat olleet aina sellaisia, joita mulla on nurkkiin kerääntynyt. Loppujen lopuksi oli helpointa lykätä Nandyhill tulille ja antaa aussie- ja belgilapsien valloittaa.
... And here we are.
Nämä kolme rotua ovat olleet aina sellaisia, joita mulla on nurkkiin kerääntynyt. Loppujen lopuksi oli helpointa lykätä Nandyhill tulille ja antaa aussie- ja belgilapsien valloittaa.
... And here we are.
-
elena
- Syvällistä
- Viesti:
Re: Nandyhill - apk & bpm
Ohoh, onpa kennelillä nätti ja mieleenpainuva nimi (miksen itse ikinä keksi)! Yksinkertaisuuden ja yksisivuisten kenneleiden kaverina attelin pikkukommenttia heittää, kun sivun aukastua tiesin että tuun tykkäämään tästä.
Sivujen värit ja sommittelu on kivat, mutta noi väliotsikot on mun makuun ehkä hieman liian massiiviset, ei kuitenkaan häiritsevät. Koirille oisin toivonut omia sivuja selkeyden vuoksi. Ja haluun sit ehottomasti Särmästä joskus pennun, tosi valloittava malikka! (Kuville ei muuten tapahdu mitään, kun niitä klikkaa, vai pitäiskö edes?)
No en mää mitään sen järkevämpää osaa sanoa muuta kuin että tykkään tosi paljon!
No en mää mitään sen järkevämpää osaa sanoa muuta kuin että tykkään tosi paljon!
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
http://i.imgur.com/meYma.png
Eipä saa oikein selvää teksteistä.
Mut mää varaan itelleni jo nyt Nandyhill malikan ja auspain!
Eipä saa oikein selvää teksteistä.
Mut mää varaan itelleni jo nyt Nandyhill malikan ja auspain!
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
Sparkle
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
elena: Voi vitsit, tiätkö, Nandyhill oli ihan sattumanimi - pamahti vain päähän ykskaks. Mietin siinä kohtaa, että vaihtaisinko Kemroesin nimeä NH:ksi, mutta sit kävikin näin.
Noi otsikothan oli ensin taustapatternin teemaan sopivaa, ohutta köysinauhaa, ja silloisista itekin tykkäsin enemmän mitä nykyisistä, mutta sain monesta suuntaa palautetta, että silloista tekstiä ei nähnyt lukea, eli samalla vaihtuivat otsikotkin. Katotaan kauanko kestän näitä!
Tosiaan, oli tarkoitus tulla äärimmilleen 1-sivuinen kennel koska tää on ihan miniminiskidiprojekti, mutta jos noita koiria alkaa lampsia tupaan siihen malliin, että sivu käy ahtaaksi selata, kai mun pitää vaan nöyristyä ja vääntää niille kaikille omat sivunsa.
Ohhoh. Kuvat eivät näköjään toimi enää. Mitäköhän oon sählännyt, nimittäin aiemmin tänään toimivat ja hyvin lightboxilla. Välillä näemmä avautuvat sivun loppuun, ja välillä avaa kuvan oman sivun. Jotain koodihäikkää siellä. Pitäis nimittäin toimia!
Kiitos kovasti, pitääpäs tutkailla asiaa.
jabberjay: Sulla ei toimi nyt tekstipohja. Tuossa on taustapatternin päällä suklaanruskeaa läpikuultavaa .png-kuvaa. Mikä selain sulla on käytössä? Ite oon testaillut tätä tänään vasta MF:llä ja chromella, mutta aiemmin kyllä toimi IE:lläkin.
Varaukset otettu kuuleviin korviin!
//Jes ihanaa, ehdin jo rypeä ongelmakasassa.
Noi otsikothan oli ensin taustapatternin teemaan sopivaa, ohutta köysinauhaa, ja silloisista itekin tykkäsin enemmän mitä nykyisistä, mutta sain monesta suuntaa palautetta, että silloista tekstiä ei nähnyt lukea, eli samalla vaihtuivat otsikotkin. Katotaan kauanko kestän näitä!
Tosiaan, oli tarkoitus tulla äärimmilleen 1-sivuinen kennel koska tää on ihan miniminiskidiprojekti, mutta jos noita koiria alkaa lampsia tupaan siihen malliin, että sivu käy ahtaaksi selata, kai mun pitää vaan nöyristyä ja vääntää niille kaikille omat sivunsa.
Ohhoh. Kuvat eivät näköjään toimi enää. Mitäköhän oon sählännyt, nimittäin aiemmin tänään toimivat ja hyvin lightboxilla. Välillä näemmä avautuvat sivun loppuun, ja välillä avaa kuvan oman sivun. Jotain koodihäikkää siellä. Pitäis nimittäin toimia!
