O: bpk tervueren -narttu

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Mallaskoala
Ammattimouhoaja
Viestit: 2687
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:24 am

O: bpk tervueren -narttu

Viesti Kirjoittaja Mallaskoala »

Lovegroveen kaipaisin luppakorvien sekaan yhtä pystykorvaistakin paimenkoiraa, eli haussa on siis bpk tervueren -narttu. Saa rakastavan ja aktiivisen kodin, ja joskus tulevaisuudessa saatan teettää sillä myös pentueen. Jos nyt vielä sivunäyttöä erikseen kaipaa, niin tällaista. Adaminkin kanssa ollaan kisauralla vasta ihan alussa, eli ihan reippaasti aion tulevankin koirani kanssa kisata. Koiralle on jo kuvat katsottuna. Sukua saa löytyä mutta saa olla löytymättäkin, riippuu ihan tapauksesta :)
redroses
Ei enää ikinä uudestaan
Viestit: 2153
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:44 am

Re: O: bpk tervueren -narttu

Viesti Kirjoittaja redroses »

Itselläni olisi Tervunarttu, en vain tiedä raaskinko siitä luopua.. ;D No, käyppäs kurkkamassa (:

Noista kuvista en tiedä annanko mukaan, kun en lupaa hakiessa kysynyt kasvattajalta mitään, mutta omasta puolestani ota kuvat vain mukaan, voit sitten ohjata jos kasvattaja tulee jotain kyselemään niin hänet minulle ;D

Koska muutenhan edellisillä näyttelytuloksilla ei ole merkitystä, tai no, jos se ei sinua itseäsi haittaa niin mikäs siinä (:
Mallaskoala
Ammattimouhoaja
Viestit: 2687
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:24 am

Re: O: bpk tervueren -narttu

Viesti Kirjoittaja Mallaskoala »

Ai sä osasit lukea :) Kuvat mulla sille on jo ihan omasta takaa.
Mut joo, en mä kyllä tuollaista ihan suvutonta halua.
Avatar
Kazi
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 185
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:30 am
Paikkakunta: Ylämylly
Viesti:

Re: O: bpk tervueren -narttu

Viesti Kirjoittaja Kazi »

Dieffen I-pentueesta olisi vapaana yksi narttu, Dieffen Illuusio. Koiralla ei valitettavasti ole sivuja, kun ostaja ei ole niitä tehnyt. Sisarusten sivuilta ja pentuesivulta pitäisi kuitenkin löytyä kaikki tarvittavat tiedot, jos neidin nyt haluat ottaa :)
If you notice this notice, you will notice that this notice wasn't worth noticing.
Mallaskoala
Ammattimouhoaja
Viestit: 2687
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:24 am

Re: O: bpk tervueren -narttu

Viesti Kirjoittaja Mallaskoala »

Ei vitsi, saisinko ton? Tuo noiden ie. Tuliportin Auringon Lapsi on joskus vuonna nappi ollut mun! :D Ja toi iee. on kai kans ollut osaomistuksessa.
Avatar
Kazi
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 185
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:30 am
Paikkakunta: Ylämylly
Viesti:

Re: O: bpk tervueren -narttu

Viesti Kirjoittaja Kazi »

Kyl sie sen saat jos vaan haluat :D Mukavaa, jos neiti vihdoinkin saisi pysyvän kodin.
If you notice this notice, you will notice that this notice wasn't worth noticing.
Vastaa Viestiin