Kiitos kovasti, pitääpäs tutkailla asiaa.
jabberjay: Sulla ei toimi nyt tekstipohja. Tuossa on taustapatternin päällä suklaanruskeaa läpikuultavaa .png-kuvaa. Mikä selain sulla on käytössä? Ite oon testaillut tätä tänään vasta MF:llä ja chromella, mutta aiemmin kyllä toimi IE:lläkin.
Varaukset otettu kuuleviin korviin!
//Jes ihanaa, ehdin jo rypeä ongelmakasassa.
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
No nyt näkyy tuo suklaanruskea pohja ja tekstistä saa hyvin selvää. :)
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
- Adaeze
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Minä täällä taas hei.
Mutta mäkin tykkään Nandyhillin nimestä, mulle tulee siitä ainakin heti mieleen auspait. Ulkoasustakin tykkään, yksinkertainen ja toimiva. Mulla aukee noi kuvat tonne sivun loppuun myös. Ja hei, haluun sitten joskus Särmästä(kin) pennun! Miks haluun kaikista sun koirista pennun.
Mutta mäkin tykkään Nandyhillin nimestä, mulle tulee siitä ainakin heti mieleen auspait. Ulkoasustakin tykkään, yksinkertainen ja toimiva. Mulla aukee noi kuvat tonne sivun loppuun myös. Ja hei, haluun sitten joskus Särmästä(kin) pennun! Miks haluun kaikista sun koirista pennun.
So back up back up take another chance
Don't you mess up mess up I don't wanna lose you
Don't you mess up mess up I don't wanna lose you
-
Sparkle
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Muutenkin mä oon ajatellut Nandyhillissä toteuttaa sukufanaatikon elkeitäni ihan olan takaa, luvassa käyttölinjaisia, tasaisia sukuja joita ei pitäis olla joka nurkalla.
-
Janina
- Höpsö veitikka
Mulla ei jostain syystä koiran kuvia klikatessa tapahdu mitään? Toki ne pystyy katsoon isompana klikkaamalla 'Näytä kuva', mut kuitenkin.
// Jees, toimivat :)
// Jees, toimivat :)
-
Sparkle
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Noniiiin katsotaas, jos tää kennelprojekti oikeasti haluais lähteä muitta mutkitta käyntiin vielä!
Ainakaan liian helppoa ei oo ollut.
Nyt pitäis kuvien toimia! Typerä virhe css-tiedostossa.
Nyt pitäis kuvien toimia! Typerä virhe css-tiedostossa.
-
Sparkle
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Nandyhillin esikoismukelot lähestyy... Rotuna malinois(/tervueren?), ja ylpeänä emänä meidän ihkaeka malinarttu Särmä. Enää vain isä puuttuu, eli jos jollakulla on tuontiherraa (mali/tervu) tarjota, saa laittaa privaattia tai tarjouksia ihan tonne jalostusmateriaalihakualueelle. Saatais nänskit maailmaan!
Me ollaan kasvatettu jo lauma! Tällä hetkellä hillistä löytyy kaksi auspaita sekä kaksi malia. :)
Me ollaan kasvatettu jo lauma! Tällä hetkellä hillistä löytyy kaksi auspaita sekä kaksi malia. :)
-
Sparkle
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Re: Nandyhill - bordercolliet ja belgianpaimenkoirat
Nännärit ovat tehneet paluun!
Tällä hetkellä lauma näyttää hyvin bortsuvoittoiselta, mutta kyllä sinne sekaan mahtuu muutamia tervujakin. Nykyään pääkasvatusrotuina meillä on bordercolliet, malit ja tervut. Mainostelin hetki sitten vielä sitä, etten aio palata yhtä kovatehoiseen tahtiin mitä aiemmin täällä posotin, mutta jotenkin toi yli 20-päinen koiralauma puhuu omaa kieltään.
Tervetuloa katsastamaan NH:n uudet menot!
Tällä hetkellä lauma näyttää hyvin bortsuvoittoiselta, mutta kyllä sinne sekaan mahtuu muutamia tervujakin. Nykyään pääkasvatusrotuina meillä on bordercolliet, malit ja tervut. Mainostelin hetki sitten vielä sitä, etten aio palata yhtä kovatehoiseen tahtiin mitä aiemmin täällä posotin, mutta jotenkin toi yli 20-päinen koiralauma puhuu omaa kieltään.
Tervetuloa katsastamaan NH:n uudet menot!